Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפגם בתשתית הוא נכון מאוד והוא מאוד בעייתי ואכן צריך לעשות משהו בנידון.

 

אבל אני רק רוצה לשאול את אלו שמאשימים את הגדר הפרדה , מכונית ששוקלת 1.2 טון נכנסת במהירות של 100 ומעלה קמ"ש בגדר הפרדה מה בדיוק אמור לקרות?

אז אוקי הגדר תשבר תוריד מעט את המהירות של הרכב אבל עדיין הרכב יגיע לצד השני של הכביש או שבמקרה שלכם ירד לתהום , אז לא יהרגו אנשים ?

הנקודה היא שהילדים האלו חושבים שהם שומאכר בלי לדעת ולהבין שלא נולדים שומאכר. עובדים על זה . אבל הם לא רוצים ללמוד/לעבוד לנהוג לאט ובטוח הם רוצים להשוויץ , הם רוצים להראות לכולם מי הם , ועל הז**ן שלהם מי יפגע או מה יקרה , אבא/אמא ישלמו .

אז אנוכיות וטפשות ברמות האלו צריכים להוציא מחוץ לחוק כי הם רוצחים בפוטנציה . גם אם הם לא רצחו אף אחד היום הם ירצחו מחר .

הרגע הוכחת שאתה לא יותר חכם מהם..

אז בשביל מה כתבת הכל?:???:

במקרה ולא הבנת לבד , במסגרת הלימוד שלי של מגבלות האוטו ניסיתי לעשות פניה זו ב20 30 ואח"כ ב40 ולמדתי איך הרכב מגיב , לא הגעתי למצב שבו הצמיגים נשרפים כי אני פחדן וזה כביש ציבורי . אבל חייבים לדעת מה ניתן ומה לא . ועכשיו אני יודע למשל שאם אשים את מתלי האוויר או אחליף את הבולמים לבילשטטין סביר להניח שאפשר יהיה לעשות את הפניה בכ50-60 קמ"ש . אבל אני יודע ומרגיש היטב איפה אני נכנס למגבלות שלי ושל הרכב ואני אפילו לא מתקרב אליהם כי אין לי עדיין נסיון מספיק בתיקון שגיאות . אבל זה מרצדס ולעשות את אותו דבר בלי שאתה יודע מה המגבלות זה טפשי ומסוכן , ולעשות זאת בפחנוע יפני שיש לו הנעה קדמית ומערכת מתלים שאינה סלחנית לטעויות כמו במרצדס זה אליפות הטמטום

בברכה יהודה

בברכה יהודה

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
(סוס, גמל ולמה נכנסו ליער ויצאו שלושה)

 

Igor_STI - אולי זה אקט של פחדנות להפיל דברים כאלו על אנשים, אבל עד כמה שזכור לי, יש פה בינינו אחד שהודה בזה שהוא פחדן - וזה למעשה מה שהשאיר אותו בחיים.

הלוואי שכולנו נהיה פחדנים כאלה בשביל לא לעשות שטויות כמו החבר הזה של ליאור ז"ל.

 

kolokito.

לא הבנתי על מי ועל מה אתה מדבר...

פורסם
לפי מה שידידה טובה שלומדת איתםאמרה לי, הם היו בדרך לחבר במעלה אדומים(ושמה תיכננו לעשות "רייס")

הם נסעו על 160 קמ"ש בדרך למעלה אדומים (הדרך הישנה-שמאוד מסוכנת וכוללת סיבובים ועיקולים רבים).

באה ממולם מכונית וכדי לא להתנגש בה הנהג שבר את ההגה לצד השני ונתקע בגדר הפרדה.

התוצאה-הרוג אחד. ואוטו הרוס לחלוטין.

 

אני לא מקנא במצפון של הנהג. כל החיים ישב לו על הלב שהוא הרג בן אדם! ללא ספק הבן אדם הזה רוצח. נקודה!

