Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שרכב דומה הוזכר פה לא מזמן וקראתי בעיון את השרשור..

אבל אני מחפש עוד קצת מידע..

 

 

אין שום דרך להחליף את הבולמים האורגינליים לבולמים אחריים שבהם ניתן לטפל ולא יקר להחליפם?

גם אם זה כרוך בבניית תושבות או התאמות מיוחדות אני מוכן להסתכן..

 

האם החלפים של רכב זה זמינים בארץ? האם יש עוד רכב מלבד המיני שממנו אוכל לקחת חלקים תואמים?

 

האם הגיעו מנועי המטרו MG לארצנו? והאם ניתן להזמינם ארצה?

 

ניתן לשדרג אפילו בטיפה רכב שכזה? כלומר קרבורטור גדול יותר וכ"ו?

 

מודה מראש על התשובות

צ'יקו

:wink:

פורסם

(1)לא ניתן להחליף את מע' הבולמ"ז, אתה "תקוע" עם המקורי.

(2)יש עדיין מלאי חלפים בארץ מקורי, תחליפי וגם מפירוקיות, רבים דוגלים בשיטה של הזמנה מחו"ל.

(3)לא הגיע עם מנועי MG, לצורך השתלה תצטרך לאישור המח' הטכנית של היבואן(ספקות רבות אם תקבל כזאת).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

(3)לא הגיע עם מנועי MG, לצורך השתלה תצטרך לאישור המח' הטכנית של היבואן(ספקות רבות אם תקבל כזאת).

היו בארץ כמה MG Metro, ואפילו MG Metro Turbo.

המנוע של ה-MG היה זהה מבחינת הנפח והמבנה הכללי למנוע 1.3 של מטרו רגילה - ההבדלים היו ברמת ה- tunning. לכן אני לא חושב שתהיה בעיה להכניס מנוע כזה למטרו "רגילה" - הוא מזוהה כמו כל מנוע 1.3 מסדרה A+ של אוסטין-רובר.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

קודם כל תודה על התשובות..

 

כן קראתי לגבי השינויים בגירסאות הMG ואם אני זוכר נכון זה מסתכם בקאמשפט בעל מעלות גדולות יותר(חם) ואפילו בקרבורטור כפול)

 

גרשון האם תוכל להאיר קצת את עיניי לגבי שיפורים במיני?

 

ומה לגבי צמיגים וג'אנטים רחבים יותר באוטו? האם הסרנים יחזיקו מעמד? האם הנאבות לא יקרסו? אילו ג'אנטים ניתן לשים ברכב? ואם אפשר היכן אוכל למצוא?

:wink:

פורסם

אינני יודע אם כדאי להשקיע ברכב כזה.

היה לי חבר שקנה אחת, וכשהיא התקלקלה הוא גילה שיותר קל לקנות אחת אחרת מאשר לתקן אותה,

אז הוא קנה אחת אחרת, ושוב אותו סיפור.

בסוף הוא גמר עם 3 מטרואים כאשר רק אחת נוסעת... :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה נסגר? אני אוהב להתעסק עם דברים "מיוחדים" :wink:

 

חברים אשאל שוב:

ומה לגבי צמיגים וג'אנטים רחבים יותר באוטו? האם הסרנים יחזיקו מעמד? האם הנאבות לא יקרסו? אילו ג'אנטים ניתן לשים ברכב??

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...