Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערה לגבי תוספי הניקוי של BG � חשוב להבין!


guy73
שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שבועיים קניתי סובארו אימפרזה ידנית שנת 1997. הרכב נסע 125K אבל נסע הרבה נסיעות עירוניות וקצרות (לפחות הבעלים הקודמים, שנסע 30K).

 

משיטוטים בפורום וקריאה כללית בפורום "טכני, אחזקה וטיפולים"התוודעתי לקיומו של תוסף ניקוי כלשהו למנוע (ניקוי משקעי פיח מתאי השריפה והשסתומים). בהמשך מצאתי עליו תגובות לרוב ושירשורים מכאן ועד דמשק – הרי הוא ה- K44 של BG המדובר. המון חברים בפורום דנו בשאלה אם להוסיפו למיכל הדלק או להזריקו באינפוזיה, אם פחית אחת או שלוש, אם לפני טיפול או אחרי, עם פילטר, בלי פילטר ועוד כהנה וכהנה תהיות. משיקלול התגובות הבנתי שפעולתו חזקה ויעילה יותר כאשר הוא מוחדר באינפוזיה בטיפטוף וישירות דרך פרפר הסעפת. הידד! בשלב הזה הבנתי כי זהו החומר שאני זקוק לו ובשלב הבא החלטתי למצוא מוסך שיעשה את העבודה (אני עדיין מתמצא מעט מאוד ברזי המנוע...). בעקבות המלצה בפורום על מוסך כלשהו באיזור המרכז, הרמתי אליו טלפון ולאחר שיחה קצרה קבענו.

 

ידעתי שיש צורך לעשות טיפול 10K ומספר ימים לאחר טיפול הניקוי הדרמטי, הגעתי למוסכניק הקבוע שלי (שבאווילותי הרבה ומרוב עודף שעות בפורום – פשוט שכחתי לדבר איתו בנדון...). כשסיפרתי לו על כך שעשיתי ניקוי מנוע כמה ימים קודם לכן הוא שאל אותי איך ואז סיפרתי לו "עם K44 של BG בהזרקה באינפוזיה". "ניקוי מנוע?" הוא שאל אותי. כן, עניתי. ואז להפתעתי הרבה הוא אמר את המשפט הבא: "המוצרים של BG הם הטובים ביותר בארץ כיום אבל K44 הוא תוסף דלק ולא חומר ניקוי". וכך נפתח ספק דיון ויותר שיעור אודות מוצרי BG. מסתבר שהמוסכניק שלי מכיר את המוצרים, משתמש בהם ושולט בסוגים השונים באופן מוחלט. כמו שהוא שולט בכל דבר הקשור למכונאות רכב...אלי הטוב, הרגשתי כל-כך טמבל לידו. "איך זה שלא התייעצתי איתו?", שאלתי את עצמי. די מהר התגברתי על המבוכה שבבורות ואז המשכתי להקשות בשאלות. במהרה הסתבר ש-K44 משמש כתוסף דלק (ועל כן מוסף למיכל הדלק) ש"מרכך" את הפיח באיזורי המטרה, אך הוא חומר חלש יותר יחסית ולכן הוא אינו מיועד להסיר את משקעי הפיח באגרסיביות ובאופן מהיר והוא אינו מנקה את האינג'קטורים כשמוחדר באינפוזיה (ואולי יש בכך משום יתרון לרכבים מסוימים). הריכוך מאפשר למשקעים בשסתומים ובצילינדרים לרדת בעדינות ולהישרף תוך בעירת תערובת הדלק עצמה בצילינדרים. כך מושג ניקוי חלקי. הוא הגדיר ניקוי ב-K44 כמו "כאב ראש חזק שלוקחים כנגדו אקמול במקום אופטלגין. הכאב נחלש מעט, אבל הראש ממשיך לכאוב".

