Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רכשתי אתמול מחשב חדש.

המפרט:

מעבד INTEL P DUAL CORE 3G 775.

 

לוח אם GIGABYTE GA8 I945 PRO.

 

זיכרון 512X2 DDR 667 MHZ.

 

דיסק קשיח 320G WD KS 16M.

 

צורב DVD LG.

 

כרטיס מסך PCI EXPRES 7300GS GIGABYTE.

 

מה אתם אומרים על המחשב? והחברה GIGABYTE בפרט?

ROVER=~~

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל, אני אתחיל בזה שחבל שקנית עכשיו - בעוד חודש וחצי יגיע לארץ ה"קונרו" של אינטל, שיהיה חזק בהרבה.

 

כיום, עם המחירים בשוק, ה-930 (המעבד), נחשב למשתלם מאוד יחסית לתקציב.

 

המחשב עצמו חזק מאוד. אתה בטוח שהיית צריך הרד דיסק כ"כ גדול?

 

החברה ג'יגבייט בסדר גמור, רק הקירורים שלה (במיוחד לכרטיסי מסך), במידה ומדובר בפסיביים - לא משהו בכלל.

 

אם תאמר לנו את המחיר שרכשת בו, נוכל לומר לך האם המחיר משתלם.

 

והכי חשוב - תתחדש.

פורסם

המחשב בעיקרון נקנה לעבודות עריכת וידאו.

והמחיר הוא 4900 שקל שזה כולל מארז מפואר ספק 500W י2 מאווררים נוספים. וכמובן מקלדת עכבר ורמקולים של GIGABYTE

ROVER=~~

פורסם

עכשיו אני מבין למה היית צריך הרד דיסק כ"כ גדול.

 

מה המחיר שלו לבד, אתה יודע?

 

המחשב עצמו, אמור לעלות בסביבות 3.5-4K ללא הרד דיסק - תלוי בחברה של הזיכרון וכד'.

 

קנית גם מסך? אם לא, עסקה יקרה למדי עשית הייתי אומר...

פורסם

אם תוסיף סטיק אחד של זכרון תאבד את כל האפקט הדו ערוצי שהלוחות החדשים עובדים לפיו.

צריך להרכיב את הזכרונות בזוגות ולא בבודדת ולמקם אותם נכון.

אני אישית הייתי קונה לוח של אינטל ולא של גיגהבייט, אבל כבר קנית אז מה משנה דעתנו?

בריאות לכולם!

פורסם

דווקא בלוחות של אינטל (שמצויינים ד"א), אין אפשרות לביצוע OC עתידי.

 

יום אחד, אתה תרצה להחליף מחשב (יום אחד..), ואז תוכל לבצע OC, במקום "לזרוק" אותו.

פורסם
עכשיו אני מבין למה היית צריך הרד דיסק כ"כ גדול.

 

מה המחיר שלו לבד, אתה יודע?

 

המחשב עצמו, אמור לעלות בסביבות 3.5-4K ללא הרד דיסק - תלוי בחברה של הזיכרון וכד'.

 

קנית גם מסך? אם לא, עסקה יקרה למדי עשית הייתי אומר...

האם שמת לב שהלוח הוא פרו? שההבדל בין הרגיל לפרו הוא 350 שקלים.

וההרד דיסק עולה 720 שקלים.

אמרו לי שזה מחשב דיי חזק.

 

ועדיין לא קיבלתי את המחשב ככה שאני יכול לעשות היום עוד שינויים.

ROVER=~~

פורסם

אני לא אמרתי שהוא לא חזק.

 

אני רכשתי מחשב דומה לפני כחצי שנה, לפני ירידת המחירים הדרסטית שלו (בזמנו מעבד כזה היה עולה 1800 ש"ח).

 

אני יודע מה הוא שווה, והוא שווה המון - הוא מאוד חזק.

 

תתחדש - אתה באמת תהנה ממנו.

פורסם

הכרטיס מסך לדעתי לא משהו, בגלל הקירור הפאסיבי...

בקיץ שלנו זה לא ממש טוב..

 

חוץ מזה לדעתי מחשב לא רע בכלל, אגב לידיעתך ככל שההרד דיסק גדול ליותר כך הוא עובד לאט יותר...

 

תחשוב האם כדאי יהיה לקנות שני כוננים במקום אחד גדול...

 

ולמי שדיבר על לוחות אם של אינטל, כל מי שמעוניין לשפר את המחשב יודע שאינטל זה דרעק.

הלוחות אם נעולים בפני כל אפשרות של שיפור!

בלוחות אם החברות הטובות הן: ASUS ו ABIT

(דוגמא מוטורית היא: לנסות לשפר לוח אם של אינטל זה כמו לנסות לאשר שיפור במשרד התחבורע הישראלי...)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחלה מחשב הייתי בטוח ששילמתה עליו הרבה יותר.

תתחדש!!!

אם אתה רוצה לדעת איך הוא באמת תריץ כמה תוכנות בנצץ'

פורסם

אם אתה מתכוון לעבוד על המרות וידאו, עדיפה לך קונפיגורציה של שני דיסקים קשיחים במקום דיסק אחד ענק.


×
×
  • תוכן חדש...