 

אתר שהקימו לזכר ההרוג: http://zal.up.co.il/

 

לדעתי צריך כמה שיותר לפרסם את המקרה. אולי זה מה שימנע את התאונות האלה בפעמים הבאות.

זה דבר שאף שיעור נהיגה גם לא אחריי טסט עשירי תיאוריה עשירית ושיעור חמישים ימנע.. לנהוג כל אחד יכול אבל לא לצאת מממצבים כאלה....הוא סה"כ הגיב בצורה שכל אחד היה מגיב...ובגלל לפי דעתי צריך קורס נהיגה מונעת חובה כי זה ימנע הרבה...

אבל למה הוא הגיע למצב הזה כבר נטחן פה... ואני את הלקח שלי כברלמדתי שבוע אחריי שסיימתי חונך יצאתי לעקיפה הכי טיפשית שיכולה להיות ואחריי שכמעט גרמתי לתאונה חזיתית\ מריחה של האוטו על סמיטרילר אני חושב הרבה לפני כל פניה\ עקיפה\ גז\ ברקס

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם
ובגלל לפי דעתי צריך קורס נהיגה מונעת חובה כי זה ימנע הרבה...

1. אני מקווה שהתכוונת לקורס נהיגה מתקדמת, ולא קורס נהיגה מונעת שהוא המצאה של משרד התחבורה ומהווה בזבוז זמן מוחלט ( 30 איש יושבים בכיתה ומחליפים חוויות של לפני 20 שנה ובדיחות עם מרצה) ומלבד מקור פרנסה לכמה בתי ספר פרטיים לא תורמים כלום לאף אחד.

2. גם 20 קורסים אצל ג'ים ראסל/GET/ב.מ.וו לא מלמדים או מקנים שכל. מי שנוהג ללא שכל - מחונן ככל שיהיה - נהג טוב הוא לא.

פורסם

יש כמה הבדלים בין גדר בטיחות קשה לסופגת אנרגיה :

 

1. גדר קשיחה מחזירה את אנרגיית הפגיעה לרכב הפוגע באופן מלא, גדר סופגת - סופגת את האנרגיה תוך כדי התכופפות.

 

2. פגיעה בגדר קשיחה מעיפה את הרכב חזרה לכביש, פגיעה בגדר סופגת מכופפת את הגדר וגורמת לרכב להגרר עליה תוך כדי האטתו - בטיחותי לסביבה ובמיוחד לנהג הפוגע.

 

3. גדר קשיחה יכולה לחתוך את הרכב בפגיעה מאוד מסויימת, גדר סופגת תתקפל.

 

והשיקול המהותי ביותר:

 

4. גדר סופגת עולה פי כמה מגדר קשיחה ועלות התחקון שלה גדולה יותר (כיוון שהגדר מתכופפת בחלקים גדולים שלה).

 

לפי שיקולים אלו (במיוחד הרביעי) מע"צ נוטה לשם גדרות קשיחות ...

 

היתה כתבה באוטו (נראה לי) על גדרות סופגות אנרגיה לפני זמן רב. אם למישהו יש את הגיליון ... אולי אפשר לצטט חלקים ממנו

פורסם

לפי התמונות והתיאורים - במקרה הספציפי הזה לא היה ממש הבדל בין שתי סוגי הגדרות.

ההבדל בין הגדרות הינו באופן חיבורן לעמודים התומכים. החלק שמע"צ החליפה היה בנוי בזמנו בצורת אקורדיון והיום הוא סתם חתיכת ברזל קשיח.

 

בתאונה האמורה הגדר עצמה פשוט נכנסה לתוך הרכב , תוך שהיא לוקחת איתה כל מה שבדרכה , כולל - לצער כולם , את הנוסע.

מה שקבע את הפגיעה היה הנקודה בה הרכב "נכנס" בגדר - ולמיטב הבנתי גדר סופגת לא הייתה מונעת את המקרה.

פורסם
אולי לתומר הדר יש מה לתרום לשרשור הזה, מירוצים על כביש ציבורי זה התחום שלו.

