Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער להרוס לכם את המיתוס אבל לי היה פיצוץ צמיג אחורי במהירות גבוהה וזה לא היה דומה בשום צורה לתיאורים ההיסטריים שלכם (לאביחי אגב היה מקרה הפוך של צמיג קדמי שהעיף אותו קיבינימט אז לפחות תהיו פחות נחרצים עם ה"עובדות" שלכם).

לי היה הרבה מזל רע. הרבה.

לי התפוצץ 3 פעמים הצמיג בעת נסיעה, פעמים מקדימה, ופעם אחת מאחור.

ממהירויות של שיוט בינעירוני.

אני יודע טוב מאוד מה לא מסוכן, ומה כן.

תודה בכל אופן.

 

עכשיו, אני מדבר אל כולם, עם יד על הלב, כמה פעמים התפוצץ לכם צמיג בעת נסיעה? (שמר, פווו זה לא נחשב.)

 

כ-40 אחוז מכלל הניסעות שלנו כוללות עקומות (תלוי בעיר),ומספיק הטייה קלה של ההגה ומספיק פיצוץ טוב של הצמיג הקידמי, ואתם תסתחררו ותגידו שלום יפה לפנים מול פנים לזה שנסע מאחוריכם לפני שניה.

 

ובלי קשר, איפה יותר כבד, בסרן האחורי או הקידמי?

איפה המנוע ממוקם? ב99% מהמכוניות בארצנו-מקדימה, והמשקל שם כבד משמעותית=עומס מוגבר

על הצמיג הקידמי מאשר על האחורי. ופה נכנסת הסטטיסטיקה.

 

עכשיו בטח תגידו שזה לא נחשב.

 

אביחי

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אביחי אנשים פה סגורים על עמם.

יכול להיות שאמת על הדף שצמיגים מאחורה יותר טוב אבל בשטח בלי אחיזה מקדימה אין אחיזה לאוטו.

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

בוא נשנה גישה, בוא נזרום איתך...

 

תן לי מאמר אחד באנגלית או בעברית(עדיף באנגלית), שמאמת את הטענה שלך (שהיא מגוחכת לחלוטין) שצמיגים טובים יותר תמיד שמים קדימה.

 

יום טוב.

פורסם

http://www.stretcher.com/stories/980727d.cfm

http://autos.msn.com/advice/article.aspx?contentid=4020124

If you replace only two, the new tires should generally go on the front wheels, as front tires tend to wear faster in most cases. Avoid dramatic differences in tread wear, front-to-rear. Putting new tires on the front and nearly worn-out rubber on the rear wheels is an invitation for instability.

http://www.elecdesign.com/Articles/ArticleID/12085/12085.html

http://www.answerbag.com/a_view.php/28077

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

יש פתגם אנגלי שמסכם זאת היטב.

 

"Ignorance is bliss" - בורות היא אושר.

מסתבר, לשימחתנו, שבורות אינה מוגבלת רק לישראל.

 

אני מניח שראית את הסרטון של מישלין.

 

בסופו של דבר, כפי ששאלה הקריינית, "באיזה רכב אתה תעדיף להיות ? בכחול, או בלבן ?".

 

ואני מוסיף: "באיזה רכב תעדיף שתהיה אמא שלך\אחותך\אבא שלך\כל אדם אחר שאינו נהג מרוצים משובח שכמותך ?"

פורסם

טוב, אני עם הדיון גמרתי. לי זה לא אכפת בכלל, כי אני תמיד מחליף את כל ה4 אז לי זה לא עקרוני.

אני רק אגיד, במבחן הם רק בדקו יציבות בפניות במהירות. ראית אותם עושים מבחני בלימה?

צמיג ישן על רטוב היה עוצר הרבה אחרי. עכשיו איפה היית מעדיף להיות? ברכב שיעצור מהר יותר או ברכב שתעיף איתו ילד לאוויר?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בהחלט אעדיף להיות ברכב ש"יעיף את הילד באוויר".

 

כמה פעמים מזדמן לנהג הממוצע להיכנס לעקומה לא חדה במיוחד בכביש רטוב במהירות 70 קמ"ש (זה היה תרחיש ההדגמה של מישלין)? המון.

 

וכמה פעמים מזדמן לנהג הממוצע לבלום בלימת חרום אל מול ילד, בכביש מוצף, בו יהיה יתרון לצמיג החדש בעל החריצים העמוקים יותר ? לעתים יותר נדירות...

 

לדעתי היחס הוא 1:5000 לטובת התרחיש הראשון. אם אצלך זה אחרת, אולי כדאי שההורים בשכונה שלך יחנכו טוב יותר את ילדיהם (וגם ימנעו מהם לצאת לרחוב בגשם שוטף).

פורסם

אל תשכח שצמיגים גמורים מלפנים בכביש רטוב עם כל פנייה אתה פשוט תמשיך ישר.

זה לא חייב להיות ילד שבגללו תבלום בחוזקה, זה יכול להיות רמזור שהתחלף וזה יכול להיות עוד המון דברים אחרים לא פחות מסוכנים מפניה בעקומה.

בסירטון הם לקחו את זה רחוק, בישראל כמעט כולם נוסעים פה עם צמיגים גמורים מלפנים ומאחור, ראית שבכל פעם שיורד גשם אנשים מחליקים עם הזנב? אף אחד לא יפנה בגשם עקומה כמו בסירטון במהירות כזאת.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

קשה לשנות את עמדתו של כל אדם ואדם

 

לא ניתן לבצע זאת גם עם סירטונים או מצגות בלשהם.

 

כמורה נהיגה ומדריך לנהיגה מתקדמת, בעל רישיון נהיגה לכל הדרגות למעלה מ15 שנים,

ונהיגה מעשית יומיומית.

