Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאללה ניתלבש על הת'רד .

גם אני צריך מחשב , מכיוון שכבר שנים לא קניתי אחד , אתם מוזמנים להגיד לי מה לקנות וכמה לשלם.

אני צריך מחשב לעבודה , משחקים כנראה לא יעלו עליו .

הוא צריך להיות חזק ועמיד , בעיקר לעבודות תיכנות למינהן.

חשבתי אולי לקנות BRAND של HP או משהו כזה , מחשב שהחלקים בו מתואמים .

אם למישהו יש המלצה אשמח לשמוע.

ציינו מקום ומחיר כמובן .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלומי - ציין תקציב, ובעיקר השימושים שיהיו - דוגמאת אינטרנט, תוכנות ספציפיות - אבל הכי חשוב, תקציב - והאם צריך לכלול ציון חיצוני דוגמאת מסך, מקלדת, עכבר וכו'.

פורסם
המחשב בעיקרון נקנה לעבודות עריכת וידאו.

והמחיר הוא 4900 שקל שזה כולל מארז מפואר ספק 500W י2 מאווררים נוספים. וכמובן מקלדת עכבר ורמקולים של GIGABYTE

מארז מפואר עם ספק 500 וואט?

זה בטוח מארז וספק עלומים שם, כלומר- מארז עם סירקולציה גרועה שהאיוורור לא עובר בו כמו שצריך ויכול לגרום להתחממות של החלקים.

לגבי הספק. הוא ממש לא 500 וואט, תגיד תודה אם הוא יוציא 300 וואט ובכלל המתחים לא יהיו יציבים מה שיכול לגרום לנפילות ולשריפות חלקים (ולי זה כבר קרה).

 

שלומי, לא ציינת תקציב אבל הרשתי לעצמי להכין מחשב לפי הדרישות שלך (לא כולל ציוד היקיפי, רק את המארז).

 

Intel Pentium D 3.0GHz 2X2M Cache 930 Dual Core 800MHz 775 Box CPU 1267.00 ¤

Thermaltake BigTyphoon CPU Cooler 235.00 ¤

Gigabyte GA-8I945GMF Intel 945G Bulk Motherboard 625.00 ¤

Geil 2GB (1GB X 2) DDR2 667 Dual Channel Value Memory 1279.00 ¤

Gainward BLISS 7300GT 256MB Silent PCX DVI Video Card 517.52 ¤

Maxtor 250GB 16MB Buffer MaxlLine SATAII HDD 556.00 ¤

NEC ND-4571A black x 16 Bulk DVD±R/RW 285.00 ¤

Antec SX1040BII 400W Case 669.00 ¤

סה"כ 5433.52 ¤ מהחנות הזאת

www.logicpc.co.il/heb

 

בחרתי מעבד כפול ליבה של אינטל מכיוון שהוא זול וחזק ושמתי לו מאוורר אימתני אבל שקט מכיוון שהמעבדים של אינטל נוטים להתחמם.

לוח אם תואם כמובן עם צ'יפסט 945 של אינטל עם המון פיצ'רים וכמובן עם כרטיס קול אלזיה מ-ע-ו-ל-ה.

שמתי 2 ג'יגה זיכרון בדואל צ'אנל מכיוון שווינודס ויסטה דורש לפחות ג'יגה וחצי בשביל לעבוד חלק.

כרטיס מסך חלש למשחקים פאסיבי- כלומר ללא מאוורר ולא עושה רעש.

הארדיסק גדול מאוד 250 ג'יגה מהסדרה ה"מובחרת" של מאקסטור.

צורב DVD של נק, מאוד אמין ואמיד בצבע של המארז.

מארז וספק 400 וואט של אנטק עם סירקולציה מעולה וספק 400 וואט אמיתיים עם מתחים יציבים שישמרו לך על החלקים שלמים ולא בריח שרוף.

פורסם

קודם כל הוא ביקש לפי מה שהבנתי מחשב ערכה מלאה של HP.

דבר שני זרוק את האינטל לזבל ושים AMD 64 3200+ שגם טוב יותר ושלא נדבר על זה שעובד בטמפרטורות שפויות

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ערכות מחשב של HP בד"כ מתומחר באופן יקר.

עם כל הכבוד ל-AMD3200, הוא באמת מעבד מעולה וקר ומעולה למשחקים- לא מתאים לדרישות.