אולי גם לכמה מאלה שהגיבו לשרשור ה"הומוריסטי" של תומר יש מה לומר.

 

:roll:

 

אורי

להלן תרומתי:

 

אורי-

תחזיר את הצדקנות שלך לבית האבות שממנו הגחת. כל משתתף בפורום הזה שיש בעלותו מכונית ספורט מצא את עצמו "משתולל" בכבישים ציבוריים. תריץ חיפוש מדוקדק על

המילים "סיבוב" ,"החלקה" ו"מהירות" ותגלה שגם אלה שישבעו ש"למרות שיש להם מכונית ספורט הם רק לוחצים במנחת בערד" נוהגים פה ושם (אבוי!!! סגור את האוזניים!!! כסה את העיניים!!!) להחליק, לקחת סיבוב מהר ומה לא. כל הדברים האיומים שאתה מגדיר כהשתוללות ואנחנו מגדירים ככיף חיים. רובם נוהג לעשות את זה כמעט כל סופ"ש ולא לכתוב כאן מילה בעיניין פן חלילה יעבירו עליהם ביקורת (מצד שני...בקטע הזה יש להם שכל. מי צריך ביקורת טרחנית מצדקנים משמימים מסוגך ).

 

אני מקווה שכל בעלי הספורטיביות שכאן , שכרגע מחרישים מול המסך ולא כותבים כלום, שלא אחת מספרים לי בה"פ או בטלפון על כל מני מירוצים, סיבובים, החלקות מדהימות וכבישים חדשים יודעים על מה אני מדבר.

 

אני לא יודע מה איתך, אבל אני אתמול בבוקר היתי בנס הרים ואשתאול (עוד מילים שמומלץ שתריץ עליהן חיפוש. אתה תתפלא כמה "צדיקים" נוסעים בכבישים הציבוריים לחלוטין האלה במהירויות שבהחלט מוגדרות כמאוד לא חוקיות) ואני רוצה לספר לך משהו בסודי סודות - זה היה כיף!! אפילו כיף לא נורמאלי!! חבל שאנשים כמוך מגיעים לשם בעשר בבוקר כדי להריח את החרציות ומפריעים ליסוע. כשאתה פותח עיתון וקורא על מבחן שנערך למכונית ספורט- איפה אתה חושב שערכו אותו? בתנאי מעבדה? (ד"א- למי שכתב על השתוללות עם פנדה...נסיעה בקטע כביש סגור על ידי 2 ניידות במהירות של 50 קמ"ש לצורך צילום היא בהחלט השתוללות..).

אני באמת מצר על מותו של הבחור שד"א גם הכרתי, אבל אני באמת לא מאמין שהוא יצא להשתולל בעקבות משהו שכתבתי. שיפעיל שיקול דעת בעצמו וגם לא יקרא דברים מילה במילה כי ברור שיש אלמנטים של הומור והגזמה שלא התרחשו במציאות. ד"א - יתכן שהוא יצא גם בעקבות מאות כתבות שמפורסמות על ידי עיתוני רכב ואתרי אינטרנט שמפרסמים (אבוי!!) נהיגה "פרועה" בכבישים ציבוריים.

 

אני ממליץ לך בחום לשלוח ה"פ לכל בעל מכונית ספורט שנכנס לכאן ולגנות את הנהיגה המופרעת שלו ואת העובדה שהוא בכלל רכש מכונית כזו.

 

אני חושב באמת ובתמים שאנשים כמוך מדרדרים את הפורום. לפני 4 שנים, כשהקמנו אותו, אנשים כמוך היו נחסמים או משמשים כבדיחה במקרה הטוב, אבל מה לעשות שהיום הפורום משמש במה ציבורית לכל מני צבועים, צדקנים ושאר משביתי שמחה שמקומם בפורומים לענייני איכות סביבה וזכויות הקהילה ההומו לסבית,הפורום שהקמנו מלכתחילה שימש אותנו להלצות אישיות ובעיקר החלפת רשמים מה"השתוללויות" שנהגנו לעשות (תחזיק חזק..) בכבישים ...ציבוריים!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני זוכר שהיתה גדר בכתבה שפשוט קרסה תחת המשקל של הרכב ואז הרכב נגרר עליה תוך כדי שהיא קורסת. אני לא מדבר על הגדר הפשוטה שפשוט יותר מתכופפת.

