Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי יודנאי גטס 2004.. שמחוברים לה קומפנטים מורל פולס ואחורים 330 פיוניר

 

הציעו לי לקנות מגבר red box 1400w במחיר של 500שקל אני יודע שזה לא נחשבת חברה ממש טובה אבל בכל זאת יחסית למחיר רציתי לשאול אם זה יחזיק את הרמקולים ויוציא מהם סאונד נורמלי ומה דעתכם למי שמכיר את המגבר..

 

 

תודהה..ארזז

פורסם

מגברים זולים והדברים שרצוי לדעת... אם לא בא לך לקרוא את כל הפירוט - עבור לסיכום

 

קודם כל יש שלל מגברים זולים שהסאונד שהם מפיקים הוא טוב ומספק, בקיצור עושים את העבודה כמו גדולים. היו לי כמה וכמה כאלה מהם השניים ההכי מוצלחים היו הוולקנו - 4 ערוצים 50 כפול 4 שהוא עלה לי במבצע 600 ש"ח ועד היום הוא ברכב של אבא שלי ועובד כמו ענק ויש לו גם סאונד ממש ממש מרצה. השני היה הkoss 250 כפול 2 - הרים לי סאב 15 אינטש על המינימום וזה היה סוס עבודה אמיתי המגבר הזה - מחרתי אותו ב400 ש"ח כחדש עלה 700.

 

חלק מהמגברים האחרים הכניסו בעיות של רעש אלטרנטור (שריקה מהטוויטרים כשלוחצים על הגז), היציאות של שמאל וימין היו באחד המגברים עם זליגות חמורות (era חיקוי של boss1000 )

 

תקפיד שבמגבר הזה יהיו את הדברים הבאים - קרוס אובר על כל ערוץ, אני מניח ממך שזה מגבר 4 יציאות, לפחות ערוץ אחד עם קרוס עובר low pass בשביל שיהיה אפשר בעתיד להרים עליו סאב וופר כמו שצריך (רצוי גם שהערוץ הזה ספציפית יוכל לעבוד בברידג' - כלומר במקום ימין ושמאל מחברים + מצד אחד ומינוס מצד שני) ולערוץ השני יהיה לפחות קרוס high pass בשביל להגביר כמו שצריך את המוראל מקדימה. תבדוק שהגיינים (כפתורי ווליום) נגישים ולא בתחתית של המגבר ככה שצריך לפרק אותו כדי לשנות עוצמה ועוד להשתמש במגבר - בקיצור כפתורים נורמלים.

 

בלי הדברים האלה לדעתי חבל על הכסף שלך - לגבי טיב המגבר אל תקנה אותו לפני שתראה איך הוא עובד - אם יהיה לך רעש אלטרנטור אחרי ההתקנה זה עלול לנבוע משני דברים או התקנה לא טובה - חוטים לא טובים או שסלילה לא נכונה. או מהמגבר עצמו...

 

סיכום - שלמגבר יהיה קרוס אובר וכפתורים נורמאלים ורגישים ותקנה אותו רק אחרי ששמעת אותו עובד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם יהיה לך רעש אלטרנטור אחרי ההתקנה זה עלול לנבוע משני דברים או התקנה לא טובה - חוטים לא טובים או שסלילה לא נכונה. או מהמגבר עצמו...

לפי מה אתה יכול לדעת שהרעש המעצבן יוצא מהמגבר ?

בדקתי חוטים Rca וגם + - של המצבר בקיצור עניין החיווט בסדר

 

והרעש עדיין ממשיך לזמזם לו

אני רוצה לקחת את המגבר לתיקון כי האחריות עדיין תקפה

אבל אם אני לוקח אותו למעבדה והם מגלים שבמגבר אין בעיות זה עולה לי 150 שקל

 

אז בקיצור ולעניין, איך אני יכול לבדוק אם הרעש באמת מהמגבר ?

 

 

בתודה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

בצורה הכי פשוטה בעולם - חבר מגבר אחר...

 

אני חושב שתחנתי את התקלה של רעש אלטרנטור מכל כיוון אפשרי... השתמשתי בכל סוג של מסנן רעש שעולה לי כרגע על הדעת...

 

פעם אחת זה נגרם לי מיחידת הראש - פילטר 1 אמפר פתר את הבעיה

פעם שניה מבעיה של זליגות הערכה ברכב - פילטר 10 אמפר על המגבר הקטן ו20 אמפר על המגבר הגדול ביחד עם מסננת רעשים של RCA אחת עם הארכה ושניה בלי - פתרו את הבעיה (גם כמעט הרגו את הצליל ברכב ביחד עם זה... אבל הבעיה נפתרה)

פעם שלישית (לא הכל ברכב שלי... אכלתי איזה 60 רכבים למרות שאני לא עוסק בזה) RCA עם מחבר דפוק.

פעם רביעית - גיליתי שהקרוס האקטיבי שלי (לא משתמש בו היום) לאנזר X6 הכניס רעש אלטרנטור מהיציאה הקדמית שלו - תאמין או לא - המכשיר עצמו גרם לרעש.

 

והפעם החמישית היתה בטויוטה שיש לי היום - ניסיתי להשתמש במגבר זול, אבל ממש פיס אוף שיט - שום דבר לא עזר, לא RCA, לא מסננות, לא קבל auto14k כמו שהיו שמים פעם על הפלגים והפלטינות - כלום!!! ואז אמרתי אולי נחליף מגבר?

 

וכמובן - הרעש נעלם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...