Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שונא ערסים!!!! מגעילים אותי הבבונים האלה...

 

מהיר ועצבני עם יונדאי גטס?...

 

מי אמר שרק ערסים עושים תאונות? ישנו שירשור על אנשי הייטק ,שחותכים ונוסעים כאילו הם ב ניד פור ספיד.בהרצליה אין תאונות? רק ברמלה לוד?

 

בכל מיקרה תנחומי למשפחת המנוח .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבל...הם לא מבינים על מה הם שולטים...רכב בידים של ילדים חסרי אחריות וניסיון זה כמו כלי נשק

אני נהג חדש ואני רואה בסביבה שלי איזה שטויות עושים וכבר היו כמה התהפכויות בקרב השכבה שלנו...לא חסר

אני בחיים לא יעשה דברים כאלה כי אני פשוט פחדן מדי... תמשיך להיות "פחדן" עם שכל ושכול הבבונים שלא שולטים בעצמם וחושבים ששום דבר לא יקרה להם ימשיכו להיות "אמיצים, על חשבון מישהו אחר וטפשים (אני אוהב את החיים שלי מה לעשות)

כול הכבוד לך ובברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אני לא מבין למה תמיד מקשרים דברים כאלה לסרטים או משחקים אני נהג חדש ולפני כל עקיפה מעבר נתיב או כל דבר אני מסתכל איזה 10 פעמים אם לא יותר במראות אפילו מסתובב לראות מאחורה (יש לי אוטו גדול והרבה שטח מת) רק שאני לבד באוטו והכביש נקי אני עושה שטויות ככה שאני מסכן רק את עצמי ואת האוטו... אין מה לעשות אנחנו צערים נותנים לנו נשק משתמשים בו...

 

יהי זכרו ברוך..

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

אתם רוצים לדעת למה מקשרים את זה לניד פור ספיד או למהיר ועצבני ? כי כולם רוצים לעשות את זה, ורואים איך הם בולמים ,ומאיצים ,ונוסעים בכביש ,וכשעוברים ליד ביה"ס ,פתאום הם רוצים להראות שופו נאס על הכביש.

מטומטמים ובבונים זה מה שהם . אני לא מבין למה כול פעם יש חריקות בלמים שמפחידים את כול השכונה ,ויוצאים לראות איזה תאונה קרתה ,כשהכביש ישר ויש ראות טובה לכול הצדדים .

אבל בפניה ימינה לביה"ס תמיד יש חריקות .למה? מה אתה לא רואה את הפניה ? אתה לא רואה שזו פניה של 90 מעלות ? מה אתה לא יודע שאתה נוסע בגטס או משהו כזה ? אפילו מרצדס במוו לא עושות את זה יותר מ40 קמ"ש (ניסיתי כך שאני יודע ), אז מה אתה מנסה להכנס בפחנוע יפני ב50-60 לפניה של 90 מעלות?

אז כן הם לומדים מהסרטים וחושבים שהם חיים בסרט ולפעמים הבבונים גם מגיעים לדרווין כמו שאמרו לפני ולפעמים דרווין נרדם בשמירה

ותנחומי למשפחה אבל אם הם היו מחנכים אותו שלא יהיה כל כך אנוכי ,ויחשוב גם על המשתמשים האחרים בכביש ,גם הוא היה חי וגם חבירו.

זה מתחיל מאנוכיות מושלמת וממחשבה שאני איירטון סנה/ניקי לאודה/ז'יל ווילנייב רק שאף אחד לא יודע על זה .אז אני אראה לכולם ,אבל בכביש . אז מה נעשה? ואתה סתם עלוב שלא יודע לנהוג ולא יודע לשלוט בדחפים האנוכיים שלך ולכן אתה רוצח בפוטנציה

שבת שלום לכולם יהודה

בברכה יהודה

פורסם

כל מי שלא היה שם לאיודע מה קרה!

חבר שלי נהרב והשני היה הנהג ואותו לפניו גם היו חברים שלי הנהג באוטו של ההרוג ניסה לעקוף עקף 2 מכוניות חזר תוך כדי סטיה חדה של ההגה לנתיב עלה על המדרכה החליק עליה לתוך מעקה בטיחות אשר נכנס דרך הפנס הימיני יצא מהדשבורד נכנס להרוג במפסעה יצא ממנו המשיך לכנף האחורית עשה בה חור ויצא מהאוטו....

פורסם

מכיר את הבחור. חבר של חבר. אכן הם היו נוהגים להשתולל בכבישים. חבל שזה נגמר ככה, ביזבז את החיים שלו.



