Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב. אז ככה בכל שבוע כשאני ממלא דלק אני גם בודק את הצמיגים ושמתי לב שאני מאבד 1 PSI בכל צמיג, זה נורמלי 1 PSI תוך שבוע או שזאת בעיה?

פורסם
ערב טוב. אז ככה בכל שבוע כשאני ממלא דלק אני גם בודק את הצמיגים ושמתי לב שאני מעבד 1 PSI בכל צמיג, זה נורמלי 1 PSI תוך שבוע או שזאת בעיה?

 

1 PSI בשבוע זה גבולי. אם אתה נוסע הרבה זה סביר, בשימוש ממוצע זה הרבה מדי.

 

כדאי שתבדוק את הצמיגים. ייתכן שהם ישנים מדי ומאבדים אויר דרך הדפנות.

לפעמים צריך להחליף צמיגים רק בגלל הגיל, בלי קשר לשחיקה.

פורסם

כפי שאייל אמר פירלי חדשים. יכול להיות שזה קורה בגלל שלא עשו לי איזון טוב, כי ב 100 ההגה קצת רועד לי?

פורסם

נראה קצת מוזר. האם זה באופן אחיד בכל הצמיגים?

לי קרה שבצמיג אחד היה חסר כל פעם אוויר, והצמיגים כולם היו חדשים ולא ייחסתי לזה חשיבות.עד שבדקתי את זה, והתברר שזה היה מסמר שהיה תקוע בצמיג, והספיק גם לגרד את הדופן מה שחייב את החלפת הצמיג...(לא נעים)

אבל לפי מה שאתה מתאר זה בכל הצמיגים, ככה שלא נראה לי שזה המקרה.

אתה צריך להקפיד לבדוק כל פעם את הלחץ בתנאים שווים, כמו שכתבו לך כאן, כי יש משמעות לצמיגים חמים/קרים וכד'.

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

פורסם

אז ככה אני ממלא כשהצמיגים חמים כי תחנת הדלק רחוקה ממני. בקשר ליום ולילה גם וגם אבל גם ביום יוצא לי ככה וגם בלילה אז לא נראה לי שזה משנה כל כך. מסמרים אין לי אני מוציא כל אבן קטנה כשאני שומע רעש. ובקשר ללחץ אני ממלא 32 PSI מקדימה ו 30 מאחורה, ככה היצרן אומר.

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

 

יש לציין שמדובר בצמיגים במידה הנ"ל שנעולים על 106

ולא על כל רכב...

 

כל רכב לגופו לפי הוראות יצרן :!:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

 

יש לציין שמדובר בצמיגים במידה הנ"ל שנעולים על 106

ולא על כל רכב...

 

כל רכב לגופו לפי הוראות יצרן :!:

 

לעופר יש ראלי, ולכן עניתי לו.

לגביך NOS,

אל תסמוך על התחנות דלק הן ממש לא מדוייקות.

וזה שאתה נוסע לתחנה וזה פעם בלילה ופעם ביום, בחיים לא תצא לך קריאה זהה.

האספלט כל פעם בטמפרטורה אחרת.

אתה צריך לבדוק בבית, ועם מד לחץ איכותי, ולא משהו זבל.

פורסם
הצמיגים שלו חדשים

רביעייה של פירלי p6000

 

יש לי בדיוק את הצמיג הזה (רק בגודל שונה) וגם אצלי יש בריחת אוויר... לא שמתי לב כל שבוע, אבל פעם בחודש יותר לי בערך 2 PSI לפעמים 3... שזה דיי דומה ל-1 כל שבוע בערך...

שאלתי בזמנו בכמה מקומות ואמרו לי שאין לי מה לדאוג ורק לשים לב למלא פעם בחודש וזה מה שאני עושה.

 

אולי זה משהו בצמיג, חוץ מזה אני מרוצה ממנו מאוד ובכל מקרה לא הייתה לי בחירה, הם הגיעו מקוריים עם הרכב, כיום הם בני שנה ו-3 חודשים, אבל זה היה כך כבר מההתחלה.

 

ינון.

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

 

אוקיי סבבה רציתי רק לדעת אם המד הדיגיטלי בתחנות דלק הוא יותר מדוייק מהרגיל :?:

והאם בכל זאת כדאי בלי שום קשר לקנות מד לחץ אוויר ואם כן אז כדאי דיגיטלי :?:

 

וכמה 2.2 באר זה בPSI :?:

פורסם
אם כבר מדברים על צמיגים ולחץ אוויר אז יש לי שאלה קטנה.

מישהו יודע כמה PSI צריך למלות במידות צמיג של 185.55.14 :?:

 

רכב עם הגה כוח 2.2 BAR בכל אחד (כמובן כשהם קרים).

רכב ללא הגה כוח 2.3 BAR

 

אוקיי סבבה רציתי רק לדעת אם המד הדיגיטלי בתחנות דלק הוא יותר מדוייק מהרגיל :?:

והאם בכל זאת כדאי בלי שום קשר לקנות מד לחץ אוויר ואם כן אז כדאי דיגיטלי :?:

 

וכמה 2.2 באר זה בPSI :?:

 

אני לא סומך על תחנות דלק. נקודה.

חוץ מזה עד שאתה מגיע לתחנה, הצמיגים מתחממים, ואת הבדיקה יש לעשות על קר.

לי יש מד אנלוגי שעלה 20-30 ש"ח הוא עגול כזה, ועם זרבובית ( :wink: ) שיוצאת ממנו.

הבנתי שהוא מאוד מדוייק, וזהו נחשב למד מעולה.

2.2 באר אם אני זוכר נכון זה 33 PSI, אבל אני ממש לא בטוח.

×
×
  • תוכן חדש...