Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגרסה שאתם הישראלים מקבלים תאבד בקרוב את התקינה האירופאית.

כנראה הספרדי האחרון במרכז הגריאטרי שהיתה לו אלמרה הלך לעולמו.

ובמילים אחרות - ניסאן אלמרה תפסיק להגיע לישראל. יהי זכרה...

 

 

>בלוק

אופס, סליחה. נרדמתי. שיט, נראה לי שהפעם ישאר סימן על המצח מהשולחן.

 

 

 

 

...ברוך.

 

 

בעקבות מותה בשיבה טובה של האלמרה, הודיעו הגופים הבאים על דקת דומייה:

 

מפלגת הפנסיונרים.

ירון כוכבי.

חברת ריפריג'ירייטור.

חוג הברידג' של קריית אתא.

 

ההלוויה תצא לדרך מגן החשמל בתחילת השנת הדגם, ה-1 במאי, ותסתיים בסוכנות ניסאן אשדוד.

תנחומי ניסאן נשלחו למשפחות המתאבלות (אמרנו לכם שתקנו מאזדה 3, לא?).

 

 

 

 

חגיגה ומסיבת קוקטיילים תערך ב-2 במאי.

 

תהיו חזקים,

טאיג'י טויוטה.

 

 

וידיעה שהגיעה זה עתה. בעקבות הפסקת שיווק האלמרה, הודיע שמאי הרכב הישראלי הידוע לוי יצחק,

כי אין בכוונתו להוריד את מחירי המשומשות של הדגמים הקיימים.

יצחק אמר בשיחה עם כתבים כי הוא אינו עוסק בתמחור מקררים יד-שנייה.

אני לא באמת מעצב ניסאן. אבל באמת קוראים לי טאיג'י טויוטה. 正直に

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל אני מברך את ניסאן על היוזמה, במיוחד על הג'יפ שלהם שמגיע לארץ ונותן תחרות ל-X3.

 

דבר אחד לא ממש מסתדר לי: נאמר שבמקום האלמרה תגיע לארץ ה"נוט" שהיא בעצם מיניוואן. ולכן תקנו אותי אם אני טועה, אבל זה לא משאיר את ניסאן בלי רכב מתאים בקטגוריה החמה ביותר בארץ?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

למה? הרי הנוט היא גם אלףששמאותאוטומטית בקבוצת רישוי 2

ככה שכן יש לניסאן רכב לקטגוריה, אם הוא יצליח בה זאת כבר שאלה אחרת

 

 

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

איכס, כולן מגעילות.:x

 

שישאירו את האלמרה

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

ילדים ילדים... כשתתבגרו קצת, האקנה תעלם, יצמח לחברה חזה והקול יפסיק להישבר אז תבינו כנראה מה זו מכונית טובה. כשתפסיקו להתלהב מזה שהספידומטר דיגיטלי זורח באור כחול ומצפצף בכל פעם שאתם נוסעים במהירות אי-זוגית, כתפסיקו לחבר אורות ניאון לתחתית הרכב, כשהספויילר האחורי שלכם יהיה טיפ טיפה יותר קטן מכנף של 747 ממוצע, כשתפסיקו להתלהב מזה שלמכונית של ההורים יש שם שמתחיל ונגמר באותה האות אז תבינו שיש אנשים בעולם הזה שלא מחפשים מכונית שנראית כמו צעצוע אפילפסי זורח של ילד בן 5.

 

סולידי זו לא מילה גסה.

 

בבקשה להפנים את התשדיר הבא:

 

http://www.leftlanenews.com/2006/02/22/vw-strikes-again-un-pimp-my-ride-videos/

 

 

אבל אתם יודעים מה? ברוח העדר גם אני נשברתי והחלטתי להחליף את האלמרה שלי. אני מתלבט בין המכוניות האקזוטיות הבאות שמעוצבות בצורה כל כך נועזת ופורצת גבולות שאי אפשר לא להזיל עליהם ריר:

 

1) טויוטה מדהימה-אין-לי-מילים-תעשה-לי-ילד קורולה.

2) פורד רק-100כס-ל1.3-טון-אבל-מי-סופר? פוקוס.

3) מאזדה תסמונת-העדר-אז-בטוח-טוב 3.

4) סובארו כבר-בת-10-אבל-שכחנו-כי-היא-באה-עם-בקליות-שקופות אימפרזה.

5) סוזוקי ברמזור-חושבים-שהיא-ויירון ליאנה.

6) מיצובישי כמעט-EVO לאנסר.

7) יונדאי היגוי-יתר-מטורף-במחלף-השלום אלנטרה.

 

 

מי הכי טובה?

פורסם

הניסאן שלך

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ילדים ילדים... כשתתבגרו קצת, האקנה תעלם, יצמח לחברה חזה והקול יפסיק להישבר אז תבינו כנראה מה זו מכונית טובה. כשתפסיקו להתלהב מזה שהספידומטר דיגיטלי זורח באור כחול ומצפצף בכל פעם שאתם נוסעים במהירות אי-זוגית, כתפסיקו לחבר אורות ניאון לתחתית הרכב, כשהספויילר האחורי שלכם יהיה טיפ טיפה יותר קטן מכנף של 747 ממוצע, כשתפסיקו להתלהב מזה שלמכונית של ההורים יש שם שמתחיל ונגמר באותה האות אז תבינו שיש אנשים בעולם הזה שלא מחפשים מכונית שנראית כמו צעצוע אפילפסי זורח של ילד בן 5.

 

סולידי זו לא מילה גסה.

