Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נגמר לי החוזה איתם.

תודה על הAVG

אני משתמש בנורוטון 2003, שקניתי אותו הוא גם היה אמור להיות לשנה. המוח הישראלי ממציא פטנטים:

 

אפשרות ראשונה- תשנה את התאריך במחשב לשנה אחורה, והופ, האנטי וירוס ישוב להתעדכן.

 

אפשרות שנייה- הסר את ההתקנה של האנטי וירוס מלוח הבקרה, והתקן מחדש. תקבל רישיון לשנה קדימה.

 

הנורוטון 2003 שלי תקף עד נובמבר 2006...

נורוטון 2003.jpg

פורסם

כנס ללינק הבא:

http://www.21kw.tk/

ישנם לינקים לסריקת וירוסים ברשת, מה שאני ממליץ עליו שעזר לי זה הפנדה אנטי וירוס.

אמנם הסריקה אורכת המון זמן אבל במקרה שלי התגלתה כיעילה.

 

בהצלחה, איתמר ג'ורג'.

פורסם

אפשרות שלישית להוריד KYEGEN וקראק מהאינטרנט ולעשות אותו עם חוזה לכל החיים.

מה נראה לך התכוונתי שכתבתי שהחוזה נגמר לי? :wink:

פורסם

NOD32 עושה מצויין את העבודה.

 

לכל אלו שאוהבים שהמחשב שלהם עובד לאט : יצא נורטון 2006. ניתן ל"רכישה" באמצעות האימיול.

 

אפשרות שלישית להוריד KYEGEN וקראק מהאינטרנט ולעשות אותו עם חוזה לכל החיים.

מה נראה לך התכוונתי שכתבתי שהחוזה נגמר לי? :wink:

זה אומר שאתה לא בחיים :?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תנסה למצא נורטון גרסה 10 לתחנות עבודה, התוכנה ממש קלה ביחס לנורטון המוכר ועובדת הרבה יותר טוב ממנו לשם שינוי.

some people need a high five

in the face

with a chair

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...