 

כתבי אוטו פה מוזמנים לבדוק אם יש ברשותם את הכתבה, נראה לי שהיא לפחות בת 5 שנים ...

פורסם

הבחור שנהרג ישב כנוסע , לא כנהג.

אולי זכורה לך איזו מילה או שתיים שהחלפנו בעניין הרגשת חוסר השליטה של זה שלא ליד ההגה...

 

לעצם העניין -

 

הנושא עלה כ"כ הרבה פעמים , נטחן עד זרא.

 

ילדים שמקבלים רשיון השתוללו , משתוללים וישתוללו. תכניסו לכם לראש. וילד הוא לא רק אחד שגילו הכרונולוגי 17.

גם 18 , וגם 21. ההצעות של העלאת גיל המינימום פשוט גורמות (אצלי לפחות) לגיחוך.

 

להערכתי (בהתבסס על כמה אלפי תגובות בפורומים השונים ותצפיות במשך 20 השנים האחרונות - כולל על עצמי) לפחות 80 אחוז מהנהגים החדשים נוסעים בצורה שמסכנת בצורה כזו או אחרת את הסביבה.

 

רמות אנדרנלין גבוהות וחוסר ידע = שטויות על הכביש.

 

את זה לא הרתעה ולא ענישה ולא נעליים ימנעו.

 

לא יודע איך חינכו את כל אלה שבעד לזמבר את הנהגים הצעירים - אבל אותי לימדו שעונש בלבד אינו מספיק.

 

אם החלטתם לתת עונש - חייב לבוא הסבר בצידו על מה ולמה ניתן העונש , וחשוב יותר - נתינת אלטרנטיבה או לימוד הדרך הנכונה.

 

כשנותנים לילד (או למבוגר - ממש אין הבדל בקטע הזה) אוטו ואומרים לו "סע" בלי שניתנים לו הכלים לנהוג - הוא ייסע , וינסה לבדוק את המגבלות שלו (של הנהג. הן מגיעות בד"כ הרבה לפני אלה של הרכב).

 

מכיוון שמעולם הוא לא התנסה בנסיעה על המגבלות - הוא יגיב באופן לא נכון על הכביש , ואני לא חושב שיש מה לבוא אליו בטענות.

 

אף אחד לא לומד אפילו בלימה נכונה , או חמיקה ממכשול בצורה נכונה (ולמדתי את זה באופן אישי על בשרי , למרות שיש לי וותק נהיגה בן מעל חצי מליון ק"מ , כולל מצבים שלא הייתם רוצים לשמוע עליהם. למזלי זה היה תוך אימון במגרש סגור - ולא "על רטוב") - אז אתם מצפים ממנו לדעת מה תוצאות התנהגותו על הכביש ?

 

כשיושבים בכסא הנהג - הכל נראה בטוח ותחת שליטה. גם אם ליושב מהצד או מבחוץ זה נראה מטורף לחלוטין.

 

על אחת כמה וכמה כאשר אתה בכסא של מכונית ספורטיבית , ולתחושת השליטה הרגילה מצטרפים עוד גורמי ריגוש.

 

תאמינו לי שבמכוניות מתאימות , גם 200 קמ"ש לא נראה מהר מדי , אפילו בכבישים לא מהירים. כמו שאמר אלברט - הכל יחסי.

 

לעומת זאת - מי שלא חווה אבדן שליטה - לעולם לא יבין עד כמה אפילו 100 קמ"ש עלולים להיות מהירות סופנית.

 

את ההתנסות הזו (אותה אפשר ,באמצעים מלאכותיים כמו סקיד קאר ו/או כביש רטוב ועוד הרבה אמצעים) להקנות לכל נהג - לא דורשים כתנאי לקבלת רשיון.