 

בבקשה להפנים את התשדיר הבא:

 

http://www.leftlanenews.com/2006/02/22/vw-strikes-again-un-pimp-my-ride-videos/

 

 

אבל אתם יודעים מה? ברוח העדר גם אני נשברתי והחלטתי להחליף את האלמרה שלי. אני מתלבט בין המכוניות האקזוטיות הבאות שמעוצבות בצורה כל כך נועזת ופורצת גבולות שאי אפשר לא להזיל עליהם ריר:

 

1) טויוטה מדהימה-אין-לי-מילים-תעשה-לי-ילד קורולה.

2) פורד רק-100כס-ל1.3-טון-אבל-מי-סופר? פוקוס.

3) מאזדה תסמונת-העדר-אז-בטוח-טוב 3.

4) סובארו כבר-בת-10-אבל-שכחנו-כי-היא-באה-עם-בקליות-שקופות אימפרזה.

5) סוזוקי ברמזור-חושבים-שהיא-ויירון ליאנה.

6) מיצובישי כמעט-EVO לאנסר.

7) יונדאי היגוי-יתר-מטורף-במחלף-השלום אלנטרה.

 

 

מי הכי טובה?

כל מילה בסלע! נהניתי לקרוא!

פורסם
קודם כל אני מברך את ניסאן על היוזמה, במיוחד על הג'יפ שלהם שמגיע לארץ ונותן תחרות ל-X3.

 

דבר אחד לא ממש מסתדר לי: נאמר שבמקום האלמרה תגיע לארץ ה"נוט" שהיא בעצם מיניוואן. ולכן תקנו אותי אם אני טועה, אבל זה לא משאיר את ניסאן בלי רכב מתאים בקטגוריה החמה ביותר בארץ?

האמת, ה-NOTE הוא לא המחליף של האלמרה. הוא מתחרה עם ה-SCENIC וה-GOLF PLUS. המחליפה של האלמרה היא ה-SENTRA החדשה בארה"ב:

 

Sentra_1_big.jpg

 

 

והטידה החדשה באוסטרליה / יפן:

 

041102nissan1.jpg

 

באירופה אמורה להגיע מחליפה אוטוטו. אני מקווה שכשתצא קרסו יביאו אותה ארצה.

 

דרך אגב, הבעייה היא שהמכוניות הנ"ל מבוססות על מכלולים של המגאן ולכן שווה לחכות מעט ולראות איך האמינות תוכיח את עצמה...

 

דרך אגב, למי שלא יודע האלמרה / סנטרה היא המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בחמש השנים האחרונות והיא אחראית יחד עם הפרימרה / אלטימה והמוראנו לשינוי ה-180 שעברה ניסאן. ניסאן היא היצרנית השישית בגודלה בעולם מבחינת מכירת מכוניות (מספר 2 ביפן) ויותר גדולה מהונדה, פיז'ו וסיטרואן ביחד, פיאט, רנו...

פורסם
הניסאן שלך

 

שמוליק

דרך אגב, אף פעם לא טענתי שהיא המכונית הכי טובה שיש. אתה מוזמן לחפש הודעות שלי בפורום ולראות בעצמך. לא אמרתי אף פעם שהיא המכונית הכי יפה שיש, הכי מהירה שיש, הכי נוחה שיש, הכי בטיחותית שיש, הכי אמינה שיש, הכי מאובזרת שיש. לא אמרתי אף פעם שהאלמרה בולעת את המתחרות שלה. למה? כי היא לא.

 

אמרתי שהיא שילוב טוב של כל התכונות הללו ואין שום סיבה לפסול אותה בשיקול קנייה מול קורולה, פוקוס, 3, ליאנה, אלנטרה... אמרתי שהיא הולכת יחד עם הגדולות, מפסידה בחלק מהסעיפים וזוכה באחרים. אבל הפשרה הסופית טובה מאוד וראוייה מחשבה רצינית אל מול מכוניות העדר האחרות.

פורסם
דרך אגב, אף פעם לא טענתי שהיא המכונית הכי טובה שיש. אתה מוזמן לחפש הודעות שלי בפורום ולראות בעצמך. לא אמרתי אף פעם שהיא המכונית הכי יפה שיש, הכי מהירה שיש, הכי נוחה שיש, הכי בטיחותית שיש, הכי אמינה שיש, הכי מאובזרת שיש. לא אמרתי אף פעם שהאלמרה בולעת את המתחרות שלה. למה? כי היא לא.

 

אמרתי שהיא שילוב טוב של כל התכונות הללו ואין שום סיבה לפסול אותה בשיקול קנייה מול קורולה, פוקוס, 3, ליאנה, אלנטרה... אמרתי שהיא הולכת יחד עם הגדולות, מפסידה בחלק מהסעיפים וזוכה באחרים. אבל הפשרה הסופית טובה מאוד וראוייה מחשבה רצינית אל מול מכוניות העדר האחרות.

אף אחד לא אמר שהיא חרא, היא בדיוק כמו שאתה מתאר, חסרת טעם לחלוטין, משעממת, כמו הרבה מכוניות.... הרבה בחורות, והרבה אנשים.

פשוט סתם.

פורסם
אף אחד לא אמר שהיא חרא, היא בדיוק כמו שאתה מתאר, חסרת טעם לחלוטין, משעממת, כמו הרבה מכוניות.... הרבה בחורות, והרבה אנשים.

פשוט סתם.

גם הקורולה היא "סתם" מכונית... גם הלאנסר, האלנטרה, ה-3, הליאנה, האימפרזה...
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...