 

לשם ניקוי יעיל ישנם מוצרים אחרים של BG כשהוא ממליץ על עירבוב של 2 חומרים יחד למתקן האינפוזיה. אחד הוא BG ISC® Induction System Cleaner המשמש לניקוי חזק של הפיח בתאי השריפה והשסתומים והשני הוא BG Fuel Injection System Cleaner המשמש לניקוי משקעי פיח על האינג'קטורים. הסבר זה תואם גם את מה שמופיע באתר האינטרנט של BG אודות מוצרים אלו. בנוסף, מומלץ שם על הוספה של K44 למיכל הדלק בתום טיפול הניקוי ע"י חומרים אלה. דרך אגב, במוסך רציני ישנו גם מתקן אינפוזיה ייעודי לכך (מקורי של BG, שוב כמו אצל המוסכניק האגדי שלי) בשונה מקופסת הפלסטיק המאולתרת עם צינורית אינפוזיה של עירויים שמשתמשים בה במקומות אחרים.

 

מצורף לינק לעמוד המתאים באתר של BG:

 

אשמח לקבל תגובות להודעה ומקווה שהיא תופץ ברבים. לילה טוב לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גאי 73 ברוך בואך לפורום!

אכן הנושא של 44K נדון עשרות פעמים בפורום, והשאלה היתה תמיד האם הוא יעיל באינפוזייה ביתית, או ישירות לטנק הדלק בנסיעת לחץ, לפני החלפת שמנים או לאחריו, לפני החלפת מסנן דלק או אחריו, בשילוב נקוי מזרקים או לא!

לכן ברשותך אצטט מתוך חוברת ההדרכה לבעלי מקצוע בענף הרכב, שהופצה על ידי היבואן פטרו טק:

BG-44K מסיר במהירות וביעלות את הפיח הקשיח, המתהווה , על שסתומי היניקה, ותאי השריפה.

עקב כךהוא פותר בעיות צלצולים, איבוד הספק, צריכת דלק גבוהה, והשתנקות מנוע!

מתאים גם למנועי דיזל, אינו פוגע בגומיות,ומתאים למנועים עם ממיר קטליטי וחיישן חמצן.

הוראות שימוש הוסף למיכל הדלק כל 10000-15000 ק"מ!

בנוסף לבעלי מקצוע בעלי מכשיר מיוחד המסופק לבעלי מקצוע בתשלום,יש להשתמש בתוסף לניקוי מזרקים,

(210 B)בשילוב BG-44K!

תוסף נוסףהוא מוצר לניקוי מצערות סעפות ותעלות יניקה,והוא יעיל ביותרלהסרת פיח המצטבר באזורים הקשים לניקוי, באזור המצערות ותעלות היניקה.

המוצרBG-206מקטין לדברי היצרןאת רמת זיהום האוויר, ומשפר את ביצועי המנוע.

מיועד לשימוש בעזרתמכשיר מיוחד BG9220,ומתאם הזרקה.

בנוסף קיים תוסף לבנזין BG202\ אשר לדברי היבואןמונע היווצרות משקעיםולכות במערכת הזרקת הדלק,ומשקעי פחם בשסתומי היניקה.

מונ חימצון הדלק.

שומר על ביצועי מנוע אופטימלים.

מפחית את זיהום האוויר והסביבה.

מומלץ כל 2000 ק"מ!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גיא.

 

מה שהמוכניק שלך אמר לך, זה בדיוק מה שהמוסכניק שלי אמר לי והראה לי את המוצרים- אחד כתום והשני ירוק,אם אני לא טועה.

 

אך שניהם יחד יקרים מאוד, והשאלה אם שווים את הכסף... (160 בערך לשניהם, תוסיף לזה K44 , והגעת למחיר גבוהה)

 

השאלה מי ניסה את זה ומה זה נתן...

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים:

 

 

 

אך הוא חומר חלש יותר יחסית ולכן הוא אינו מיועד להסיר את משקעי הפיח באגרסיביות ובאופן מהיר והוא אינו מנקה את האינג'קטורים כשמוחדר באינפוזיה (ואולי יש בכך משום יתרון לרכבים מסוימים). הריכוך מאפשר למשקעים בשסתומים ובצילינדרים לרדת בעדינות ולהישרף תוך בעירת תערובת הדלק עצמה בצילינדרים. כך מושג ניקוי חלקי. הוא הגדיר ניקוי ב-K44 כמו "כאב ראש חזק שלוקחים כנגדו אקמול במקום אופטלגין. הכאב נחלש מעט, אבל הראש ממשיך לכאוב".