 

פורסם
אתם רוצים לדעת למה מקשרים את זה לניד פור ספיד או למהיר ועצבני ? כי כולם רוצים לעשות את זה, ורואים איך הם בולמים ,ומאיצים ,ונוסעים בכביש ,וכשעוברים ליד ביה"ס ,פתאום הם רוצים להראות שופו נאס על הכביש.

מטומטמים ובבונים זה מה שהם . אני לא מבין למה כול פעם יש חריקות בלמים שמפחידים את כול השכונה ,ויוצאים לראות איזה תאונה קרתה ,כשהכביש ישר ויש ראות טובה לכול הצדדים .

אבל בפניה ימינה לביה"ס תמיד יש חריקות .למה? מה אתה לא רואה את הפניה ? אתה לא רואה שזו פניה של 90 מעלות ? מה אתה לא יודע שאתה נוסע בגטס או משהו כזה ? אפילו מרצדס במוו לא עושות את זה יותר מ40 קמ"ש (ניסיתי כך שאני יודע ), אז מה אתה מנסה להכנס בפחנוע יפני ב50-60 לפניה של 90 מעלות?

אז כן הם לומדים מהסרטים וחושבים שהם חיים בסרט ולפעמים הבבונים גם מגיעים לדרווין כמו שאמרו לפני ולפעמים דרווין נרדם בשמירה

ותנחומי למשפחה אבל אם הם היו מחנכים אותו שלא יהיה כל כך אנוכי ,ויחשוב גם על המשתמשים האחרים בכביש ,גם הוא היה חי וגם חבירו.

זה מתחיל מאנוכיות מושלמת וממחשבה שאני איירטון סנה/ניקי לאודה/ז'יל ווילנייב רק שאף אחד לא יודע על זה .אז אני אראה לכולם ,אבל בכביש . אז מה נעשה? ואתה סתם עלוב שלא יודע לנהוג ולא יודע לשלוט בדחפים האנוכיים שלך ולכן אתה רוצח בפוטנציה

שבת שלום לכולם יהודה

הרגע הוכחת שאתה לא יותר חכם מהם..

אז בשביל מה כתבת הכל?:?

פורסם

חבל "שהתלהבות ייתר" גורמת למוות בסופו של דבר.

רוב הפעמים אלו נהגים חדשים שעדיין אינם מכירים את מגבלות הנהיגה שלהם, ואת מגבלות הרכב ומאיצים למוות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אולי לתומר הדר יש מה לתרום לשרשור הזה, מירוצים על כביש ציבורי זה התחום שלו.

אולי גם לכמה מאלה שהגיבו לשרשור ה"הומוריסטי" של תומר יש מה לומר.

 

:roll:

 

אורי

פורסם

האופן שבו הוא מת ממש מזוויע וצריך להדליק נורה אדומה בראש של כל ילד שקיבל רישיון ולא מבין מה הוא עושה. גדר ההפרדה חדרה לקידמת הרכב,עברה את תא המנוע, נכנסה לכיוון מושב הנוסע ופשוט עברה דרך הנוסע שישב ליד הנהג.....! :shock: לא מבין איך הוא יוכל לחיות אחרי שעולל דבר כזה לחבר...

פורסם

יש פה הרבה תגובות שלא לענין.

בן אדם נהרג בתאונת דרכים ומה שיש לכם לכתוב זה על איך שערסים נוהגים.

 

יהי זכרו ברוך.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

המוות לא נגרם כתוצאה ממקרה של "הצתה ספונטנית", אלא מצורת נהיגה מסויימת.

בהתעסקות במקרים האלו ברגישות וכפפות של משי לא מונעים את ההרוג הבא, ולמי שכבר מת, תאמין לי שלא אכפת.

מניעת ההרוג הבא היא מטרה אצילית יותר מאשר "שמירת הכבוד" של אלו שכבר מתו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש המון מקרים כאלה שפשוט בנס אף אחד לא נהרג והפעם העניין גבה את שלו. לבחור לא היה חשוב להגיד לחבר שלו להאט ולהרגע ולנהג לא היה חשוב שחבר שלו יושב לידו וזה מה שקרה, הבחור הרג את החבר שלו.

 

כל מי שיודע שהוא מתנהג כך על הכביש כשיש איתו אנשים שקרובים אליו, ויצא לו לקרוא את הכתבה הזו, כדאי שיקח רגע ויחשוב קצת על ההשלכות שיכולות להיות...

פורסם

למה לא לוקחים לחקירה את מי שאחראי על הכישלון של הגדר הבטיחות?!

לא שאני מנסה להוריד אשמה מהנהג, הוא לא פחות אשם בגלל הכשל.

אבל מישהו צריך לחטוף בראש על עניין הגדר, ולדעתי הרבה יותר מהנהגים שלקחו חלק בתאונה.


×
×
  • תוכן חדש...