Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 530D 2004 מול Volkswagen passat 2.0 TDI Highline


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על הרכבים מה עדיף?

הבימר שנת 2004/2003

הפסאט 2007

עם בכלל אפשר להשוות אותם אחד לשני

תגידו מה עדיפות מבחינת הכל הוצאות טיפולים ירידת ערך נוחות בטיחות

 

תודה רבה

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

יש כמה דברים שאפשר לדעת בוודאות.

הב.מ.וו יותר נוחה, יותר מהירה, יותר מהנה, יותר יוקרתית, יותר מרווחת, יש לה את הסמל של ב.מ.וו והיא כבר ספגה את ירידת הערך העיקרית שלה.

אני הייתי בוחר בבימר.

את שאר ההוצאות אני לא יודע להעריך אבל לשניהם צפויה אחזקה יחסית יקרה (ומקריאת שרשורים אפשר לדעת שגם קמור וגם צ'מפיון תחמנים לא קטנים).

פורסם

אני גם הייתי הולך על הבימר הכל לטובתה מלבד אחזקה הרבה יותר יקרה מכל הבחינות-דלק ,ביטוח,טיפולים וכו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

בלי לחשוב פעמיים הייתי בוחר בפאסאט.

 

רכב ברמה גבוהה מאוד, לדעתי קרובה מאוד לזו של סידרה 5.

לאחר נסיעתה של כש40 דקות במונית כזו, מאוד התרשמתי לטובה, מתא הנוסעים, מהמרחב, מהמנוע המצויין ונוחות הנסיעה הנהדרת.

 

בנוסף לזה אתה מקבל רכב חדש עם שנתיים אחריות, לעומת הב.מ.וו שמי יודע מה עלולה לגרום לכיס שלך.

לך על הפאסאט.

פורסם

לאחר נסיעתה של כש40 דקות במונית כזו, מאוד התרשמתי לטובה, מתא הנוסעים, מהמרחב, מהמנוע המצויין ונוחות הנסיעה הנהדרת.

לא נתת לנו התרשמות על תגובות ההגה , בלמים , פעילותו החלקה של המונה בתעריך 1 וכיו"ב .

או במילים אחרות , לא נותנים עצות מנסיון בנסיעה במונית !

פורסם
לא נתת לנו התרשמות על תגובות ההגה , בלמים , פעילותו החלקה של המונה בתעריך 1 וכיו"ב .

או במילים אחרות , לא נותנים עצות מנסיון בנסיעה במונית !

תודה שהתגובה שלו פשוט ענקית.

הבן אדם נסע במונית ועל סמך זה נותן לנו פה חו"ד.

פשוט ענק.

Down shift to drift

פורסם

מה אתה רוצה? גם מהמושב האחורי אפשר להתרשם ממהמרווח ונוחות הנסיעה, איכות תא הנוסעים וגם להרגיש פחות או יותר את כוח המנוע. אלו הנקודות אליהן הוא התייחס. (למעט חלקות הפעולה של המונה)

פורסם
בלי לחשוב פעמיים הייתי בוחר בפאסאט.

 

רכב ברמה גבוהה מאוד, לדעתי קרובה מאוד לזו של סידרה 5.

לאחר נסיעתה של כש40 דקות במונית כזו, מאוד התרשמתי לטובה, מתא הנוסעים, מהמרחב, מהמנוע המצויין ונוחות הנסיעה הנהדרת.

 

בנוסף לזה אתה מקבל רכב חדש עם שנתיים אחריות, לעומת הב.מ.וו שמי יודע מה עלולה לגרום לכיס שלך.

לך על הפאסאט.

ואת זה אתה אומר אחרי נסיעה קצרה במונית ב.מ.וו סדרה 5?

:)

לאחרונה מתפרסמות בפורום תגובות הזויות לחלוטין.

 

 

נ.ב. - יאמר לזכות קמור, מהתנהלות מולם לא קיבלתי את הרושם שהם תחמנים. הם נותנים שירות מעולה וגובים עבורו בהתאם.

זאת בניגוד ליחס שחברים עם פולק' מקבלים אצל צ'מפיון.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בכל מקרה מעבר לתגובות ההזויות...

הייליין שמייליין...פולקסווגן לעולם לא תוכל להתקרב לנינוחות המלכותית של סדרה 5 ובו בזמן ליכולות נהיגה והתנהגות שלא תבייש מכונית ספורט טהורת גזע, ובכלל לאיכות הכללית בכל היבט אפשרי

Down shift to drift

פורסם

קודם כל שני הרכבים שונים בקטגוריה אליה הם מכוונים.

פאסאט מתחרה בסידרה 3 ולא ב-5.

חוץ מיכולת דינמית שנחותה משמעותית בפאסאט, הפאסאט מבחינה כללית לא נופלת בהרבה מסדרה 3.

Veni Vidi Vici

פורסם
קודם כל שני הרכבים שונים בקטגוריה אליה הם מכוונים.

פאסאט מתחרה בסידרה 3 ולא ב-5.

חוץ מיכולת דינמית שנחותה משמעותית בפאסאט, הפאסאט מבחינה כללית לא נופלת בהרבה מסדרה 3.

הפסאט נופלת מהבמוו בכל תחום אפשרי.

הפסאט סתם קשה בעוד הבמוו סופגת מהמורות בצורה מעוררת השתאות בנוסף היא שקטה יותר, נינוחה הרבה יותר וקצרה היריעה...

Down shift to drift

×
×
  • תוכן חדש...