 

 

תסלח לי אבל ה 44K הוא בהחלט **לא** חומר חלש. הוא **גם** תוסף לדלק וגם תוסף שמוחדר באינפוזיה לצורך ניקוי יעיל ומהיר של תאי השריפה, שסתומי היניקה וכל מעברי האויר שבדרך. להלן ציטוט:

rapidly and thoroughly removes engine deposits in combustion chambers, intake manifolds, ports and on valves

 

כאשר משתמשים בתוסף דרך מיכל הדלק, כתוסף דלק, הוא גם מנקה את כל מערכת הדלק.

It restores flow in fuel injectors and cleans the entire fuel system.

 

מאחר והתוסף/תכשיר 44K הוא חלק מתוכנית ה "TDC" של BG (קיצור של TOTAL DEPOSIT CONTROL), לא ברור למה המכונאי שלך טוען שמדובר בחומר חלש שאינו מיועד להסיר משקעי פיח ביעילות ומהירות. תוכנית ה TDC היא למעשה הזרקה ישירה של החומרים למנוע, בין אם זה דרך האינג'קטורים ובין אם זה דרך סעפת היניקה. ברור שעדיף דרך האינג'קטורים אבל גם דרך סעפת היניקה יש תוצאות מעולות בכל מה שקשור לניקיון הפנימי של המנוע.

 

לשם ניקוי יעיל ישנם מוצרים אחרים של BG כשהוא ממליץ על עירבוב של 2 חומרים יחד למתקן האינפוזיה. אחד הוא BG ISC® Induction System Cleaner המשמש לניקוי חזק של הפיח בתאי השריפה והשסתומים והשני הוא BG Fuel Injection System Cleaner המשמש לניקוי משקעי פיח על האינג'קטורים

ה INDUCTION CLEANER הוא חומר שתפקידו, בגדול, דיי דומה ל 44K.

quickly and safely clean fuel injectors and remove hard, baked-on carbon deposits from intake ports, intake valves and combustion chamber

 

ה FUEL INJECTION SYSTEM CLEANER לא מנקה "משקעי פיח" על האינג'קטורים. באמת, איזה פיח יש באינג'קטורים ? יש רק משקעים שמגיעים מהדלק וממערכת הדלק, זה הכל. בשביל לנקות פיח אפשר להשתמש ב 44K.

 

. הסבר זה תואם גם את מה שמופיע באתר האינטרנט של BG אודות מוצרים אלו. בנוסף, מומלץ שם על הוספה של K44 למיכל הדלק בתום טיפול הניקוי ע"י חומרים אלה. דרך אגב, במוסך רציני ישנו גם מתקן אינפוזיה ייעודי לכך (מקורי של BG, שוב כמו אצל המוסכניק האגדי שלי) בשונה מקופסת הפלסטיק המאולתרת עם צינורית אינפוזיה של עירויים שמשתמשים בה במקומות אחרים.

מצורף לינק לעמוד המתאים באתר של BG:

אשמח לקבל תגובות להודעה ומקווה שהיא תופץ ברבים. לילה טוב לכולם.

הדרכים פרושות לפניך ואתה צריך רק לבחור;

 

"בגדול", בוא נאמר ככה, ניקוי אחת לשנה/שנתיים של בית המצערת והמעברים (איזור המנוע צעדים וכל המקומות שמתלכלכים מאדי שמן שמקורם במערכת הוונטילציה של המנוע {PVC} במכוניות מוזרקות) + נסועה נורמלית, יתנו לך שקט נפשי.

 

או ש;

אחת לכמה שנים פשוט תחסוך את כל הכסף של התוספים (כ 70 שח לפחית, לאורך זמן זה יוצא בדיוק כמו לנקות אינג'קטורים בצורה מקצועית) ותעשה ניקוי אינג'קטורים כמו שצריך.

