Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחור שנהרג היה חבר בפורום "פול גז" (אופנועים).

******************ההודעה נערכה - לפני שאתה כותב בדעתנות על ההרוג - תתעדכן בפרטי התאונה. הוא לא נהג*************

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל שאתם רק מאשימים, לא ניתן להתבסס על כתבה יש אלף ואחת גורמים שהיו יכולים לגרום לתאונה הנוראה, ולא מחייב שהנהג לא היה בסדר. מה שאפשר להגיד זה שכל אחד ינהג בזהירות כמה שיותר גם כדי לא לפגוע באנשים שאתם אוהבים ובכם! יהי זיכרו ברוך!

!Blue Subaru Impreza

פורסם
לא , אנדרנלין. ההורמון הגברי נמצא באופן קבוע. משאבת האנדרנלין מתחילה לעבוד בשעת ריגוש.
רמת ההורמון הגברי משתנה עם הגיל, הוא נמצא קרוב לשיאו בגיל שבו נמצאים נשואי האשכול...

 

לגבי האדרנלין, לפני הריגוש אין עדיין אדרנלין כך שלדעתי הוא גורם פחות מכריע מאשר הטסטוסטרון בקבלת ההחלטה לנהוג בצורה "מעוררת ריגוש" (אם כי אני מודע גם לתאוריה של התמכרות לאדרנלין)

פורסם

משהו שגיליתי היום.........

 

 

 

תנסו לפשפש בזכרונכם,זוכרים שלפני כחודשיים מישהו פירסם פה בפורום תמונות מתאונת ג'יפ בגילה (נהג מהר,ובאחד העיקולים איבד שליטה על הרכב) ?

 

 

ובכן, מדובר באותו אדיוט בדיוק (ואני לא מתכוון לאותו טיפוס,אלא לאותו אדם ממש!!!).

 

ציטוט מעיתון ידיעות אחרונות:

 

"הכתובת היתה על הקיר, האסון היה עניין של זמן בלבד, אמרו תושבי המקום.

גיסו של ההרוג סיפר כי המסוכן שבין הנהגים היה הצעיר שהתנגש במעקה הבטיחות וגרם לתאונה.

לדבריו, לפני כחודשיים,בתקופה בה היה עדיין נהג צעיר (כנראה הכוונה לנהג חדש), הוא נסע בג'יפ של אביו ללא מלווה, כפי שדורש החוק, ובמהלך הנסיעה התהפך".

 

עכשיו מוכר לכם הסיפור הזה ?.....

 

ובכן,בהנחה שהבחור עדיין גולש בפורום (מהמעצר),יש לי רק דבר אחד לאחל לך:

 

 

שגם יומך יגיע,ומוטב שעה קודם.

 

הפעם חוק דארווין פעל לטובתך וחיסל את חבר שלך,מקווה שבפעם הבאה ייעשה איזון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תאמין לי שאת העונש שלו הוא קיבל.

 

הוא יסתובב כול החיים בידיעה שהוא גרם למוות של חבר שלו,זה עונש גרוע ממות .

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
תאמין לי שאת העונש שלו הוא קיבל.

 

הוא יסתובב כול החיים בידיעה שהוא גרם למוות של חבר שלו,זה עונש גרוע ממות .

קרא את הלינק שנתתי . בהנחה שזה אותו אחד - עם גישה כמו שהופגנה בשרשור - זה לא אחד שאיכפת לו . ההוא שבמרומים גרם להכל. הודו לה' כי טוב - כי לעולם חסדו.

פורסם

"שלום לכולם אני הנהג (לא גאה בזה)...

 

אכן אני מטומטם חסר אחריות.. אין מה להגיד... למרות שבד"כ אני נוסע לאט ובזהירות, הפעם טעיתי..

אמנם לא טסתי על הכביש .. וביום רגיל עם תנאים טובים המהירות הזאת בסדר גמור אבל היו תנאים

שהייתי צריך להתחשב בהם כמו כביש חלק מאוד , חושך, סיבובים מסוכנים מאין כמוהם..

בכל מקרה ברגע הראשון שהרגשתי שאני מאבד שליטה עשיתי כמה טעויות קריטיות שהובילו לתאונה,

החוסר נסיון היה גורם מכריע.. יש לי מזל גדול לפני הכל שכולם בריאים ושלמים, באמת לא יודע איך הייתי

חי אם היה קורה משהו למישהו.. אבל בסדר זה מאחורינו ואל תדאגו לאבא שלי אנחנו כבר צוחקים על זה :smile:

הביטוח מכסה הכל, ובסה"כ הכל לטובה.. הבום הזה בהחלט שינה אצל כולנו משהו, ואולי בג'יפ הבא

הרדיו יעבוד טוב יותר :razz:

 

תנהגו בזהירות חברים !

"

זו התגובה שלו לאחר התאונה הראשונה שלו,ממש אידיוט אני מאחל לו שילך ברגל כול החיים.

 

 

איזה אבא חברמן ,אחרי התאונה הוא והבן שלו כבר ישבו וצחקו על זה כאילו הוא עשה תאונה עם אוטו על שלט

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================


×
×
  • תוכן חדש...