 

קל להיטפל לקבוצת הנהגים הצעירים - כי הם אלה שנראים כמו ילדים , נוסעים במכוניות בסגנון ספורטיבי (ולא משנה כרגע עד כמה הרכב ספורטיבי באמת או לא) , טוחנים בד"כ את האוטו עד קצה יכולתו , ונראים/נשמעים כמו אלה שעל סף האסון תמיד .

 

לעומת זאת את הפחדנים/הססנים/מבוהלים אף אחד לא מסמן - למרות שתגובותיהם עלולות לגרום לנהג הממוצע והשפוי התקף לב. ולא חסרות דוגמאות כמו הדוחפים וה"חותכים"...

 

כל הצעות ההגבלה לגבי מכוניות/נהגים ספורטיביים פשוט גורמות אצלי לגיחוך או לצחוק גדול.

הפתרון צריך להיות בהבאתם לרמה בה יבינו את תוצאות וצורת נהיגתם - לא בענישתם באופן בלבדי.

פורסם
להלן תרומתי:

 

אורי-

אני לא יודע מה איתך, אבל אני אתמול בבוקר היתי בנס הרים ואשתאול (עוד מילים שמומלץ שתריץ עליהן חיפוש. אתה תתפלא כמה "צדיקים" נוסעים בכבישים הציבוריים לחלוטין האלה במהירויות שבהחלט מוגדרות כמאוד לא חוקיות) ואני רוצה לספר לך משהו בסודי סודות - זה היה כיף!! אפילו כיף לא נורמאלי!! חבל שאנשים כמוך מגיעים לשם בעשר בבוקר כדי להריח את החרציות ומפריעים ליסוע. בהנחה והם נוסעים כמו זקנים זה כנראה בגלל שהם רוצים להריח את שורשי הפרחים , אז לפני זה הם מריחים את הפרח שיהיה למה להשוות:smile: כשאתה פותח עיתון וקורא על מבחן שנערך למכונית ספורט- איפה אתה חושב שערכו אותו? בתנאי מעבדה? (ד"א- למי שכתב על השתוללות עם פנדה...נסיעה בקטע כביש סגור על ידי 2 ניידות במהירות של 50 קמ"ש לצורך צילום היא בהחלט השתוללות..).

אני באמת מצר על מותו של הבחור שד"א גם הכרתי, אבל אני באמת לא מאמין שהוא יצא להשתולל בעקבות משהו שכתבתי.ואם הוא יצא זה גם לא נורא ,מדובר על בחור שכבר עשה תאונות , משמע היה עליו להבין ששומאכר הוא לא , ושאין לו יכולת נפשית להיות עם יכולות מוטורית מספקת למשחקי מהירות שיפעיל שיקול דעת בעצמו וגם לא יקרא דברים מילה במילה כי ברור שיש אלמנטים של הומור והגזמה שלא התרחשו במציאות. ד"א - יתכן שהוא יצא גם בעקבות מאות כתבות שמפורסמות על ידי עיתוני רכב ואתרי אינטרנט שמפרסמים (אבוי!!) נהיגה "פרועה" בכבישים ציבוריים.

 

אני ממליץ לך בחום לשלוח ה"פ לכל בעל מכונית ספורט שנכנס לכאן ולגנות את הנהיגה המופרעת שלו ואת העובדה שהוא בכלל רכש מכונית כזו.רק לפני זה שתבדוק האם הבנאדם יודע לשלוט ברכבו בלי להזיק לאחרים או לא

 

אני חושב באמת ובתמים שאנשים כמוך מדרדרים את הפורום. לפני 4 שנים, כשהקמנו אותו, אנשים כמוך היו נחסמים או משמשים כבדיחה במקרה הטוב, אבל מה לעשות שהיום הפורום משמש במה ציבורית לכל מני צבועים, צדקנים ושאר משביתי שמחה שמקומם בפורומים לענייני איכות סביבה וזכויות הקהילה ההומו לסבית,וילדים רגשיים שלא יודעים יותר מאשר אחי כמה ?הפורום שהקמנו מלכתחילה שימש אותנו להלצות אישיות ובעיקר החלפת רשמים מה"השתוללויות" שנהגנו לעשות (תחזיק חזק..) בכבישים ...ציבוריים!