 

כמובן שלהוסיף את התוסף אחת לחצי שנה או שנה בהחלט יכולים לתת לך שקט נפשי לאורך שנים מבלי להזדקק לניקוי אינג'קטורים או טיפול אחר יסודי במערכת - אך זה לא יפתור אותך מטיפול וניקוי בסעפת היניקה ובית המצערת.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקרים

 

מתוך דפדוף וקריאה מעמיקה בנושא K44, אני חושב שרוב המשתתפים מבינים טוב יותר מכול מוסכניק ממוצע את היתרונות והסגולות של החומר K44 בכול צורת שימוש.

 

אני חייב לשתף אותכם בדבר מצחיק שניתקלתי בו בתחנת דלק סונול ליד כפר המכביה.

לפני תדלוק הרכב שלי שפכתי את הנוזל K44 לתוך מיכל הדלק (טיפול אחזקה שוטף),ניגש אלי המתדלק וניסה להסביר לי שיש להם חומר טוב יותר של חברת סונול משהו שנקרא 45 בצבע די דומה ל-K44.

והוא התעקש שהמוצר מתקדם יותר וטוב יותר מ-K44 בגלל המספר הגבוה 45 והצבע הדומה.הוא חשב שאלו שני מוצרים מאותה חברה.

דוגמא 'למבינים' לצערי יש גם מוסכניקים וגם משווקי שמנים ,שממש לא מבינים מעבר למידע הרשום בפרוספקא שנמסר להם בשפה העברית מהייבואן.

הפורום הינו מקום מומלץ ללמוד ולהבין וגם אתרי היצרן.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה כללית:

אני הולך לנקוט בגישה מאוד צינית.

לאחרונה מתרבות השמועות על חברות שונות שמשתמשות ב"מקדמי מכירות" בתוך פורומים כאלה ואחרים.

נרשמים בתור משתתפים רגילים וכותבים הודעות שקשורות במוצר זה או אחר.

כשאני רואה הודעה שכתובה בפונטים מוזרים, מנוסחת להפליא ומכילה קישורים למוצרים ספציפיים עד כדי שם קטלוגי, כשהיא באה מפיו של משתמש שזוהי לו הודעות הראשונה - יש לי אסוציאציה מאוד ברורה בראש.

 

 

יכול להיות שזה אני, למעשה, אני מקווה שזה אני ושאין בדברי טעם אמיתי, אבל מאוד לא הייתי רוצה לראות גורמים אינטרסנטיים שפועלים בפורום תחת איזו הסוואה.

 

 

 

ולעניינינו - כמו שכתב מעלי איציק, אף אחד לא טען לתחליף או לתרופת קסם.

מדובר בתהליך בטוח יחסית, שפועל ב-80 אחוז מהמקרים ומביא לשיפור מסויים.

כל זה מול העלות שלו מביא ליחס עלות\תועלת מרשים ביותר. מה שיכול להיות קשה יחסית לקבל בשימוש במוצרים שציינת.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסיך שלום

 

מאוד ייתכן שהדברים שרשמת נכונים.

 

הערה/הארה:

פונטים שונים בכתיבת הודעה יכולים להצביע שהמילים נרשמו במעבד תמלילים, או בכתבן של WINDOWS ואז מועתקים לכאן.

אני לפעמים כותב תחילה את הדברים שיש ברצוני לומר ב-WORD ולאחר מכן מעתיק אותם לכאן,כך הפונטים יוצאים שונים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון שלום,

על פניו אתה צודק,

אבל... הבחור הזה מזמן התייעץ איתי לפני קניית האימפרזה שלו... וגם כמדומני עם איציק.

אבל... עדיין הוא יכול להיות סוכן מכירות :twisted:

אבל... אנחנו חכמים ויודעים מה כן ומה לא!

