Jump to content

נהג-זהיר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג-זהיר

  1. אני יודע שהנושא כבר נטחן עד עפר, אבל מקריאה של הודעות קודמות לא קיבלתי את כל התשובות שרציתי. טווח המחירים שאני מחפש הוא 10K עם אפשרות להתגמש כלפי מעלה. חשבתי ללכת על סובארו ג'אסטי, דייהטסו שרייד או סוזוקי סוויפט. החשבון שלי הוא שאחת ההוצאות הגדולות ביותר תהיה על דלק ולכן בנוסף לאמינות הייתי רוצה שהרכב יהיה גם חסכוני יחסית. אני יודע שבתקציב הזה זה די הרבה לבקש, אבל אני לא ממהר ולא אכפת לי להשקיע קצת בחיפוש. אז הדבר הראשון שאני רוצה זה סדר גודל של מספרים (ק"מ לליטר) של הרכבים הנ"ל עבור הדגמים הידניים, בהנחה שהרכב שאמצא יהיה במצב מכני סביר. סוברו ג'סטי 1.0 ו1.2ל' סוזוקי סוויפט 1.0 ו1.3 ל' דייהטסו שרייד 1.0 ו 1.3 ל' בנוסף הייתי רוצה לדעת אם הדגמים האלו מסוגלים להחזיק מזגן בצורה סבירה בלי התחממות יתר (אני לא מחפש התנהגות ספורטיבית, אלא פשוט כלי תחבורה אמין וזול) וגם, אם אתם יודעים מנסיון על דגמים נוספים שיכולים להתאים לדרישות שלי אני אשמח לשמוע (205, אונו, פיאסטה ?) עוד דבר, אם במקרה אתם מכירים איזו מציאה כזאת באיזור חיפה והצפון, אני אשמח לשמוע (למייל: [email protected]) תודה.
  2. אני חושב על לקנות שרייד במחיר של 10 - 15 (זה יוצא שנתונים 90 עד 93 בערך, לא ?) אתה יכול לפרט מה לא מוצלח בה ?
×
×
  • תוכן חדש...