Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'סטי אכן זול להחזקה אבל ידוע לי שנהגים חדשים הרבה פעמים לא מסתדרים איתו. האוטו קל מאוד ועל כן משדר לנהג לפעמים חוסר יציבות. האוטו כאילו רוצה לברוח לצדדים. אני חושב שזה האוטו הנכון אבל יש צורך שאחותך שאמורה לנהוג ברכב תיסע בו נסיעת מבחן אמיתית ולא רק סיבוב קצר מסביב לבניין.

פורסם

אמא כמובן רוצה "בטיחותי - תיקח גולף"

גולף מהשנתונים שעולים 10K לא יצילו אותה מפח זבל מפלסטיק.

אם הייתי זוכר איפה ראיתי את הסרטון בדיקה של תאונה חזיתית של גולף MKII... רואים את כל התא נוסעים והשלדה מתקמטים.

 

בכל מקרה, ב10K אף מכונית לא תהיה בטיחותית..

 

אז בלי קשר לבטיחות, פיאסטה נראת לי הבחירה הרציונלית פה, או ג'סטי.

Some days your the bug; Some days your the windshield

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המלצתי: אל תקנה רכב ב10,000 ש"ח! רוב הסיכויים שתבלה ימים רבים במוסך, לטעמי תקציב מינימלי לרכב לפחות 20,000 ש"ח וגם בתקציב כזה יש יותר לימונים ממציאות.

 

הג'אסטי זכה בשבדיה בתואר המפוקפק הרכב בעל אחוז ההישרדות הנמוך ביותר, מה שאומר שלפי מחקר שבדי הסיכוי שלך לצאת בחיים מתאונה הוא הנמוך ביותר בג'אסטי.

פורסם

אני מכיר אישית חבר שנוסע על ג'אסטי שנקנתה ב7K כבר חצי שנה ללא בעיות מיוחדות.

 

ב10K אפשר להביא רכב שיקח אותך מנקודה A לB ללא בעיות אז אל תפסול סתם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
אני מכיר אישית חבר שנוסע על ג'אסטי שנקנתה ב7K כבר חצי שנה ללא בעיות מיוחדות.

 

ב10K אפשר להביא רכב שיקח אותך מנקודה A לB ללא בעיות אז אל תפסול סתם.

נכון, אפשר! אפשר גם לזכות בלוטו, אני אישית לא הייתי ממליץ על מילוי לוטו כדרך חיים.

אני לפחות לא מכיר רכבים בתקציב כזה שכוללים אביזרי בטיחות כמו ABS או כריות אוויר, רכבים ב 10K הם בהכללה רכבים ישנים עם מכלולים רבים במצב של סוף החיים או לקראת סוף החיים.

ברוב העולם המערבי מכוניות לא נמצאות על הכביש כל כך הרבה שנים כמו בארץ, איכויות הרכב יורדות עם השנים ובלי טיפול מסור שרק בודדים נותנים לרכבם מצב הרכב מדרדר והרבה דברים קשה לגלות גם בבדיקה. רבים מבעלי רכב בשוווי 10K הפרוטה אינה צויה בכיסם והם מצמצמים בהוצאות כמו טיפולים ותיקונים וזה מתבטא על הכביש.

כל האמור אינו תקף אם יש לך גישה חופשית למוסך, או אם אתה מכונאי רכב.

 

נ.ב.,

בהצלחה לחברך עם הג'אסטי, אני מקווה שימשיך להנות עם הרכב שרכש.

רוב האנשים רוכשים מכונית ליותר מחצי שנה.

פורסם

הייתי ממליץ להגדיל טיפה את התקציב ולבדוק אפילו לגבי מיצובישי צ'אמפ.

ידידה שלי כבר נוסעת עליו שנתיים ומאוד מרוצה. שנת 92 אמור לעלות באזור ה-11-12K.

היא נוסעת עליו דיי הרבה, לא מבלה הרבה במוסך וגם ההוצאות שוטפות דיי מינימליות.

 

אבל שוב, בשנתונים וסוגי המכוניות האלה, תלוי מאוד על איזה אקזמפלר אתה נופל.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

IID זה לא נושא הדיון אבל אני יענה.

 

נכון לא תמצא ברכב בתקציב הזה אביזרי בטיחות או אבזור מותרות או איכות יוצאת דופן אבל הוא יעשה מה שכול מרצדס בחצי מיליון שקל תעשה הוא יקח אותך מנקודה לנקודה אולי ביחס למרצדס יש יותר סיכוי שתתיקע בדרך, אבל בדרך כלל לא תיהיה בעיה.

 

ניראה לי שזה לא המקום לוויכוח הזה אז אם אתה רוצה להגיב בה"פ.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני ממליץ על האונו האישית שלי

 

אחרי ישור קו מבחינה מכנית.

וגם עולה פחות מ10,000

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
המלצתי: אל תקנה רכב ב10,000 ש"ח! רוב הסיכויים שתבלה ימים רבים במוסך, לטעמי תקציב מינימלי לרכב לפחות 20,000 ש"ח וגם בתקציב כזה יש יותר לימונים ממציאות.

 

הג'אסטי זכה בשבדיה בתואר המפוקפק הרכב בעל אחוז ההישרדות הנמוך ביותר, מה שאומר שלפי מחקר שבדי הסיכוי שלך לצאת בחיים מתאונה הוא הנמוך ביותר בג'אסטי.

הרבה לא חושבים כמוך.

הרכב שלי (סוזוקי סוויפט, שנת 90) נרכש במחיר של 8000, הוא אצלי כמעט חצי שנה בלי שום בעיה ואני כניראה אחזיק ברכב הזה עוד שנים רבות. חוץ מטיפולים תקופתיים אין לי ביקורים נוספים במוסך. הרכב נרכש עם היסטוריית טיפולים של 3 השנים האחרונות, הסטוריה שמצביעה על טיפולים בזמן.

 

עוד דבר, יש לי חבר קרוב שקנה סיאט איביזה שנת 90 במחיר של 2500 שקלים, קשה להאמין אבל גם הרכב הזה נסע ללא שום בעיות עד שהוא עשה תאונה.

פורסם

דווקא אני הייתי ממליץ על האונו, היא אולי לא הכי אמינה אבל חלפים וטיפולים עולים גרושים, לדוגמא פגוש קידמי 90 ש"ח :-P . גם הגישה לכל חלק במנוע מאוד קלה ובעזרת 2 ידיים בסדר והבנה מינימלית אפשרי לפתור הרבה בעיות.

 

ב 10k אפשרי למצוא אחת שנת 95 ואם יש יותר חדשות אז לפי דעתי אפשרי למצוא יותר חדשה. מערכת החשמל יחסית פשוטה והכי חשוב, יש לה המון אופי!

 

אופק.

×
×
  • תוכן חדש...