Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוזה = גיל של צעירים חסרי ניסיון והבנה בכללללל .... בקיצור, מטומטמים!!!!...

 

בחדשות של ערוץ 2 הראו כתבה על זה, ממש מדהים שאנשים חושבים על שטויות כאלה שהם יכולים לנבא את התוצאות,

 

ומי שאולי שואל איפה זה... אז כנראה (ככה אני מאמין, אני לא יודע בבטחה) שזה היה במישור אדומים, אין ספק שהירידה של מעלה לאדומים לכיוון המישור זה מקום עם אופציות מהירות בלתי נשלטות שבסופן מגיעים לעשות כאלה דברים, חייבים לעשות שם משו דחוףףףףףף!!!!

 

JMG יכול בטוח להבין למה אני מתכוון

 

אני חייב לציין ולומר: שכן, אני ירדתי את הירידה הזאת במהירות שוכמעט העיפה אותי מהכביש, אבל למדתי לקחים והפנמתי, וכן למי ששואל הייתי בן 17 וחצי, בן 17 וחצי טיפש שלא מבין בכלום וץ ממהירות.

 

היום ברוך ה' אני מין ששטויות כאלה לא באות בחשבון, אחרי שנגרמה על ידי תאונה עם קטנוע, תאונה לא רצינית אומנם, אך תאונה שגרמה לי לשלילה של רישיון למשך חודשיים , שממנה למדתי המון המון איך להעריך את הרישיון שלי, ובראש ובראשונה להעריך את החיים.

Polo 2012

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שחלק מהאשמה מופנית להורים, שקנו לילד בין 17.5 רכב כזה.

ילד חסר נסיון בנהיגה לא צריך לנהוג על רכב ספורט. חד וחלק.

ובלי כל יפי הנפש שיגידו שרכב ספורטיבי בטוח יותר. להפך, הוא רק מעודד השתוללות.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קראתם בYNET את הכתבה שראיינו את משפחת שריקי? הם אמרו לילד שלהם לא לנסוע עם אותו חבר.

 

הם גם אומרים שם שהבחור הזה שנהג ברכב ריסק להורים שלו את הג'יפ שלהם כמה שבועות אחרי שהוא הוציא רישיון והוא היה מעורב בעוד תאונות רציניות חוץ מזה..

הכתובת היתה על הקיר, אפשר לומר.

קישור לכתבה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3250156,00.html

פורסם

תנחומיי למשפחה. עוד מקרה של ילדים שנהגו בכלי מסוכן והתוצאה היא מוות. בדיוק כמו הילדה שהרגה את חברה שלה עם המיול לפני כמה שבועות.

 

אני ממש מקווה שהילד הזה ילמד את הלקח שלו היטב, וגם כל החברים שלו. זה אולי הדבר החיובי היחיד שאפשר להפיק מכזה מקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פוזה = גיל של צעירים חסרי ניסיון והבנה בכללללל .... בקיצור, מטומטמים!!!!...

 

JMG יכול בטוח להבין למה אני מתכוון

 

אני חייב לציין ולומר: שכן, אני ירדתי את הירידה הזאת במהירות שוכמעט העיפה אותי מהכביש, אבל למדתי לקחים והפנמתי, וכן למי ששואל הייתי בן 17 וחצי, בן 17 וחצי טיפש שלא מבין בכלום וץ ממהירות.

 

היום ברוך ה' אני מין ששטויות כאלה לא באות בחשבון, אחרי שנגרמה על ידי תאונה עם קטנוע, תאונה לא רצינית אומנם, אך תאונה שגרמה לי לשלילה של רישיון למשך חודשיים , שממנה למדתי המון המון איך להעריך את הרישיון שלי, ובראש ובראשונה להעריך את החיים.

למזלך יצאת בחיים על מנת להפנים את זה...

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ובקיצור אפשר לסכם את התאונה כך:

הנערים גרמו לתאונה, אבל מדינת ישראל גרמה למותו של אחד מהם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
למזלך יצאת בחיים על מנת להפנים את זה...

 

 

ל'

זה לא שכמעט באמת עפתי פשוט המהירות הזאת גרמה להרגיש כאילו מה... סה"כ מהירות מטופשת, כמובן שזה סוג של הנאה מסויימת. אבל לבסוף הסתברו דברים אחרים מאותו מקרה.

 

חוצמזה, יש לציין שהירידה הזאת פשוט מועדת לפורענות ואנשים ממשיכים לעשות שם בלאגנים.

אולי פעם ב... המשטרה שמה שם איזה שוטר ככה כדי להזהיר וזה גם בסוף הירידה,

 

אולי עכשיו ייקח שם את העניינים ברצינות כמו שלקחו את הקטע של ה"מירוצים" בחניה של איצטדיון טדי.

נחיה ונראה... נחיה בערבון מוגבל

 

ובקיצור אפשר לסכם את התאונה כך:

הנערים גרמו לתאונה, אבל מדינת ישראל גרמה למותו של אחד מהם.

