Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע אחי

אצל רוב המערכות של חברים שלי אין בכלל רמקולים קדמיים

ורמקולים אחוריים מושקעים מאוד

ושומעים איכותי מאוד ויש עוצמה רבה

מערכת בלי 6 על 9 טובים זה לא מערכת לפי דעתי

לגבי הסאב 15 אינץ אני מביא אותו ב1500-1400

אני לא יודע כמה הוא עולה בחנות..

ולגבי תצוגה יפה של הרדיו דיסק זה גם חשוב לי

ככה שאני מעדיף את ה7750

על ה

5750

והשאלה שלי היא האם עדיף

את ה770

על ה7750

?

תודה רבה

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוב החברים שלך מצטער להגיד אל תיפגע אבל חאפרים .

מי שמשקיע סכומים גבוהים ברמקולים אחוריים זה אומר על דבר אחד- שאין לו ידע באודיו לרכב.

שאתה יושב אצל חברים שלך אתה לא מרגיש שכל הסאונד מאחור? זה לא מפריע ?

ה"איכות" של רמקול 6על9 לא מתקרב ל"איכות" של קומפוננט כי יש לו קרוס שמפריד את התדרים והסט מורכב משתי חלקים.

בקיצר עוד מידע תקבל בFAQ .

בסופו של דבר את תבחר מה שאתה רוצה , אני בא לעזור לך ולתת לך את היעוץ הטוב ביותר בשביל להגיע לרמה טובה ביותר.

ההבדל בין 7750 ל770 היא שה770 הוא פרימייר והוא מכוייל בארץ כדי שיקלוט תחנות ישראליות.

מבחינת פונקציות הוא אותו הדבר בדיוק.

פורסם

מה הייתה לוקח

בין ה7700

7750

770

?

ואחי כתבתי בכמה תשובות לפני זה

שאני הולך להתקין את הדוטק

לראות איך זה בלי רמקולים אחוריים

ואם ימצא חן בעיניי

אני נישאר איתם ושם מאחורה רמקולים "זולים"

אם לא ימצא חן בעיניי אני יוסיף את האינפיניטי

תודה רבה לך

פורסם

אם שלושת הרדיו דיסקים אותו מחיר, אני הייתי הולך על מה שיש אחריות יותר ארוכה, כי הם זהים בפונקציות.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

העיניים רואות פריימיר (770) ובגלל זה הייתי לוקח אותו,

למרות שזה גימיק שיווקי של פיוניר בתכלס אין הבדל.

 

רק אל תקח את ה7700 עם השתי עיגולים , אם כבר אז כבר, תשקיע בעיצוב של הכחול עם הגלגלת בצד שמאל הגדולה , לחבר שלי יש באוטו והוא ממש טוב ...

פורסם

רק דבר אחד לא ברור לי - איך אתה מצפה להתקין את המערכת + חיווט ב400 ש"ח...

 

לבן אדם שיודע את העבודה יקח משהו כמו 3-4 שעות להתקין את זה בתנאי שלא צריך לעשות שינויים בתושבות של הרמקולים (מאד נדיר שלא צריך...)

 

בעצם, מה שאני אומר זה או שתקבל חיווט חרא או שתקבל עבודה חרא ויש סיכוי מצויין ששתיהן גם יחד.

 

משגע אותי איך אנשים שמשקיעים באלמנטים כל כך איכותיים זורקים את כל האיכות הזו לפח.

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

אני רק אתייחס לעוד משהו קטן שקצת יפתח את האופקים ..

 

כאשר פונים להתקנת מערכת ברכב יש לקחת כמה דברים בחשבון.

1. לגבי הקומפוננט, אז לפני שמישהו זורק פה לאוויר להביא הייבריד במקום דוטק, אז צריך לקחת בחשבון את ההגברה שצריכה להיות בהתאם, עם 80-85 וואט RMS מקבלים תמורה יותר טובה מהדוטק מאשר מההייבריד.

ודוטק עם הגברה של 80 וואט RMS + אטימה של הדלתות ישמע הרבה יותר מאשר הייבריד עם הגברה זהה ללא איטום.

2.לגבי הסאב, סאב 12 בודד בסביבות ה350 וואט RMS מספיק בהחלט לכל מערכת שלא מיועדת לSPL ולנזקים בלתי הפיכים.

3. התקנה , היא הגורם הכי חשוב במערכת , מעבר לכל הרכיבים שהיו איכותיים ככל שאפשר ,בהתקנה לא ניתן לחסוך.!

רכב אטום מול רכב לא אטום זה שמיים וארץ!.

500 ש"ח התקנה לא בא בחשבון בכל מקרה בטוח שלא על 2 מגברים 2 זוגות קומםוננטים 2 סאבים ו HU.

אני הייתי ממליץ על משהו אחר:.

1.קומפוננט מורל דוטק 1000 ש"ח.

2.HU פיוניר 670 פרימייר - 1300 ש"ח.

3.מגבר JBL 75.4 עלות של בין 1200-1300 שח.

4.סאב 12 אינטש כולל תיבה לשיקולכם - עד 1500 ש"ח.

5. התקנה מקצועית עם כיוון זוויות אלמנטים(במידה וניתן להסיט את המידבאסים ב20-25 מעלות) עם חיווט איכותי ולא זבל כמו שתקבלו ב500 ש"ח התקנה וכמובן אטימה של הדלתות הקדמיות ואם יש אופציה לחרוג טיפונת מהתקציב אז גם את הבאגאז'.

סה"כ 7000-7500 ש"ח.

 

מה שכתבתי לגבי הקומפוננטים תקף גם לגבי סאב עם אטימה של הבאגאז או ללא.

 

לילה טוב.

under construction..

פורסם
העיניים רואות פריימיר (770) ובגלל זה הייתי לוקח אותו,

למרות שזה גימיק שיווקי של פיוניר בתכלס אין הבדל.

 

רק אל תקח את ה7700 עם השתי עיגולים , אם כבר אז כבר, תשקיע בעיצוב של הכחול עם הגלגלת בצד שמאל הגדולה , לחבר שלי יש באוטו והוא ממש טוב ...

ממש ממש טוב ויפה לי יש את ה 7750 ואני ממש מרוצה ממנו

 

בקשר לאיטום זה תלוי מאוד כמה חומר של איטום אתה רוצה להשקיע בעיקרון איטום זה דבר מאוד יקר אבל בסופו של דבר מאוד משתלם

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אין כזה דבר איטום ל 6 על 9

את המחירים אני לא יודע וזה גם תלוי איזה סוג של חומר אתה לוקח אם זה הדנמיט אקסטרים או הרגיל

הדנמיט האקסטרים יותר נוח ויותר גמיש מאשר הרגיל וגם יותר יקר, בעיקרון הרגיל מיועד למשטחים ישרים (כגון תא מטען) והאקסטרים מיועד למקומות בעלי קימוטים שונים לדוגמא דלת הרכב.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אם אני לא טועה, קיט דלתות עולה באיזור ה 500-700 ש"ח.

קיט באגז עולה בערך אותו סכום.

 

ניתן לקנות קיט באלק ששווה פחות או יותר ליקט דלתות+באגז ועולה באיזור ה 1000 ש"ח.

 

 

קח את זה בעירבון (מאד) מוגבל כי זה המחירים ממתי שאני עשיתי איטום ומאז עבר כמה זמן...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003


×
×
  • תוכן חדש...