Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתפשר על הקומפוננט? מורל דוטק שהציעו לי פה לא מספיק טוב?

 

איך רושמים כבל או קבל?

ולמה להיפטר מימנו?

 

בנוגע לוימקס 12 אינץ ו15 אינץ

הם אותו מחיר

פשוט ה15 אינץ זה הגירסא החדשה

אז אם אני מקבל יותר טוב (400RMS לעומת 300RMS)

ויותר גדול למה לא לקחת?

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ושמעון בקשר לתגובה שלך

אני יעשה דבר כזה

אני ישים בהתחלה רק את הקומפוננט באוטו

בלי 6 על 9 אם יהיה טוב אני ישאיר

אם לא יספיק לי אני יוסיף גם את ה6 על 9

פורסם

אני בטוח שלא תתאכזב בלי ה 6\9 .. !

הייתי שם לב לעצות שקיבלת פה,

 

 

תפתר מהקבל, ממש אבל ממש אין צורך בו.....

 

ה12 יותר מדייק,יותר מהיר ולדעתי מספיק.

1500 ש"ח לHU, אם מדובר על פיוניר, לך על פרימייר 670, עולה בסביבות ה1300 ש"ח,

והנה לך עוד 200 ש"ח.

ממני הוא מקבל תמיכה של מאה אחוז ..

 

חוץ מהקבל שאני באמת לא מבין כלום בזה ומה העדיפיות בנושא .. :smile:

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

ב7K הייתי בונה לך מערכת שונה לגמרי לגמרי.....

רדיו דיסק-פיוניר 7700-לא יותר מ1400 שקל

קומפוננט-מורל הייבריד-1500 שקל

אחוריים-מורל פולס-450 שקל

חיווט+התקנה-500 שקל

סאבים-2 פיוניר 305C+תיבה-1000 שקל

מונו בלוק מאגנט-1500 שקל

מגבר 4 ערוצים הJBL שהצעת 1350 שקל

וקבל (לא מבין למה אתה מתעקש)-500 שקל

 

תאמין לי אתה תהיה הרבה יותר מרוצה...

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

קודם כל סאב של פיוניר זה מינימום איכות

ואני רוצה מערכת איכותית לא רק שידפוק

ודבר שני אני לא מתעקש על כבל

פשוט אני שואל אם צריך או לא?

פורסם

בעצם במחשבה שניה ההייתי מחליף את הפולס ב אינפיניטי!!!

וקבל אתה לא חייב קודם תתקין הכל ואז תראה אם צריך קבל או לא תמיד אפשר להוסיף.

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

אני הייתי הולך על מה שneo הציע אבל נשאר עם ה VMAX, 15 או 12 בחירה שלך.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
חיווט+התקנה-500 שקל

איפה תמצא מתקין שיעשה לך את המחיר הזה על חיווט והתקנה ביחד לכל המערכת הזאת ???

לדעתי משהו בסביבות ה-800 ש"ח לפחות...

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם
ב7K הייתי בונה לך מערכת שונה לגמרי לגמרי.....

רדיו דיסק-פיוניר 7700-לא יותר מ1400 שקל

קומפוננט-מורל הייבריד-1500 שקל

אחוריים-מורל פולס-450 שקל

חיווט+התקנה-500 שקל

סאבים-2 פיוניר 305C+תיבה-1000 שקל

מונו בלוק מאגנט-1500 שקל

מגבר 4 ערוצים הJBL שהצעת 1350 שקל

וקבל (לא מבין למה אתה מתעקש)-500 שקל

 

תאמין לי אתה תהיה הרבה יותר מרוצה...

גם אני הייתי הולך על מה שאבי רשם אבל הייתי משנה כמה דברים

רדיו דיסק מספיק את ה 5750 1100 שקל ואם תיסע לדיוטי פרי תוכל להשיג אותו ב 220$

סאב הייתי נשאר עם ה וי מאקס

ועל קבל הייתי מוותר נראה לי טימטום אם באמת יהיו בעיות תמיד תוכל לשפץ אלטרנטור נראה לי יותר יעיל מלקנות קבל...

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

תודה רבה לכולכם

אני סגור על המערכת הזאת

מה אתם אומרים?

 

Subwoofer : Cerwin Vega V-MAX 15" 1000WATT 400 R.M.S

כולל תייבה

בערך 1500 ש"ח

 

mp3: pioneer 7700

3 יציאות למגברים

1400 ש"ח

 

commponent : Morel Dotech MKII

300 WATT MAX

יש 3 דגמים

100RMS

125RMS

140RMS

קדמיים

1000 ש"ח

 

 

6X9 : Infinity REF9603I 100RMS 300WATT

650

ש"ח

 

Amplifier MonoBlock : MAGNAT PHANTOM 1400watt 675RMS

1000ש"ח

לסאב

 

Amplifier 4 Channel : JBL GTO75.4 4X104RMS

לקומפוננטים

ולאחורים

1350 ש"ח

 

חיווט 4 גייג' = 400 ש"ח

 

סיכום

7300

ש"ח

פורסם

אני מציע לך ללכת על הלייטינג אודיו .

 

לפני שבוע הייתי בדילמה שלך איזה קומפוננט לקנות ובסוף לקחתי תלייטינג ב500 שקל.

 

לשם השוואה ישבתי באותו יום אם חבר שלי שיש לו מורל פולס ,והפולס נשמע מת לי הלייטינג.

 

אם אתה רוצה שלח לי הודעה בפרטי ואני יגיד לך מאיפה קניתי ב500 תלייטינג

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

בקשר לפולס אני לא קונה פולס תיקרא טוב אני קונה דוטק שזה רמה מעל

ואמרתי כבר שאני לא מוריד את האחוריים..

ואני מתלבט בין הרדיו דיסק

מה עדיף את ה

7700 שהצעתם או את ה770?

פורסם

בכל פעם שראיתי במפרט שלך שאתה משקיע 650 שקל ברמקולים אחוריים זה הציק לי !

 

בשביל מה אתה משקיע סכום כזה ברמקול שאמור רק להשלים לך את הסאונד טיפה מקדימה וגם יכוון בפאנל על HP כך שיוציא קצת מיד וטויטר!

 

תקשיב טוב, כל 6על9 ב300 שקל יעשו את העבודה של האינפינטי האלו ! תתפלא אבל זה ככה...

חובה להשקיע בבמה קדמית (קומפוננט) טובה יותר מאשר להשקיע ב6על9, לכן קח את ה300 שקל שחסכת בכך שקנית 6על9 ב350 שקל ולא ב650 שקל , ושים אותם על מורל הייבריד ב1400 ש"ח !

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=39604

7750 שהציעו לך פה ב1400 ש"ח זה רק מהדיוטי פרי עם שנה אחריות !

5750 זה אותו הפאנל אחד לאחד עם אותם אפשרויות חיתוך רק שהוא ללא תצוגות של דולפינים ועוד...

והוא עולה 1100 -+ גם בדיוטי פרי.

אם אתה מתעקש כל כך על הסאב 15 אז בכיף , לדעתי 12' יעשה את העבודה מצוין.

איפה ראית שהם עולים אותו דבר?

לגבי המגברים , אחלה טובים מאוד לדעתי...


×
×
  • תוכן חדש...