Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג עיניות בליינדר מדגם M10 - רק 500 שקל .

 

2 עיניות למשבש ליזר במצב טוב צאוד ועובדות .

 

ישבו על אימפרזה טורבו והצילו משלילה מספר פעמים .

 

רק לקנות זמזמם וחוטים ב 5 שקלים - וזה עובד .

 

 

[/url]

 

44564c1b333fd71d1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סט דמוי קאליפרים של ברמבו - איבו 9 - רק 850 שקל .

 

4 העתקי רפידות (קליפרים) של ברמבו .

 

זהות 1 ל 1 בברקסים של מיציבושי איבו 9 - בגודל ובצורה .

 

מתלבשים בקלות בעזרת דבק סיליקון על כל קליפר של כל רכב .

 

הקליפרים בנויים בפיבר גלס חזק ועמיד בפני חום .

 

סט של 2 קליפירים קידמיים ו 2 קליפירים אחוריים + 2 שפורפרות של דבק סיליקון מיוחד .

 

חדש באריזה לעולם לא היה בשימוש .

 

 

orig_C3424AC07D4640698FD4AB07C196509A.JPG

 

 

orig_8714818E4C7C4FF18FCB26C3F51BF88A.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זוג בקליות דמוי קרבון לפג'ו 206 - 3 פנסים - רק 400 שקל .

 

דגם מיוחד דמוי קרבון .

 

אין הרבה כאלו בארץ - יבוא אישי מאנגליה .

 

מצב טוב למעט איזורים שנשפך עליהם חומר מכלשהו .

 

הבקליות נימכרות במצבם והמחיר שלהם הינו סופי ואחרון ביותר .

 

לא גמיש - 400 שקל , אפשרי לנקותם ולעשות אותם חדשות .

 

 

442c15da2525c2391.jpg

 

 

 

442c15da2525c2392.jpg

 

 

 

442c15da2525c2393.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למכירה מכסה לטנק דלק של פג'ו 206 GTi - רק 100 שקל .

 

מתאים לכל המכסה טנקי דלק של פג'ו 206 (אולי גם לעוד דגמים) .

 

מתחבר בקלות עם דבק סיליקון .

 

נקנה ב Ebay.uk במחיר של 35 פאונד כולל משלוח - יש קבלות (280 שקל) .

 

 

44564c1b333fd71d2.jpg

 

 

44564c1b333fd71d3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

למכירה חצאית צד ימין / שמאל לאיביזה טורבו - רק 300 שקל .

 

מדובר על השנתונים 2001-2002 .

 

אין לי מושג אם זאת חצאית ימין או שמאל , אם יש בכלל הבדל ...

 

החצאית במצב מעולה ללא שברים וללא סדקים - צבע שחור .

 

מגיעה עם 2 החלקים שנותנים ליפול הרבה (איפה ששמים את הג'ק) + 1 ספייר למקרה שיפול .

 

מחיר חצאית אחת כזאת בחברה ללא מע"מ בצמפיון מוטורוס הינו 1300 שקל .

 

אני דורש רק 300 שקל - חמישית ממחיר החברה .

 

 

 

mifgash_november(23).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המחירים סופיים .

 

את המוצרים ניתן לאסוף במרכז ת"א בכל שעות היום .

 

רציניים בלבד - לא גמיש במחירים .

 

054-222-6342 , עודד .

×
×
  • תוכן חדש...