:mm_yeah: כול הכבוד :mm_yeah: רק רציתי להוסיף שהיגיע הזמן שאנשים יבדילו בין מטומטמים וילדים חסרי אחריות לבין אנשים שיודעים מה הם עושים .

אני זוכר שכשהייתי חייל הייתי נוסע בטרמפים לבסיס ומהבסיס הבייתה , היות והייתי ג'ובניק הייתי נוסע כול יום (שבו לא רבתי עם הרס"ר) , כך שנסעתי עם הרבה אנשים, אני זוכר שנסעתי עם אנשים שנסעו במהירויות כחוק ופחדתי עד שירדתי , כי הנהג בבירור לא ידע מה הוא עושה , והיו נהגים מהירים שגם מהם פחדתי ומאידך היו כמה נהגים שתפסתי אותם כמה פעמים ובכביש 4 הם היו נוסעים בקביעות על 200 קמ"ש , ולעיתים הייתי נרדם , כי הבנאדם נהג כך שהיית בטוח מאוד .

אז אני לא יודע אם הצדקנים זכו לחווייה אבל כשיום אחד הם יזכו הם יבינו שמהירות לא הורגת , הדבר היחיד שהורג זה טפשים שלא יודעים את מגבלותיהם ואת מגבלות רכבם וחושבים שהם סטנטים בניד פור ספיד או משהו , ורוצים להראות לכולם .

אז די לא כול שרשור על תאונות חייב להיות בהכרח בעית מהירות , אני נוסע מהר תמיד , ואני פוחד לא מעצמי אלא מהמטומטמים שנוסעים 90 בשמאלי ורואים שהם עלולים לחזור לימני בלי לאותת אחרי שהם עשו שיירה מאחוריהם, או ממטומטמים שנוסעים כשהם מחזיקים את ההגה כאלו הם מפחדים ממנו .

ויש עוד הרבה רק שאני לא זוכר את כול ה"דמויות" של הנהג ה"רצחני בפוטנציה" שנוסע במהירות החוקית , רק שהוא שוכח שהיא לא מתאימה לתנאי הדרך .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

הדבר הכי מעצבן בכל הסיפור לדעתי לא צויין ע"י אף אחד עדיין!

בגלל הנהג המפגר הזה שהרג את חברו במקרה הנ"ל, המשטרה רצתה לבטל לנו את אימון (אימון תחרותי מרוץ מה שתרצו) ביום שבת! כי נהג מרוצי דראג כיפח את חייו השבוע, אלו היו המילים!!!

אני כמעט התעלפתי כששמעתי את זה!!!

 

בברכה נדב

 

נ.ב. האירוע המדובר http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115120

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
התכוונת לטסטוסטרון...?

לא , אנדרנלין. ההורמון הגברי נמצא באופן קבוע. משאבת האנדרנלין מתחילה לעבוד בשעת ריגוש.

פורסם
הדבר הכי מעצבן בכל הסיפור לדעתי לא צויין ע"י אף אחד עדיין!

בגלל הנהג המפגר הזה שהרג את חברו במקרה הנ"ל, המשטרה רצתה לבטל לנו את אימון (אימון תחרותי מרוץ מה שתרצו) ביום שבת! כי נהג מרוצי דראג כיפח את חייו השבוע, אלו היו המילים!!!

אני כמעט התעלפתי כששמעתי את זה!!!

 

בברכה נדב

 

נ.ב. האירוע המדובר http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115120

כרגיל, המשטרה והממשלה מראים בורות בהחלט בכל מה שקשור לספורט מוטורי, ומחפשים כל דרך אפשרית להכתים את הענף.


×
×
  • תוכן חדש...