אולי המהירות שהם נסעו בה בעצם לא נתנה כבר מקום לטעות שהם לא יצאו משם חיים.

עם כמה שמדינת ישראל לא הכי חכמה, היא בטח לא אשמה שהם לא צייתו לתמרורים וחוקי התנועה במקום, שם אמורים לסוע 80 90 ולא מעל 180 190 שככה אני מאמין שהם עשו, אז אין צרוך להאשים את המדינה, את החינוך הם קיבלו מההורים החכמים שלהם, אין מה לומר... אחלה חינוך!!! הם אפילו קנו לו אוטו רק שיהיה מבסוט

Polo 2012

פורסם

לפי מה שידידה טובה שלומדת איתםאמרה לי, הם היו בדרך לחבר במעלה אדומים(ושמה תיכננו לעשות "רייס")

הם נסעו על 160 קמ"ש בדרך למעלה אדומים (הדרך הישנה-שמאוד מסוכנת וכוללת סיבובים ועיקולים רבים).

באה ממולם מכונית וכדי לא להתנגש בה הנהג שבר את ההגה לצד השני ונתקע בגדר הפרדה.

התוצאה-הרוג אחד. ואוטו הרוס לחלוטין.

 

אני לא מקנא במצפון של הנהג. כל החיים ישב לו על הלב שהוא הרג בן אדם! ללא ספק הבן אדם הזה רוצח. נקודה!

 

אתר שהקימו לזכר ההרוג: http://zal.up.co.il/

לדעתי צריך כמה שיותר לפרסם את המקרה. אולי זה מה שימנע את התאונות האלה בפעמים הבאות.

פורסם
אני חושב שחלק מהאשמה מופנית להורים, שקנו לילד בין 17.5 רכב כזה.

ילד חסר נסיון בנהיגה לא צריך לנהוג על רכב ספורט. חד וחלק.

ובלי כל יפי הנפש שיגידו שרכב ספורטיבי בטוח יותר. להפך, הוא רק מעודד השתוללות.

 

 

איתמר.

הבעיה מתחילה ונגמרת בחינוך .

כשהורים מביאים לילד רכב ( לא מעניין בין אם הוא ספורט או לא) , הילד לא דופק חשבון

ונוהג כמו חתיכת @%^$^ , כאילו הכביש שייך לו .

הבעיה היא בנקודת מבט מה אכפת לאותו נהג "בתול" להשתולל בכבישים , הרי ההורים משלמים.

אם הוא היה משלם תאמינו לי שהוא היה חושב הרבה פעמים לפני שהוא היה מתחיל להשתולל.

 

אני בן 20 ועובד כמו חתיכת חמור בשביל לתחזק את האוטו שלי ( חתיכת עגלה) ולעומתי אני רואה ילדים , ילדים (בגילאי קבלת הרישיון והבר מצווה)נוהגים בגיפים ובמכוניות ובמיולים למיניהם ( ששוב עולים יותר מהעגלה שלי) פשוט כמו משוגעים.

 

הילדים לא מנסים ולא מעוניינים להכיר את כלי הרכב שעליו הם נוסעים ( לא פעם ולא פעמיים ראיתי מיול מתהפך , מכוניות סטנדרטיות מאבדות שליטה ומכוניות ספורט מסיימות את חייהן בגלל שהילדון בר מצווה חושב שהוא שומכאר 2 )

 

הם לא יודעים שבמים צריך לנהוג יותר לאט ( פשוט לא מודעים לתוצאות וליכולות הרכב והצמיגים) ונכנסים הרבה פעמים במכוניות חונות , באיי תנועה וברכבים שעצרו במעבר חצייה ,בכדי לאפשר להולך רגל לעבור .

 

פשוט לא יודעים לשלוט על הרכב - העיקר שיגיעו למאה כמה שיותר מהר.

 

חבל על חייו של ליאור , יהי זכרו ברוך.

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

יהי זכרו ברוך, אכן מקרה מצער, ועל כל הנהגים הצעירים/חדשים לקחת את המקרה הזה בשיא הרצינות ולהפנים אותו. הכל זה עניין של חינוך, אתן דוגמא משלי: לפני חצי שנה לערך, 5 חברים שלי עברו טסט כולל אני בחודש, מאז לא השתוללו ועשו שטויות כאלו, כולם חונכו ולמדו לשמור על חוקים ולא לעשות מה שאסור ומסוכן,במיוחד בכביש.

מי שקונה לילד(גיל 17 זה ילד)שלו מכונית "ספורטיבית" כאילו נתן לו את החופש לעשות כרצונו באוטו,ולבדוק את מגבלותיו.

Lancia Delta 1.8 200HP

פורסם

קודם כל תנחומי למשפחה ושלא ידעו עוד צער!

 

ב'- כמה ממכם רשמתם שבחור נהרג ושלא צריך לדבר על איך אנשים וסעים אבל תכניסו את זה טוב טוב לראש!!! אם לא תקחו אחריות למעשים שלכם אף אחד לא יקח!

