Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על זה שוב ואני ממש לא רוצה

להשקיע 1000 שקל על קומפוננטים קדמיים

גג 600 ש"ח

אפשר בבקשה קישור לליטינג אודיו

או שיש לכם הצעות אחרות באותו מחיר..

אני ממש לא מחפש עוצמה מקדימה

רק שיהיה איכותי ברור שיהיה ווליום

אבל לא חייב בשמיים..

יש לכם עוד הצעות ?

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום ..

קודם כל הייתי רוצה לקבל ממך את המחירים שאתה משלם עבור כל אחד מהרכיבים ..

כדי להראות לאנשים, שאולי ימליצו לך על מקומות יותר זולים, בכדי לחסוך כסף ולהשקיע במקומות יותר אפקטיביים.

בקשר לפולס \ דוטק .. (לא מתוך נסיון, אלא חוות דעת של המון אנשים) הייתי ממליץ ללכת על הדוטק וגם אם זה אומר ש"תקרע" את עצמך ותשקיע יותר .. כי אם אתה מסתכל על התמונה הכללית שהיא בעצם השקעה של המון כסף, כ - 7K, אז אתה אמור להוציא את הטוב ביותר שתוכל ולא להסתפק במועט בשביל לחסוך עוד 300-400 שקל .. - סתם נק' למחשבה.

 

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

הבנתי שהדוטק יותר טוב

אבל אם אני יתחיל בכל רכיב

לוותר ולהוסיף 200 - 300 שקל בשביל לקחת

דגם יותר מתקדם זה בסוף יצא מחיר גדול

אין סוף לדברים האלה

ביגלל זה אני מבקש המלצה לזוג קומפוננטים אחרים

לא מורל!

שיהיו בתקציב פחות מ800 ש"ח

תודה רבה

ועוד שאלה האם אני צריך למערכת גם כבל?

אם כן איזה וכמה יעלה

תודה רבה

פורסם

אתה לא מסתכל על זה בצורה הנכונה ..

הקומפוננט הוא חלק בין החשובים במערכת, אם לא הכי חשוב.

האיכות, התדרים וכל המאפיינים של רמקול הוא שמחליט על האיכות שתשמע .. כמובן שזה תלוי בעוד גורמים אבל הקומפ זה הדבר שלפי דעתי הכי צריך להשקיע בו, ובטח לא להתפשר עליו !

הייתי מחליף את אחד הרכיבים ל"פחות טוב" ומשקיע יותר על הקומפ'. - תקנו אותי אם אני טועה.

בכל אופן אני עדיין מחכה לרשימה של הרכיבים + המחיר שאתה הולך לשלם עליהם.

 

שמעון.

 

עריכה : אין לך מה לשלול את המורל, שהסיבה שבגללה כולם לוחצים על מורל היא בגלל התמורה שאתה מקבל עבור הכסף שלך, שהיא כנראה הכי טובה.

(ברור שהשמיעה היא אינדיבדואלית, אבל עדיין.)

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

אני מאוד רוצה את הדוטק של מורל

אם אתה אומר להוריד רכיב אחר

תציע לי מה להוריד

זה המיפרט

 

Subwoofer : Cerwin Vega V-MAX 15" 1000WATT 400 R.M.S

כולל תייבה

1500 ש"ח

 

mp3: פיוניר עם 3 יציאות למגברים (הדגם יעלה בסביבות ה1500 אני עדיין מתלבט בין דמגים)

 

commponent : מורל דוטק 1000 ש"ח

קדמיים

 

6X9 : Infinity REF9603I 100RMS 300WATT

= 650 ש"ח

 

Amplifier MonoBlock : MAGNAT PHANTOM 1400watt 675RMS

1500ש"ח

לסאב

 

Amplifier 4 Channel : JBL GTO75.4 4X104RMS

לקומפוננטים

ולאחורים

1350 ש"ח

 

 

כבל = 600 ש"ח

חיווט 4 ג'יג' = עדיין לא ידוע המחיר

פורסם

נראה לי שעדיף לקנות הכל במקום אחד, בד"כ המחיר יותר טוב,

ואם יש בעייה לא ישלחו אותך לכל מיני מקומות.

בכללי, מחיר סביר , לא משהו מיוחד.

נראה לי שיש מחירים יותר טובים.

ZZR

פורסם

הצעה נבונה מאוד של מידן,

לקנות את הרכיבים במקום אחד ובטוח יעשו לך מחיר "כשר"..

תחפש חנות יחסית זולה אך מצד שני גם מוכרת שתדע שבאמת יהיה לך לאן לפנות במקרה של ..

בכל אופן אני בטוח שעוד אנשים יגיבו וייתנו את דעתם בקשר לרכיבים, ואולי חניות שהם מכירים וימליצו לך עליהם.

 

בהצלחה !

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

זה גם מה שתיכננתי בקשר למחיר

אבל אני מבקש דעה על המערכת

לפני שאני מביא אותה לחנות

מה אתם אומרים

או שיש עוד משהו לשנות?

 

Subwoofer : Cerwin Vega V-MAX 15" 1000WATT 400 R.M.S

כולל תייבה

1500 ש"ח

 

mp3: פיוניר 5750 עם 3 יציאות למגבר

 

commponent : Morel Dotech MKII

300 WATT MAX

קדמיים

1000 ש"ח

 

6X9 : Infinity REF9603I 100RMS 300WATT = 650 ש"ח

 

Amplifier MonoBlock : MAGNAT PHANTOM 1400watt 675RMS

1000ש"ח

לסאב

 

Amplifier 4 Channel : JBL GTO75.4 4X104RMS

לקומפוננטים

ולאחורים

1350 ש"ח

 

כבל = 500 ש"ח

 

חיווט 4 גייג' = 400 ש"ח

 

סיכום

7700

ש"ח

פורסם

אם זו המערכת הסופית שאתה מתכנן לקנות, אני לא רואה אופצייה להתאכזבות !

התקנה טובה, כיוון לפי האוזן שלך, ואתה תהנה מכל שקל של השקעה .. :smile:

ולמרות הדעה הנחרצת שלך לא להוריד את האחוריים הייתי דווקא כן ממליץ, ושתחשוב טוב כי זה המון כסף שתוכל להשקיע אולי על פנל יותר מתקדם ולהנות מאפשריות של כיוונים הרבה יותר טובים, ואם השיקול שלך הוא עוצמה אז אני מבטיח שעם כיוון נכון הקומפ' יעשה את העבודה כמו גדול ולא תתאכזב ..

 

 

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

חסר לך כסף? מתפשר על הקומפוננט?

 

תפתר מהקבל, ממש אבל ממש אין צורך בו.....

כמוכן, תשנה מידה לסאב ותשים 12 אינטש במקום 15, אין סיבה אלא אם אתה אוהב לשמוע תדרי בדיקה של 10HZ...

ה12 יותר מדייק,יותר מהיר ולדעתי מספיק.

1500 ש"ח לHU, אם מדובר על פיוניר, לך על פרימייר 670, עולה בסביבות ה1300 ש"ח, והנה לך עוד 200 ש"ח.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...