Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב P1 בתיבה עם פורט, אני בקרוב רוצה לקנות CVR ומונו.

אני חושב שהמידות של התיבה יהיו בסדר גמור לCVR, איך אני יכול לאטום אותה? סתם לדפוק חתיכת עץ לסתום את הפורט??

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

לא מה פתאום :S !!!!

קודם כל אתה צריך לקנות ולשים צמר סלעים בתוך התיבה למלא אותה כולה צמר סלעים.. בקשר לחור אוורור אז לאחר שאתה שם את הצמר סלעים אתה סותם אותו זאת אומרת לא נותן שייצא אוויר..

 

אבל זה סתם טיפשות מיותרת.. תבנה לך תיבה מקצועית לCVR לא כל תיבה מתאימה לכל סאב... חוץ מזה יש הרבה הבדל בין PUNCH לקיקר...

פורסם

צודק תאכלס..

מה העלות של בניית תיבה? של כל החומרים?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
לא מה פתאום :S !!!!

קודם כל אתה צריך לקנות ולשים צמר סלעים בתוך התיבה למלא אותה כולה צמר סלעים.. בקשר לחור אוורור אז לאחר שאתה שם את הצמר סלעים אתה סותם אותו זאת אומרת לא נותן שייצא אוויר..

 

אבל זה סתם טיפשות מיותרת.. תבנה לך תיבה מקצועית לCVR לא כל תיבה מתאימה לכל סאב... חוץ מזה יש הרבה הבדל בין PUNCH לקיקר...

תשובה מצויינת. (אתה ממשיך להטעות אנשים.)

 

מה הנתונים של התיבה. מה הנפח שלה??

מה אתה להשיג. (בס נמוך או רעידות? )

איזה מגבר אתה משתמש לסאב?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תשובה מצויינת. (אתה ממשיך להטעות אנשים.)

 

מה הנתונים של התיבה. מה הנפח שלה??

מה אתה להשיג. (בס נמוך או רעידות? )

איזה מגבר אתה משתמש לסאב?

אתה יכול להסביר לי במה בדיוק טעיתי ??

תשמע בקטע של ה"קטן" פה אל תשתגע על הקטע בסדר.. כי את מה שכתבתי פה הבנתי מפה :

www.autosound.co.il

עכשיו בו תגיד לי שאני עדיין טועה!

 

חוץ מזה כדי להשתמש בתיבה סגורה חובה שיהיה צמר סלעים משום שהצמר סלעים "מקרר" את האוויר החם שכל הזמן בה בגלים בתיבה סגורה..

פורסם

עוד דבר ששכחתי לציין .. בקשר לתיבה של הסאב עכשיו כשקונים את הP1 מקבלים תיבה מותאמת מהחברה בשבילו .. זה שרואים בזאפ..

פורסם

תיבה לא רק מותאמת לסאב אלא צריכה להתאים לטעם המוסיקלי ולרכב בו היא תותקן.

 

יצרנים נותנים טווח נפח מומלץ לתיבה בסאב כאשר התנהגות הסאב יכולה להשתנות מהותית בטווח הזה לכן יש להתאימה לטעמו של הרוכש.

כמו כן, לרכב בו תותקן התיבה יש השפעה על התוצאה הסופית כתוצאה מה- transfer function מה שמוכר יותר בתור הקבין גיין.

 

 

יצרנים אוהבים לציין נפח תיבה קטן יותר כי קל יותר לשווק סאבים "שמותאמים לתיבות קטנות". הרבה סאבים נשמעים טוב יותר בתיבות גדולות יותר מהתיבה המינימלית המומלצת ע"י היצרן כמו הקאפפה פרפקט והסאבים של קיקר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

א. לא כולם מוכרים את התיבות המקוריות של רוקפורד. (רובן זה תיבות סטנדרטיות)

ב. יש חומר מיוחד שמונע את החימום של הסליל. (וזה לא צמר סלעים, צמר יכול להזיק לסאב)

ג. ונסיון לא יהרוס את הסאב. (הוא יכול לקנות להרכיב בתיבה. ולנסות, אולי הסאונד יהיה טוב.)\

ד. אין לנו מספיק נתונים על התיבה שיש לו עכשיו כדי להחליט איך היא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

א. צמר סלעים שמים בתיבה בכדי לגרום לסאב להתנהג כאילו והוא נמצא בתיבה גדולה יותר, בכדי למנוע רעשים מהתיבה ותופעות של גלים חוזרים יש חומרי בידוד מקצועיים שניתן להכניס לתוך התיבה - למשל dynXorb של דיינאמאט משתמשים בצמר סלעים לרוב כאשר יש בעיה של מקום וצריכים לקבל יותר תהודה - זה דבר שתמיד טוב ומומלץ לנסות אותו משום שהתוצאות הן אף פעם לא אותו הדבר.

 

ב. תיבה אטומה היא בעלת אופי שונה לחלוטין בצליל מתיבה פורטד - תיבה אטומה נוטה להיות בעלת צליל יותר מדוייק ופטישי אבל פחות עמוק מרוב תיבות הפורטד. אם אתה אוהב את התחושה של האוויר שיוצא מהתיבה (מה שיוצר באס מאוד עמוק ולרוב בגלל כוון לא נכון מרוח) תיבה אטומה פחות תתאים לך ב90 אחוז מהמקרים.

 

ג. לא סיפקת את נתונים הסאב והמלצות היצרן ובלי זה אין טעם בכלל לחשב לך תיבה.

 

ד. לא ציינת את סוג הצליל שאתה אוהב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מביא CVR, המגבר יהיה ככל הנראה רוקפורד 300.1 או אולי מאגנט פאנטום.

 

עדיף לעשות תיבה בגודל המומלץ של היצרן לא?

ואיזה חומרים צריך לקנות? עץ איזה עובי?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

×
×
  • תוכן חדש...