Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

נכון . פעם אפילו אמרו שכדור הארץ לא עגול . אבל בחייאת ראבאק , אתה משוכנע שממליצים לשים חדשים מאחורה כי בזמן מלחמת העולם הראשונה היה טוב יותר לסוסים להיות עם פרסות מרופדות מאחורה ????

כמו שאתה רואה, הרוב כאן ממליץ לשים את הצמיגים מאחורה, "כי מה יקרה אם יתפוצץ".

אני רואה שאתה חותר לכיוון אחר, במקום לקשקש ברזמים על פרסות של סוסים, אולי תגיד ישירות?

יכול להיות מעניין דווקא.

 

אביחי.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בן אדם שנוסע עם צמיגים במשך שנה הרכב לא מחליק, אבל ברגע שבן אדם קונה זוג חדש ושם אותם מלפנים הרכב פיתאום יתחיל לזרוק תחת? תקראו שוב את ההודעה של פותח השירשור:"הקדמיים שהיו במצב טוב - אותם להעביר אחורה"

שוב אני אומר, הסירטון של חברת הצמיגים מראים רק מה קורה בפניות במהירות גבוהה(מה שבאופן תקין אף אחד לא אמור להגיע לזה באופן לא מכוון), באותו האופן בידיוק הייתי יכול לעשות סירטון של בלימה ופניות על רטוב עם צמיגים חדשים וצמיגים ישנים, ולהגיד שיותר טוב לשים צמיגים חדשים מלפנים(הרי ברור לכם שמהסירטון שלי היה עולה שצמיגים חדשים מלפנים היו יותר אוחזים). לפחות שהיו עושים סירטון גם בפניות במהירות גבוהה, וגם עם בלימה. אולי הייתה תוכנית שבדקה את זה? פפיט' קיר/טופ גיר משהו כזה?

כל המאמרים לדעתי עוסקים תמיד במיקרה הגרוע ביותר שיכול להתרחש. לכן מי שכותב את המאמר לוקח בחשבון שהצמיגים שהוחלפו הם גמורים(מה שלא אצל פותח השירשור) ואנשים שנוסעים עם הצמיגים עד המוות שלהם, לאנשים כאלה שנוסעים עד המוות של הצמיג(אני מכיר מישהו שעשה 180 אלף על צמיגים מקוריים משנת 95!), אבל לאנשים שמבינים ומחליפים צמיגים בתדירות לדעתי עדיף מלפנים, כי אין מה לעשות בלימה זה דבר מספר 1 בחשיבות, אין שום סיבה שבעולם שבן אדם(אני לא מדבר על נהגי המירוץ מבינכם שגם ככה כנראה ידעו לתקן גם אם הזנב יחליק) אלא מדובר על אותם אנשים שנוסעים רגוע יכנסו במהירות כזאת לפניה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
אני רואה שאתה חותר לכיוון אחר, במקום לקשקש ברזמים על פרסות של סוסים, אולי תגיד ישירות?

אמרו כבר את כל הסיבות .

 

הקטע זה שאתם מתעלמים ומתנהגים כאחוזי דיבוק .

 

אהבה עיוורת במה שאתם מאמינים לו ולא מסוגלים באמת להקשיב . אתם שומעים מה אחרים אומרים אבל לא מקשיבים .

 

אני בהחלט מסכים שצריך צמיגים טובים מקדימה , יותר ממסכים . אבל אם הבחירה היא בין צמיגים טובים לפחות טובים אז יקירי , הסרן האחורי חשוב יותר . נ-ק-ו-ד-ה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
בן אדם שנוסע עם צמיגים במשך שנה הרכב לא מחליק, אבל ברגע שבן אדם קונה זוג חדש ושם אותם מלפנים הרכב פיתאום יתחיל לזרוק תחת?
בולשיט .

 

אם אין לך מושג בנהיגה ( או בכוחות שפועלים על הרכב ) אז לפחות אל תראה לנו את זה . בן אדם שמבין קצת לא היה מוציא את השטויות האלה שאתה מדבר מהפה .

 

אתה מרים להנחתה . האבא של ההנחתה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אבל אם הבחירה היא בין צמיגים טובים לפחות טובים אז יקירי , הסרן האחורי חשוב יותר . נ-ק-ו-ד-ה .
אשמח לשמוע את הנימוקים שלך בנידון.

 

אביחי

פורסם
שוב אני אומר, הסירטון של חברת הצמיגים מראים רק מה קורה בפניות במהירות גבוהה(מה שבאופן תקין אף אחד לא אמור להגיע לזה באופן לא מכוון), באותו האופן בידיוק הייתי יכול לעשות סירטון של בלימה ופניות על רטוב עם צמיגים חדשים וצמיגים ישנים
אולי די כבר ?!?!?! :bad-word:

ערימה של ילדים וכחניים.

 

למה לדעתך מישלין השקיעה כסף בצילום הסרט הזה ?

אין להם מה לעשות עם הכסף ?

 

למה להם להסתכן בתביעה מלקוח שיוכיח שהעצה שלהם שגויה ?

 

אם הדעות באמת כה חלוקות, מדוע מישלין בכלל טורחת להמליץ (ועוד לצלם סרט הדגמה, להביא מכוניות ניסוי, נהגים, צוות צילום וכו') ?

 

למה להם בכלל להמליץ ?

למה הם צריכים לבזבז כסף ולהסתכן בתביעות רשלנות ?