אני ממליץ לשים את הצמיגים הטובים יותר מאחור!!

זאת המלצתי .

מיכיוון שכיום רב המכוניות הן בעלות הגה חשמלי/כח -קל יותר לתקן סיבובי הגה גם אם הגלגל הקידמי התפוצץ.

כאשר גלגל אחורי מיתפוצץ יש סבירות גבוהה יותר (בהתאם למהירות ) כי הרכב יכנס לסיחרור

ויהיה קשה לשלוט על הרכב ולייצבו -מה גם אין בכבישי ארצנו, הרבה מקום שבו נוכל לתקן תיקוני הגה כה רבים בגלל עומס תנועה או כבישים צרים.

 

והכי חשוב

סעו בזהירות!!!

 

ירון מאיר

פורסם

NMP אם תקרא את כל השירשור (כולל השירשור הקודם-יש אליו הפנייה) תראה ותקרא על כל הדברים שכתבתי. זכותך להאמין בעולם שלך! אבל כאשר אתה ממליץ לאנשים בניגוד מוחלט לכל אנשי המקצוע (לא, אני לא אחד מהם, למרות שכמדריך נהיגה, ביצענו ניסוים דומים) והחברות שמתעסקות בזה, זה מסוכן. אתם מטעים אנשים, נותנים תסריטים מאוד קיצונים שלא שכיחים ביומיום (ידעת שהגורם השכיח ביותר לתאונות דרכים ב15 שנים האחרונות-אין לי את הדוחות השנתיים של משטרת ישראל לפני תקופה זו, קשורות לסטייה מנתיב מתוכנן) וגורמים לאנשים אחרים לעשות דברים לא נכונים.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
NMP אם תקרא את כל השירשור (כולל השירשור הקודם-יש אליו הפנייה) תראה ותקרא על כל הדברים שכתבתי. זכותך להאמין בעולם שלך! אבל כאשר אתה ממליץ לאנשים בניגוד מוחלט לכל אנשי המקצוע (לא, אני לא אחד מהם, למרות שכמדריך נהיגה, ביצענו ניסוים דומים) והחברות שמתעסקות בזה, זה מסוכן. אתם מטעים אנשים, נותנים תסריטים מאוד קיצונים שלא שכיחים ביומיום (ידעת שהגורם השכיח ביותר לתאונות דרכים ב15 שנים האחרונות-אין לי את הדוחות השנתיים של משטרת ישראל לפני תקופה זו, קשורות לסטייה מנתיב מתוכנן) וגורמים לאנשים אחרים לעשות דברים לא נכונים.
והתסכול גובר...

אני קראתי את הכל, מה איתך ? קראת את מה שכתבתי ? אתה בטוח שאתה עונה לי ולא לאאוץ או למיכאל ?

אני לא באותה סירה של אאוץ/מיכאל/אופל אבל אני כן חיזקתי חלק מהטיעונים שלהם ששללתם לגמרי בזילזול.

אני עדיין אומר שהכלל הוא צמיגים חדשים מאחור.

עכשיו אם מישהו מתנגד למשהו שאמרתי אני מבקש שיגיד במפורש שהודעת הזלזול שלו מופנית אליי ויותר חשוב שיציין ספציפית את הסעיף איתו הוא לא מסכים (עשיתי לכם עבודה קלה בזה שמיספרתי).

 

ניר

פורסם

את כלל הברזל "סט הצמיגים הטובים יותר יותקן מאחור" לומדים בהסמכה לניהול מוסך, הסמכה לניהול צמיגייה, הנדסאי רכב, הנדסת רכב.

וממה שהבנתי מהשרשור הזה, זו גם המלצת יצרני צמיגים, ומדריכי נהיגה מתקדמת.

 

אז אם זה לא נכון, אז כנראה שכל מה שידעתי עד עכשיו על רכב לא נכון....? וכל בעלי המקצוע לא מבינים כלום...? די מצמרר המחשבה הזו.

 

מצטער, שאין לי סולם לתת לכם, כל החכמולוגים שחושבים שצמיגים טובים יותר מתקינים מקדימה.

רדו מהעץ הגבוה שתפסתם עליו, לבד.

פורסם

מצחיק אותי עד כדי גיחוך, כאילו שצמיגים מתפוצצים כל שני וחמישי.

 

צאו מהסרט שלכם. לפני 100 שנה רופאים וחוקרים אסרו לנסוע ברכבת, בטענה שבמהירות מעל 25 קמ"ש

יהיה לחץ אטומי בראש האדם ויהיה דימום מהאף\אוזנים ודימום פנימי שאף יכול לגרום למוות.. היום נוסעים אפילו 400 קמ"ש ונאדה.

 

הטענה של לשים צמיגים טובים מאחורה אולי תקף למלפני 10-20 שנה, ששמה צמיגים מתפוצצים היו תופעה שכיחה.

היום זה כמעט וכבר לא קיים אחד ועל כמה שפותח הת'רד ציין כי הזוג הישן שלו במצב טוב ותקין.

ואם יהיה סיבה לא טבעית לתקר בעת נסיעה, זה יכול לקרות באותה מידה לצמיג האחורי החדש מלפני שבוע.

למה? כי צמיגים חדשים לעולם לא מתפוצצים.:???:

 

יש שיקולים אחרים ומודרנים יותר לשים צמיגים טובים יותר מקדימה,מאשר שיקולים פרמיטיבים שמתאימים לעידן הצמיג בעל פנימית אבוב.

 

כמה פעמים יוצא לנו לבלום בלימה חזקה והחלטית?כפה פעמים יוצא לנו לנהוג על כביש רטוב?

כנגד צמיג שמתפוצץ?

 

תחשבו על זה.

 

אביחי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...