עדיף כפול ליבה והכי זול של AMD עולה 1700 ומקביל בביצועים למעבד שהצעתי.

ואתה יכול לראות פה שהאינטל לוקח את AMD ברוב המקרים.

http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=322&chart=74&model2=247

 

ואני מודע לטמפ' שהאינטל מפיק לכן שמתי לו מאוורר "מפלצתי"

פורסם

אני לא מבין למה הוא צריך מארז ב670 שקל, ולמה הוא צריך 2 ג'יגה זיכרון. בטח ובטח למה הוא צריך ביג טייפון?

 

יש פה הרבה דברים מיותרים ויקרים.

 

אם זה לא עקרוני, אפשר לקחת דיסק קשיח בגודל 200GB בכמעט 200 ש"ח פחות.

 

מארז סביר של HEC, עם ספק יעלה בסביבות 250 בערך, קירור רגיל עוד כמה שקלים (אולי ארקטיק קולינג ב-60 ש"ח - הוא לא הולך לעשות OC).

 

לסיכום, יש פה חלקים מיותרים, אפשר להוריד את המחיר של המחשב בקלות.

פורסם

1. על איזה מארז וספק של הק אתה ממליץ שיעמדו עם המארז הזה מבחינת איכות, סירקולציה וספק?

2. ווינדוס ויסטה דורש ג'יגה וחצי זיכרון בשביל לפעול חלק ולכן שמתי 2 ג'יגה זיכרון

http://hwzone.co.il/news/1147300317/50860/

כמו כן שלומי ציין

הוא צריך להיות חזק ועמיד , בעיקר לעבודות תיכנות למינהן.

שזה גם סיבה מספקת ל-2 ג'יגה זיכרון.

3. למה צריך ביג טייפון? אתה מודע לטמפ' שמעבדי אינטל מגיעים? ועוד כפול ליבה...:roll:

4. אני אשמח לראות הארדיסק 200 ג'יגה חדש ב-350 שח, אני יהיה הראשון שיקנה.

חוץ מזה, לא במקרה בחרתי במאסטור MAXLINE

http://hwzone.co.il/reviews/250gb_roundup/

פורסם

אוקיי, אז ככה.

 

קודם כל אני רואה שאתה גולש בפורום HWZONE. גם אני, אבל אני גם מודע לעובדה שיש שם אנשים חולים - הם פשוט מכורים. בונים קירור מפלצתי בגודל של חדר בשביל להוציא עוד כמה מגה הרצים באובר.

 

מארזי הק (קומפיוקייס), הם זולים למדי, לפחות חצי מחיר.

 

לדוגמא - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3774

 

זיכרון 1 ג'יגה מספיק - זה שאינטל אומרים שצריך ג'יגה וחצי... הם יכולים להגיד.

 

גם היום, אפשר להפעיל XP על מחשב עם 256MB, למרות שאמרו שצריך 512.

 

ג'יגה זיכרון יספיק - זה סתם מגדיל את ההוצאה ב1000 ש"ח מיותרים - אפשר לשדרג בעתיד.

 

לגבי דיסק קשיח - טעיתי. התכוונתי ל160 SATA2 שקניתי אני - 455 ש"ח - לא עקרוני עוד 100 ש"ח - מודה בטעות זו.

 

לגבי קירור - אני בעצמי יש לי מעבד 820 (לא 65NM) שקניתי כשהגיעו רק לארץ (מחירון היה 1800 ש"ח בזמנו), שילמתי פחות אבל זה לא עקרוני.

 

אני יודע שהם חמים, אבל הם לא לוהטים - שלי מגיע במאמץ מקס' ל-53 מעלות - וזה גם בקידוד מלא, תוכנות בנץ' כמו פריים 95, סופר פאי, S&M ושות'. (בקירור סטוק).

 

ושתדע לך, שאין עם זה שום בעיה - המעבדים האלה חמים, אבל הם בנויים לעבוד כך, זה לא בעיה , עם קירור סביר של ארקטיק קולר לא צריך יותר - זה סתם עוד 200 ש"ח להוצאה.

 

http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3076

 

 

זהו בעיקרון....