 

יש לי גם אופנוע בבית ולא פעם ולא פעמיים יצא לי לנסוע במהירויות כפולות מהמהירות המותרת

אך כל זה ללא סיכון של אדם נוסף או מגירוי של אחר, להפך כאשר מישהוא אומר לי בו פתיחות או מנסה להדליק אותי כשאני עם האופנוע או עם האוטו אני תמיד מסרב כי זה יסכן את שנינו!

 

צריך להבין שהבעייה היא לא עם נהגים חדשים אלא עם נהגים מטומטמים!

למה אני אף פעם לא עשיתי תאונה, קיבלתי דו"ח או עצרו אותי כשהייתי נהג חדש ?

אולי עצם העובדה שאני רוכב אופונע מעלה לי את נושא הבטיחות לרמה גבוה אבל עדיין אותו נהג היה צריך לראות העתיד לבוא ולהוריד את הרגל מהגז.

אבא שלי תפס אותי ממש קצר בכל הנושא של הרישיון וכך צריך לעשותת לכל נהג חדש!

פורסם

אני לא מבין למה הגעתם להחלטה מהירה כזו ש"כל הערסים והבבונים האלה חושבים ת'צמם במהיר ועצבני", אני יכול להראות לכם כמה חנונים ופריקים של מחשבים (יותר בקטע של תוכנות מאשר משחקי מחשב) שנוהגים יותר גרוע והם כבר אנשים מבוגרים, עם אישה וילדים.

שמתי לב שלא רק הנהגים מה"מירוץ" הזה מהירים, גם החברים שלהם מהשכבה, עוד לא עבר יום וכבר הוא מונח באתר הנצחה.

ובכתבה השניה שהבאתם, דוד שלו טוען שהוא לא לקח את האוטו של המשפחה כי האוטו היה במוסך... - לא אמור לעניין אותנו למה האוטו היה במוסך? במיוחד אחרי שמדברים כ"כ הרבה על החבורה של הנהגים הצעירים האלו שכבר חלק מהם הצליחו לצבור "הסטוריה" כזו...

 

סתם נקודה למחשבה.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם
למה לא לוקחים לחקירה את מי שאחראי על הכישלון של הגדר הבטיחות?!

לא שאני מנסה להוריד אשמה מהנהג, הוא לא פחות אשם בגלל הכשל.

אבל מישהו צריך לחטוף בראש על עניין הגדר, ולדעתי הרבה יותר מהנהגים שלקחו חלק בתאונה.

הוצאת לי את המילים מהפה.

משום מה כולם פה נתפסים לצורת הנהיגה הקלוקלת של הנהג ומתעלמים מהפרט החשוב שאתה העלית.

באיזה מקום נורמלי בעולם מעקה בטיחות שאמור להגן במקרה תאונה משתחרר ממקומו ומשפד את נוסעי הרכב? ממה שקרה אפשר להסיק שהמעקה הורכב נגד כיוון הנסיעה וזה היה רק עניין של זמן עד שמישהו יכנס בו וישפד את עצמו. באותה מידה שילד אידיוט שאין לו מושג בנהיגה נכנס במעקה הזה, כך גם סבא חביב ולא מזיק היה יכול להיהרג ממנו.

צריך להאשים את מי שבנה את המעקה הזה בהריגה תוך רשלנות פושעת!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קודם כל - תנחומיי למשפחה.

למי שמכיר את מה שהולך בתיכונים בירושלים, הסיפור לא מפתיע. פשוט מפחיד לצאת לכבישים באזור ירושלים בימי חמישי ושישי בלילה.

כדי להבין עד כמה תרבות הנהיגה מסריחה בתיכון הזה (ולא רק בו) הנה סיפור ששמעתי לפני משהו כמו שנתיים ממישהו שלמד באותו התיכון:

 

"אני וחבר שלי לקחנו את האוטו של אמא שלו (נדמה לי שזאת הייתה קרייזלר נאון), ונסענו לעשות רייסים בבגין (כשעוד לא היו שם מצלמות). בהלוך (לכיוון צפון) הוא נהג, למה כבר יש לו רשיון חודש, אבל בחזור אני רציתי לנהוג, כי כבר הרגשתי טוב על הרכב אחרי 15 שיעורי נהיגה. בירידה הארוכה הגעתי ל-190 (!!!). אחרי זה האטתי ל-120 ובסוף בגין היה מחסום משטרה. השוטר נתן לי דו"ח על נהיגה ללא רשיון. השופט הבן זונה (נו, איזה עוד שופטים יש?) נתן לי חודשיים מאסר על תנאי ופסילה מלהוציא רשיון למשך שנה (או שנה וחצי, לא זוכר בדיוק)."

פורסם

או יופי...

גם תלמיד שבקושי הגיע לחצי מכמות השיעורים המינימליים, גם קרייזלר ניאון (שזה מטוס בפני עצמו), גם 190 (!!!) והוא עוד מתלונן על השופט והשוטר על מה שקיבל... :nono: באמת, לא יפה ככה להתנהג לתלמיד.

 

 

 

:silly:

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?


×
×
  • תוכן חדש...