Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברי GENESIS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

איפה בארץ אפשר לקנות מגברים מהחברה הזאת?

החברה נחשבת HI END?

על איזה מחירים מדובר והאם הם שווים את המחיר?

 

תודה

E46 330CI

פורסם

זאת חברה ברמה הגבוה ביותר, יש לה את סדרה 3 שנחשבת להיי אנד.

מחירים אני לא יודע אבל תברר בצי'פר אני חושב שהם יכולים להביא אותם.

ברמה הזאת אני לא חושב שמסתכלים על שווים את המחיר כי אתה יכול למצוא מגבר מחברה טובה בהספקים כפולים ובחצי מחיר.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

כיום אין יבוא סדיר של ג'נסיס לארץ,אפשר למצוא אולי רכיבים יד שניה או להזמין מאנגליה.

 

המחירים גבוהים תלוי איזה מגבר ומאיזה סדרה,שווה?אם זה עושה לך את זה אז בוודאי,למרות שרוב

האנשים יראו את זה כסטייה.

מה שכן אין ספק שלחברה מגברים מהשורה הראשונה שקיימים(היי אנד).

פורסם

יותר מעניין, למה אתה שואף למגבר כזה עם רכיבים כמו שלך?

צריכה להיות התאמה בין רכיבים שונים במערכת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זאת אולי בגלל שאני מברר לא בשבילי (ומה רע ברכיבים כמו שלי?)

 

תודה

אין לך שום בעיה ברכיבים אבל הם לא באותה הרמה....

אין מה להעלב.

 

 

ליאור

פורסם

אין שום בעייה עם הרכיבים, אבל השאלה שלך נשמעה כמו: יש לי סובארו 88 ואני רוצה לטפל במוסך מרצדס.

 

יש הרבה חברות היי-אנד, וג'נסיס היא בהחלט אחת מהן.

מהו התקציב של חברך \ זה שאתה שואל בשבילו?

מה הוא מחפש?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היה ייבוא סדיר של במגברים האלה ארצה עד לא מזמן.

אבל עד כמה שהבנתי היבואנים היו קצת חאפרים ולא המשיכו עם זה. 8)

פורסם
היה ייבוא סדיר של במגברים האלה ארצה עד לא מזמן.

אבל עד כמה שהבנתי היבואנים היו קצת חאפרים ולא המשיכו עם זה.

icon_lol.gif

 

 

 

בעיקרון ציפר טוענים ליבוא כיום שלהם . אני לא יודע עד כמה הם באמת יבואנים , או מה רמת השרות שלהם. בכל מקרה , לפני כמה חודשים ביררתי מחיר לגבי איזה שהוא רכיב של גנסיס והם הציעו מחיר בהחלט טוב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

התקציב הוא לא מוגבל

כמה שאני אוהב את ה"לא מוגבל" הזה...

אתה יודע מה איינשטין אמר פעם על דברים לא מוגבלים?

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.”

קיימים מגברי 2 ערוצים שמחירם בחול מעל 10K שקלים. יש H/U מעל 3K דולר יש סטי קומפוננט באלפי דולרים.

לא מוגבל?

 

שה"חבר" יגדיר מה הוא רוצה ובאיזה תקציב, חבל סתם לזרוק שמות באוויר. אם יהיו שאלות רציניות אני בטוח שירשמו גם תשובות רציניות.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

סבבה

התקציב בנתיים עומד על 10 אלף שקלים

 

כמו כן הייתי רוצה לדעת איפה ניתן להשיג בארץ רמקולים של DLS (קומפוננט)

E46 330CI

פורסם

מאין הגבלה בתקציב עברנו ל10 K...

ב-10K לא בונים מערכת HIGH END חביבי

בכל מקרה, התמחור של ג'נסיס בארץ יוצא מטורף בגלל מחיר בסיסי בארת היצור גבוה ועל זה יש להוסיף מיסים של מדינת משטרה, מס הכנסה ובגדול די עולם 3.

וליבואן לא כלכלי לייבא לעניות דעתי\

 

למיטב ידיעתי ציפר זה עאתר אינטרנט המוכר ציוד של כל מני יצרים לא יבואן אלא דילר

Down shift to drift

פורסם

ב-10K אפשר לבנות מערכת טובה.

אפילו מצויינת.

אבל בטוח שלא מערכת היי אנד.

 

שיכפיל את התקציב ואז שיתחיל לחשוב על היי אנד.

הקטע בשמות הגדולים שאתה משלם הרבה בעבור הלוגו.

 

למיטב ידיעתי ל-DLS השוודית אין יבואן רשמי..

בטוח שיש פה ושם דילרים או יבואן לא רשמי. צריך לחפש.

תריץ חיפוש בפורום דובר על זיופים של DLS שדומים מאוד למקור, שווה בדיקה.

 

בברכה, שי.

פורסם
ב-10K אפשר לבנות מערכת טובה.

אפילו מצויינת.

אבל בטוח שלא מערכת היי אנד.

 

שיכפיל את התקציב ואז שיתחיל לחשוב על היי אנד.

הקטע בשמות הגדולים שאתה משלם הרבה בעבור הלוגו.

 

למיטב ידיעתי ל-DLS השוודית אין יבואן רשמי..

בטוח שיש פה ושם דילרים או יבואן לא רשמי. צריך לחפש.

תריץ חיפוש בפורום דובר על זיופים של DLS שדומים מאוד למקור, שווה בדיקה.

 

בברכה, שי.

יש הבדל עצום בין טובה ומצויינת למערכת היי אנד.

הרבה משתמשים במושג המפוצץ "היי אנד" כי זה נשמע להם מגניב אך בלי לדעת באמת מזו מערכת היי אנד אמיתית.

Down shift to drift

×
×
  • תוכן חדש...