פורסם

שאלה דווקא על מכירה של מחשב

 

מישהו יודע בכמה ניתן למכור את המחשב הבא:

 

מעבד: 2.4 אינטל פנטיום 533

לוח אם:ג'יגאבייט GA 8SG800

זכרון: 1.3GB DDR1

כ.מסך: ATI RADEON 9600 XT 128 MB TV OUT

דיסק קשיח: 80 GB

צורב: LG X 50

כונן תקליטורים: LG X 50

מסך: LG 17 אינצ' CRT

פורסם

volvo_240 די צודק, אתם סתם מגזימים באיכות החלקים וברמתם.

למחשב ביתי שלא מיועד למשחקים ו שיפורים אין שום צורך ב 2 גיגה זכרון ובטח שלא 250 גיגה דיסק קשיח.

מיותר וחבל על הכסף מה עוד שבעתיד אם יצטרך יוכל להוסיף בקלות.

 

בקשר לבחור הראשון; גם אצלו אין צורך בשיפורים מפלצתיים ולכן אין שום סיבה שהוא לא יקנה אינטל.

כל החבורה הצעירה שחושבת שמארז באלף ש"ח עם תאורה מהממת, ספק 3000 ואט ו 7000 גיגה דיסק קשיח

הם אלה שיעשו לכם את החיים קלים ויפים יותר - תהנו. אבל מנסיון רב אני טוען שחבל על הכסף של מי שבאמת צריך את המחשב לעבודה (כולל עריכת וידאו), אלה צריכים מחשב אמין וחזק עם מעט יותר זכרון (לא 2 גיגה! לפחות בינתיים) ודיסק קשיח לפי הצורך, מה שאומר אחד של 60-80 גיגה למערכת הבסיס ועוד אחד גדול לשמירת החומרים השונים.

ותפסיקו לקשקש על שידרוגים עתידיים, בקצב השתנות הטכנולוגיה של היום, אנשים לא משדרגים מעבד, הם קונים מחשב חדש.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם
שאלה דווקא על מכירה של מחשב

 

מישהו יודע בכמה ניתן למכור את המחשב הבא:

 

מעבד: 2.4 אינטל פנטיום 533

לוח אם:ג'יגאבייט GA 8SG800

זכרון: 1.3GB DDR1 איך הרכבת כמות זכרון שכזאת?

כ.מסך: ATI RADEON 9600 XT 128 MB TV OUT

דיסק קשיח: 80 GB

צורב: LG X 50

כונן תקליטורים: LG X 50

מסך: LG 17 אינצ' CRT

ב 1500 אני הייתי מוצא לך קונה.

בריאות לכולם!

פורסם

תגידו, זו תחרות למי יש יותר גדול (או למי ההורים ממנים מחשב חזק יותר)?

מארזים? מאווררים? אלוהים ישמור.

אני קונה ציוד מחשבים בעשרות אלפי שקלים בחודש, עוד לא נתקלתי במישהו שצריך דברים כאלה *באמת*.

חוץ מאיזה ילד או שניים.

 

לגבי הבחור הראשון, מחשב מאוד חזק, פחות או יותר בטופ היום, אבל טיפה יקר.

לשלומי - מחשב לגלישה + VS.NET, יכול להיות מחשב די מינימלי.

אתה יכול לקנות כזה בפחות מ-2K ועדיין שיהיה מוכן לטכנ' עתידיות (DUAL), אם תרצה לשפר.

חבל על הכסף.

אם באמת זה השימוש למחשב, לא הייתי מתלבט בין P4-DUAL ל-P4 רגיל, אלא בין P4 לסלרון בכלל.

או מי שאוהב AMD, סבבה.

אם צריך עזרה יותר מועילה, ה"פ.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אני כל שנתיים קונה מחשב ב1500 ש"ח בערך, מנצל חלקים ישנים וטובים ונהנה מכל העולמות.

ותאמינו לי שאני לא יודע כמה זיכרון יש לי, אני יודע שהמעבד הוא 2400, ושיש 2 הארדיסקים של 40 ג'יגה, אחד לפורנוגרפיה והשני למוזיקה.

לא מחשב לעבודה מחשב לאינטרנט. אם רוצים שאני אעבוד על המחשב בבית, שיביאו לי מחשב מהעבודה....

haters will hate

פורסם

עשית טעות עכשיו אינטל מורידה את מחרי המעבדים שלה עד 60% בשביל לתת פייט לAMD.

עוד חודש חודשיים זה יהיה הזמן לקנות מחשב.


×
×
  • תוכן חדש...