Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה תגידו לי מה אתם חושבים על המערכת ואם יש הצעות לשינוי

פריטים .

תודה מראש

 

Subwoofer : Cerwin Vega V-MAX 15" 1000WATT 400 R.M.S

 

mp3: pioneer DEHP4750MP

 

commponent : Morel PULSE 120RMS

קדמיים

 

6X9 : Infinity REF9603I 100RMS 300WATT

אחוריים

 

Amplifier MonoBlock = MAGNAT PHANTOM 1400watt 675RMS

לסאב

 

מגבר 4 ערוצים לקומפוננטים

ולאחוריים

LANZAR

דגם VIBE438

1400 וואט

4X175RMS

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי תחליף את הקומפוננט לדוטק או להיבריד על חשבון האחורים וכמובן עדיף היבריד .

בנוגע לרדיו דיסק תחליף אותו לסידרה 5 כדי שיהיו לך הרבה יותר אופציות בכיוונים של הסאב .

והרי לך מערכת משודרגת ומעולה .

פורסם

דבר ראשון אני מעוניין ברמקולים אחוריים כך שאני לא יוריד אותם

דבר שני תגיד לי מה ההבדל בין הפולס לדוקט ולהיבירד?

ודבר שלישי יצא לי על הכל בסביבות ב7000

ואני מעוניין להשקיע עד 7000 מקסימום

פורסם

שחכתי עוד משהו

בשביל מה אני צריך שיהיו לי עוד כיוונים של הסאב

בשביל זה צריך להוסיף עוד כמה מאות שקלים

לפי דעתי זה סתם ביזבוז

תודה רבה על העזרה

אם אתם יכולים בקשה להמשיך לעזור לי

עד שאני ימצא את המיפרט המושלם

כי כבר חצי שנה אני משנה ומשנה

תעזרו לי להגיע למיפרט סופי

תודה

פורסם

תן לי לנחש. חלש לך.

תחליף את המגבר 4 ערוצים שלך.

ותחליף כמו שהציעו לפיוניר סדרה 5, או 7.

ישנה לך את הסאונד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אפשר בבקשה הצעה למגבר אחר 4 ערוצים

 

ושיהיה בסביבות אותו המחיר

 

וגם אם אפשר המלצה על רדיו דיסק של פיוניר

 

מסדרה 5

 

אם זה משנה את האיכות אני מוכן לקנות

 

אבל שלא יהיה הרבה הבדל במחיר

תודה רבה

פורסם

תוסיף 200 שקל קח את ה 6750 של פיוניר לא רואה את המערכת שבחרת בסאונד ובכיוונים

ויש בו

תחימת תדרים גבוהים

תחימת תדרים נמוכים

תחימת רמקולים אחוריים לוופרים

 

ובמקום המגבר

GTO75.4 JBL

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם

לפי דעתי חייב לקנות פנל עם שלוש יציאות למערכת כזאת אל תעשה את השטות הזאת(כמוני שהיום הייתי צריך להחליף את הפנל) זה כולה נראה לי עוד 200 - 300 שקל משהו בסגנון.

תקנה את הפנל 5750 של פיוניר הוא הכי פשוט והכי טוב במחיר שאתה משלם עליו שווה את הכסף.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אל תלך על הפולס הם על הפנים לבמה קידמית!!! באותו מחיר תביא כבר איזה סט של אינפינטי 5000cs,

או ההיבריד הם במחיר פצצה אבל כמעט כפול 3 מהפולס, אל תעשה טעות ותביא סט פשוט לקדימה פשוט לא תהנה מהלב של הסאונד מבטיח, מנסיון של כמה סטים זולים ולא מוצלחים שהעפתי מהרכב אחד אחריי השני עד שהגעתי לההיבריד שאצלי כבר שנה ואני מרוצה ממנו מאוד.

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2206,normal_sales

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

תודה רבה לכולכם

שיניתי את המגבר ל JBL

ואת הרדיו דיסק לפיוניר בעל 3 יציאות למגברים

ועכשיו השאלה שלי זה למה כולם אומרים שהפולס

טובים מאוד וגם יש עליהם ביקורות טובות מאוד באתרים

ואתה ועוד כמה אנשים אומרים לי שהם על הפנים

נ.ב

אני לא כלכך רוצה עוצמה מקדימה ככה שאם זה יתן

עוצמה סבירה ואיכות טובה אני מוכן להישאר עם זה

מה אתם אומרים?

פורסם

אני לא בכלל לא מדבר על עוצמה אלה על הצליל שהם מפיקים הוא

מגעיל מן רעש מחניק כזה ללא איכות עמום מידיי,

לעומת זאת רמקול כמו ההיבריד הוא פשוט תאווה לאוזנים איכותי סאונד עולמי

ורבים אחרים כמוהו רק שהם מצריכים השקעה קצת יותר גדולה!!!

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

דוטק מצוינים אני שעמתי אותם כמה פעמים התאהבתי!

 

אני אהבתי אותם יש לך עוד כמה אפשריות בתקציב שלך כמו הליטינג אודיו שמכיריו נעים בין 600 -700 שקל לי יש אותם אני מרוצה מהם.

ויש עוד כמה, הכי טוב זה לשמוע ולהחליט כי לכל אחד יש טעם משלו.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).


×
×
  • תוכן חדש...