 

מרק,

גם פרוחזאד ממליץ "למבינים" את K45, התכשיר עומד לו ליד ה44K בחנות.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

 

 

לכל הספקנים לגבי התגובה שלי בעניין K44 . אני חדש בפורום, לכן הודעותיי עדיין לא מוכרות כ"כ בפורום. אז שלום רב לכולם. בנושא החשש כי "אולי מדובר בסוכן..." אני מבקש להסיר דאגה מליבכם. החשדות הללו הביכו אותי באופן מסוים...:shock::-o:shock: מגוחך לחשוב כך. הרי לא ניסיתי להציע מוצר מתחרה, אלה להציג שימוש שונה ונכון יותר של חומרים שונים מתוצרת אותה חברה (ואותו יבואן בארץ). הנסיך, יונתן – אתם יכולים להירגע...

דרך אגב, הפונט השונה הוא תוצאה של ניסוח מוקדם בוורד. אחרי שנמחקה לי התגובה האחרונה שניסחתי בזמן הנסיון לשלוח אותה – כך אמשיך לעשות גם להבא...

 

 

ולעניין התוספים...

כוונתי הייתה ש-K44 הוא תוסף דלק ולא חומר ניקוי חריף למנוע. לא אמרתי שזהו חומר "חלש" אלא שהוא "חלש יותר יחסית..." לחומרים אחרים שמייצרת BG ושתפקידם לבצע ניקוי אגרסיבי יותר למשקעי פיח שהצטברו במשך עשרות אלפי קילומטרים. K44 מיועד לניקוי שוטף כשהוא מוסף למיכל הדלק. נכון - הוא מנקה את השסתומים והצילינדרים, משפר את התפוקה והיעילות של המנוע ומשמר אותו אבל באופן שונה. כשהוא מעורבב עם הדלק ומוזרק למנוע הוא גורם ל"ריכוך" משקעי הפיח שהצטברו. בעקבות הריכוך הם מתקלפים ונשרפים במשך הזמן וכך מתקבל הניקוי, אך זהו ניקוי עדין יותר וממושך יותר. וכפי שצביקה ציין, כיוון שזהו תוסף דלק יש להוסיפו אחת ל- 10000-15000 ק"מ. כך הוא שומר על נקיון כללי של כל מקום בו זורם הדלק. מתוך עמוד המוצר באתר של BG:

 

BG 44K® Power Enhancer improves fuel economy and reduces exhaust emissions. It actually restores that “like new” driveability to an engine’s performance and keeps it running better, longer and more efficiently. Add one can or bottle to fuel tank at fill up.

 

 

 

החומרים שצביקה ציין את מספרם הקטלוגי ושאני הזכרתי בשמם המלא הם אלו שמיועדים לבצע לבצע את הניקוי באופן חריף. הם מסירים באופן מיידי את אותם משקעים ולכן הם חריפים וחזקים יותר. לכן הם מיועדים לניקוי בו-במקום של כל אותם משקעים! בנוסף, מומלץ באתר החברה, כפי שכבר אמרתי, על הוספת K44 למיכל הדלק בתום הניקוי עם חומרים אלו (מס' קטלוגי 206, 210 ו-211 ועוד) לשם קבלת אפקט ניקוי משופר.

 

 

 

דבר אחרון, מסתבר שהמוסכניק שלי מכיר את רפי לין. משיחה שהם ערכו בעקבות הסיפור, שניהם הגיעו להסכמה בנדון: K44 מיועד לשמש לניקוי עדין ושוטף כתוסף דלק בעוד שהחומרים האחרים שציינתי הם חומרים לניקוי מיידי, חריף, בו-במקום. שניהם עושים עבודה דומה ההבדל הוא בעוצמה, באפקט על מכלולי המנוע מייד אחרי הטיפול.

 

 

 

talhaim2 , אלו בדיוק הצבעים של הפחיות עליהן דיברתי. אתה יכול לראות אותן גם בלינק. נראה שגם המוסכניק שלך מבין על מה מדובר.

 

 

איציק וצביקה,מקווה שהבהרתי את עצמי טוב יותר. תודה לכם על התגובה המפורטת.

 

 

למעונינים ולספקנים, ניתן לפנות לאתר החברה והמוצרים. להלו הלינק:

 

http://www.bgprod.com/products/fuelair.html

 

סוף שבוע נפלא לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...