Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקבל חוות דעת על האוטו הנ"ל שנת 2001 גרסת 110 כ"ס ידנית.

אחרי תקופה די ארוכה של חיפוש אחר רכב החליט אבא שלי ללכת על פיג'ו ,עקב היסטוריה מוצלחת בחברה. אחרי קריאה ארוכה בפורום בחרתי בדגם האקסאס שמשלב בתוכו את כל האלמנטים שאני מחפש מאוטו. מחר האוטו נכנס לבדיקה ורציתי לדעת אם יש דברים ספציפיים שכדאי לי לשים לב אליהם, מחלות מסויימות של האוטו או כל דבר כזה או אחר. האוטו יד שנייה והבעלים הנוכחי היא אישה צעירה. האוטו כבר עבר 120000 ק"מ וזה קצת מרתיע אותי. האם זה סביר לרכב כזה לנסוע כל כך הרבה??

 

תודה מראש

בן

פורסם

נסעה מעט מעל הממוצע.

רכב מצויין בסה"כ, ואם אני זוכר נכון ב-120K יש לעשות טיפול לא זול הכולל החלפת טיימינג.

בדוק שבוצע.

 

הערה:

*** אין קשר בן בנציי לבין ב?נ?צי הישן והטוב ***

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בוא נתערב שהרכב עבר כבר שיפוץ ראש עקב אטם שפרץ?

מה לגבי שיפוץ גיר?

תבדוק בחברה,יש סיכוי שזה אפילו הוחלף באחריות-אם כן מה טוב.

לגבי הק"מ-לא הייתי הולך על זה,לא ר שזה לא מציאה זה נתון התחלתי ממש גרוע.

חפש אחרות-לא חסר...

פורסם

למה לחפש אחת אחרת?

 

לשנתון 2001 זה ק"מ סביר וממוצע לחלוטין (24,000 ק"מ בשנה).

 

אוטו מעולה ומהנה לנהיגה.

פורסם
למה לחפש אחת אחרת?

 

....

הבחור מעליך התכוון שהרכב לא נדיר..

 

באותו הסכום ניתן למצוא יותר טובות..

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

 

לשנתון 2001 זה ק"מ סביר וממוצע לחלוטין (24,000 ק"מ בשנה).

 

24,000 ק"מ לשנה זה בערך 50% מעל הממוצע הארצי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
24,000 ק"מ לשנה זה בערך 50% מעל הממוצע הארצי.

אם אפשר לדעת על פי איזה סקר אתה מבסס את דבריך (אני לא מחפש לצאת צודק או לא, פשוט מעניין אותי לדעת :smile: )

פורסם

מדגם לא מייצג:

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78136&highlight=%F1%F7%F8

 

הממוצע שאני יודע עליו לרכבי בנזין פרטיים הוא בין 17-20K בשנה (לפי המחירון "הרשמי").

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מצטרף לאחרים.

120 זה הרבה, אני קניתי את שלי (2001 110 כ"ס) לפני חצי שנה בערך - יד ראשונה עם 68 ק"מ (ובכלל לא חיפשתי 206). וכמו שאמרו, הרכב ממש לא נדיר...

פורסם

אם זכור לי נכון - פורסם בעתון כלכלי שהממוצע הארצי ירד ל 16,900 ק"מ שנתי. אבל לדעתי מכוניות קטנות עושות (לפחות בממוצע) 20% פחות ממשפחתיות/מנהלים.

 

לא נסעתי כמעט ב XS, מה שזכור לי שהאוטו מושך יפה בהחלט, אבל בעל הילוכים קצת ארוכים.

פורסם

מודל 2001 = 6 שנים על הכביש (נניח שעלה לכביש ביולי-אוגוסט שנת 2000)

120K חלקי 6 שנים = 20K. עדיין מעל הממוצע לרכב פרטי, אבל לא מטורף.

 

לבדוק שבוצעו טיפולים לפי הספר, לבדוק את עניין הטיפול הגדול, להוריד במחיר לפי הק"מ ויאללה לבדיקה והעברת בעלות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

WILL, ה XS 16V עלו לכביש לקראת סוף שנת הדגם (סוף פברואר 2001).

לא לפני זה.

 

 

לפותח השרשור - לדעתי יש בשוק XSים עם נתוני פתיחה טובים יותר. בכל אופן, בדוק שהוחלף אטם ראש במסגרת האחריות (פגם בייצור).

 

 

 

 

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...