Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלטה משפחתית החלטנו להעמיד 10K לרכישת רכב.

אמא כמובן רוצה "בטיחותי - תיקח גולף"

אבל זו אמא, ואני לא לוקח את המפט האחרון ברצינות יתרה.

 

אני העליתי את האפשרויות הבאות:

205

שרייד

גולף (בשביל אמא)

פיאסטה

ג'אסטי.

 

הפייבוריטיות שלי הן הג'אסטי והפיאסטה עד שנתון 93.

אשמח לחוות דעתכם, הצעות לשיפור וכל מה שיעלה על רוחכם.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

הג'אסטי יהיה אחלה אוטו בשביל תקציב זה ובשביל ללמוד עליו.

האמינות שלו מצויינת (תמצא במצב טוב) תעשה לה יישור קו ויש לה אחלה רכב להתחלה.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כנראה שהג'אסטי תעשה את העבודה הכי טוב.כמובן שרצוי למצוא אובייקט טוב לקניה,לערוך בדיקה מסודרת במכון,ואם יש צורך ביישור קן,אז להתקזז עם המוכר.

הייתי חושב גם לכיוון של השרייד בדגמים של 88 ומעלה{הצורה היותר חדשה}-רכב נהדר בגרסת ה1.0,ועוד יותר ב1.3 אך קצת מעל התקציב.

פורסם

והכי חשבו תוציא את אמא מהסרט ב10K לא תמצא אף אוטו שיציל את אחותך מתאונה אז שאחותך תנהג רגוע ותציל את עצמה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

איזה גולף תימצא ב-10K? שנת 84?

 

אני הייתי מחפש סובארו ג'אסטי, אם הרכב טופל כראוי הוא יציג אמינות מצויינת! ויהיה חסכוני מאוד.

בתקציב הזה אין רכב ממש בטיחותי.

פורסם

אני חושב על לקנות שרייד במחיר של 10 - 15 (זה יוצא שנתונים 90 עד 93 בערך, לא ?)

אתה יכול לפרט מה לא מוצלח בה ?

 

גם 205 במצב טוב תעשה את העבודה ותתן תמורה מצוינת.

 

הגולף עלול להיות יקר באחזקה, והשרייד....הס מלהזכיר, ויותר מכך הס מלקנות (הכל רע).

פורסם

בבעלותי סובארו ג'אסטי שנת 92 מנוע 1000 כבר 9 שנים, האוטו מצויין, חסכוני ואמין ביותר!

חבל חבל חבל שסובארו לא שיחזרה את ההצלחה של הג'סטי בשנים יותר מתקדמות עם מיני חדשה...

בכל מקרה, באם תרצה פרטים לגבי הרכב המדובר (אני שוקל להתקדם למשהו קצת יותר חדש) פנה אליי בפרטי.

 

מני.

פורסם

אני משתגע לדעת איך VAG בנו תדמית של בטיחות כשרוב דגמי וולבו ורנו אוכלים אותם בלי מלח ב NCAP (עד לאחרונה לפחות).

 

הדדבר הכי בטיחותי שאפשר לקנות לאחותך ב 10K זה כנראה וולבו 240 או 740. הוצאות הדלק הם לא קטנות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

פיאסטה שרייד וג'אסטי שתמצאו במצב טוב אחרי בדיקה תיקחו.

 

גולף שנת 91 מנוע 1.6 במצב מכאני מעולה יכלתי להביא ב10 במקום 16.5 אבל ויתרתי,זה גם רכב עם אחזקה יקרה..

 

ד"א מדובר על גיר רגיל,נכון?

פורסם
אני חושב על לקנות שרייד במחיר של 10 - 15 (זה יוצא שנתונים 90 עד 93 בערך, לא ?)

אתה יכול לפרט מה לא מוצלח בה ?

במחיר הזה כלי רכב אינו חדש, כך שנושא אמינות בסיסית שאולי היה כבר מזמן אינו קיים.

בשרייד אתה יושב על מושבים בנוחות של קרש שבור בגן ציבורי, עלות אחזקה גבוהה בהרבה מג'אסטי וגם מאירופיות פשוטות יחסית דוגמת 205 ותיקונים מסובכים יותר (גישה לא נוחה בתא מנוע), הגה שאתה מנחש דרכו היכן הגלגלים, בטיחות ברמה של שנים אחורה בהשוואה לכל אירופית באותו מחיר, תצרוכת דלק גבוהה יותר שוב מ 205, וככל שאמשיך אמצא עוד.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אולי אני אקנה וולוו 240 לי. בטח לא לאחותי שגם ככה אני אצרך לממן לה את הביטוח כי היא הרגע השתחררה.

 

עלות אחזקה שוטפת היא קריטית, בנוסף היא בטח תטחן את האוטו המסכן ואני מעדיף רכב שיעמוד בזה יחסית ושהארנק שלי ושל אמא שעמוד בזה יחסית.

 

ג'אסטי נשמעת לי כאופציה הטובה ביותר.

205 מיד אחריה.

אונו וסוויפט יחד בהמשך.

 

זו דעתי.

תגובות?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...