 

שיתנו לכל לקוח להתייעץ בפורום האהוב עליו, ושלום על ישראל. הגיוני, לא ? :?

 

הרי הם, בניגוד לכל המוחות המבריקים שכותבים כאן בפורום, חשופים לתביעות כתוצאה מעיצה שגויה.

אז למה הם מתעקשים להטעות את כל הלקוחות שלהם ???

 

תפסיקו לברבר ולפתח תיאוריות קונספירציה.

יום אחד, עוד +/- 10 שנים, תבינו כמה הייתם מגוכחים בצעירותכם, כשנסיון החיים שלכם היה זעום, אך האגו היה בשמיים.

 

 

 

נ.ב. אתה אומר שהסרטון "מראה מה קורה בפניה במהירות גבוהה" ???

70 קמ"ש. זו המהירות בסרט.

ממש טיסה נמוכה. :roll:

פורסם
אשמח לשמוע את הנימוקים שלך בנידון.

אמרו כבר את כל הסיבות .

 

הקטע זה שאתם מתעלמים ומתנהגים כאחוזי דיבוק .

מה יהיה ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יהיה אשר יהיה.

עד עכשיו לא ראיתי נימוק משכנע חוץ מאשר "ומה יהיה אם יתפוצץ? ואם כן מה?"

 

תאמין לי שהקפדתי לקרוא כל תגובה ותגובה.

 

אביחי

פורסם

" If you have old tires on a wet road, chances are you'll require more distance to stop than if you have new tires on a dry road. The last parameter that we will consider is your initial velocity. Obviously, the higher your speed the longer it will take you to stop, given a constant deceleration"

http://www.webs1.uidaho.edu/niatt_labmanual/Chapters/geometricdesign/theoryandconcepts/BrakingDistance.htm

אני מבין שבלימה הרבה פחות חשובה מאשר להיכנס ב70 קמ"ש לפנייה די חדה על רטוב.

וחבר'ה, אין צורך להתעצבן.

לא תמיד הגדולים הם אלו שצודקים. כבר היו מיקרים בעולם.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
לי יצא להחליף עשרות סטים על הרכב,

אביחי

אביחי מעניין שאתה בוחר לענות על מה שבא לך.

תענה על זה: כמה סטים של צמיגים החלפת ברכב?

רשמת עשרות, יש לך מושג כל כמה ק"מ מחליפים צמיגים?

מעניין כמה מיליוני ק"מ נסעת על אותם עשרות סטים של צמיגים.

ולכל אלו שעונים לו, חבל שאתם לא מבינים שהוא משתעשע איתכם.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

שאתה תגור 5 דקות מנס הרים, תבין מה זה להחליף צמיגים כל כמה חודשים.

שאני אחליט להשתעשע עם משהו\מישהי, אני אעשה את זה באופן פרטי ולא מול אלפי אנשים.

 

עד אז, אתה יכול להפסיק סתם להפריע לדיון.

 

אביחי

פורסם
עד עכשיו לא ראיתי נימוק משכנע חוץ מאשר "ומה יהיה אם יתפוצץ? ואם כן מה?"

הנימוק הנוגע לפיצוץ הוא הנימוק הכי פחות מהותי שניתן כאן. המוח שלך פשוט חוסם כל נימוק אחר.

 

תאמין לי שהקפדתי לקרוא כל תגובה ותגובה.

הקפדת לקרוא כל תגובה ותגובה, אבל לא הקפדת לנסות ולהבין.

העיניים שלך רפרפו על הטקסט במהירות בזק, וסמן העכבר נשלח במהירות ללחוץ על כפתור "שלח תגובה".

 

קרא שוב את כל התגובות. ושוב, ושוב.

וודא שאתה מבין מה נאמר בכל תגובה.

אם אתה לא מבין, קרא שוב. ותשאל שאלות.

 

אח"כ תראה את הסרט של מישלין.

תאזין גם לקריינית, ותוודא שאתה גם מבין מה היא אומרת, ולא רק שומע את קולה ברקע ומתרכז באקשן על המסך.

אם אתה לא מבין מה היא אומרת, תריץ אחורה, ושוב תאזין.

 

בסוף זה יבוא לך. או שתבין, או שתתבגר בסוף, ואז תבין.

או שחלילה, תיכנס להיגוי יתר על כביש רטוב, ואז תבין.

אם יש שם מלים לא ברורות, תשאל כאן.

פורסם

תסביר לי בבקשה על מה אתה נוסע בדיוק זה מעניין אותי, גם אני לא גר ברמת אביב.

שמתי לב שאתה עוד לא בן 20 ,נגיד שיש לך רשיון 3 שנים בלחץ, עדיין לא יצא לך להחליף עשרות סטים גם אם אתה מחליף צמיגים כל 3 חודשים.

ואני בספק אם זה המצב.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

לגבי הסרטון, אני מודה ומתוודה שלא הבנתי מילה.

רק מי שמכיר אותי יודע למה.

 

לגבי שאר התגובות בפורום, אני נתתי כבוד וניסיתי להבין את ההגיון שמאחורי המילים.

פשוט לא היה משהו משכנע בנימוקים אלו\או שפשוט לא נכתבו.

 

 

אביחי

פורסם
תסביר לי בבקשה על מה אתה נוסע בדיוק זה מעניין אותי, גם אני לא גר ברמת אביב.
למרות שזה בכלל לא קשור לדיון, אני נוסע על וולקן לא ממש סטנדרטית.

 

אביחי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...