Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 2004 16V- כמה כ"ס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה-

 

פולו 16V שנת 2004.

 

על הפלסטיקה שמכסה את המנוע כתוב 16V

 

כמה כ"ס ??? 100 או 75

 

תודה..

אל תשכח מאיפה באת ולאן אתה הולך

פורסם

אם אני לא טועה ה-75 כ"ס לא מגיעה עם 16V אלא עם 8 שסתומים.

אתה יכול לתת לי תאריך מדוייק מתי האוטו נקנה (חודש ושנה)? ככה אני אוודא על בטוח.

פורסם

לא קשור חודש ושנה. 16V זה 100 כ"ס וזה רק ידני. מתמיד.

ה-1.4 הידניות/אוטומטיות ה"רגילות" הן בעלות 75 כ"ס ו-8 שסתומים (8V).

בשנת 2000 קיימת גרסת GTI בעלת מנוע 1.6 ו-16 שסתומים (16V) לה 125 כ"ס.

מתחת לשנת 2000 למנוי 1.6 יש 75 כ"ס ולמנועי 1.4 יש 60 כ"ס והן כולן בעלות מנוע 8V.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

כוח-סוס יקר, פותח השרשור דיבר על מה שכתוב על המנוע, ולא על דגם הרכב

גם בפולו של הורי (2003) כתוב 16V על מכסה המנוע, ואילו היא אוטומטית ובעלת 75 כ"ס

 

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

הרבה שטויות נאמרו כאן.

 

כל מנועי הפולו (1400)החל מאמצע שנת 2000 הם 16V, כאשר יש 16V שהוא 75 כ"ס ויש 16V שהוא 100 כ"ס.

על רכב שהוא 100 כ"ס, בדרך כלל מודבקת מדבקה על דלת תא המטען "16V" ורמת האיבזור שלו שונה.

בכל מקרה, כדי להיות בטוח, יש לבדוק לפי קוד המנוע ברשיון הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

האם הרכב הוא שלוש דלתות?

 

האם יש לו סאן-רופ מקורי?

האם יש לו מדבקה של 16V מאחורה?

 

אם כן אז יש לך 100 כ"ס. אחרת 75 כ"ס.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אהלן.

 

יותר פשוט: המנוע שיש ברכבי 1.4 עם 75 כ"ס וגיר רגיל (פולו 2002) הוא עם 16 שסתומים וקוד המנוע הוא AHW, ומגיע גם כ- APE/AUA.

המנוע עם ה- 100 כ"ס ו- 16 השסתומים משתייך לקודי מנוע AFK, AUB.

בדוק מה רשום ברשיון הרכב לגביי קוד המנוע והבט עם על מס' המנוע והקוד שלו.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
האם הרכב הוא שלוש דלתות?

 

האם יש לו סאן-רופ מקורי?

האם יש לו מדבקה של 16V מאחורה?

 

אם כן אז יש לך 100 כ"ס. אחרת 75 כ"ס.

ראיתי 75 כ"ס אוטומטית עם סאן רוף מקורי ו3 דלתות.

 

על מדבקות לא הייתי סומך... לא חסרות גולף SDI עם מדבקות V5...

 

וגם ברישיון מופיע מס' כ"ס.
משרד התחבורה לא יודע את המידע הנכון.

בזכותי כל מי שיש לו את קוד המנוע AFH קיבל את הרישום "100 כ"ס".

לפני כן היה רשום שם 60 כ"ס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...