Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט אונו מודל 93 , קרבורטור.

בטיפול הקרבורטור האחרון , המוסכניק פירק את צינור האויר (צינור רחב מתחבר למסנן אויר) המזרים אויר למסנן אויר מקידמת הרכב.

לטענת המוסכניק אין צורך בצינור , אך לדעתי יש הבדל בצריכת הדלק !

מה אתם חושבים ?

פורסם

אני חושב ש -

 

  1. המוסכניק שלך אידיוט, שלא יפרק עוד דברים.
  2. כדאי שתקרא את כללי הפורום, יש קישור בחתימה שלי.
  3. הכותרת שלך לא לעניין, זה שמופיע סוג הרכב זה דבר טוב אבל לא מלמד כלום על השאלה או הבעיה, להבא נא לפרט יותר בכותרת.
  4. שים לב לעניין עם עודף סימני שאלה וכו' בכללי הפורום, כרגע אני אערוך את ההודעה שלך כבר, אבל להבא..

מוטי.

פורסם

קרא בפורום קצת על איך אנשים מנסים להזרים יותר אוויר נקי וקר למנוע, ותבין שהוא אמר שטויות!

אתה בטוח שהוא לא ניתק לדוגמה את צינור מחזיר השמן (פעולה נפוצה, אך גם לא נכונה)?

אם הוא ניתק את צינור האוויר הוא באמת לא משהו... :(

...Carpe Diem

פורסם

כמובן כי צינור זה מהווה גם כונס אויר וגם מרחיק את השאיבה מחום המנוע. לפעמים מפרקים צינור זה על מנת להתקין התקנים אחרים אשר מעלים את יעילות המנוע.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

בוא נגדיר את זה ככה, אם אתה לא מעוניין בצינור הזה, אני אשמח לקבל אותו.

 

וגם לנתק צינור נשם זה לא רעיון כל כך טוב.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תאמת אין לצינור הזה כלכך ערך חוץ מלהביא אוויר יותר קר מבחוץ!!

 

איזאק- אתה אמרת בין הפילטר לקרבורטור :) אין צינור בין הפלטר לקרבורטור בפיאט אונו בית הפילטר מורכב על הקרבורטור ישירות והפילטר אוויר יושב בפנים עם 2 קליפסים!!

את הצינור שניתק זה צינור חיצוני שמוביל מהגריל הקדמי לבית הפילטר .

מבחינת צריכת דלק אתה לא תרגיש את ההבדל זה לא קריטי אתה יכול לנסוע בלי

פורסם
תאמת אין לצינור הזה כלכך ערך חוץ מלהביא אוויר יותר קר מבחוץ!!

 

איזאק- אתה אמרת בין הפילטר לקרבורטור :) אין צינור בין הפלטר לקרבורטור בפיאט אונו בית הפילטר מורכב על הקרבורטור ישירות והפילטר אוויר יושב בפנים עם 2 קליפסים!!

את הצינור שניתק זה צינור חיצוני שמוביל מהגריל הקדמי לבית הפילטר .

מבחינת צריכת דלק אתה לא תרגיש את ההבדל זה לא קריטי אתה יכול לנסוע בלי

זאהר שלום רב!

ממידע שקיבלתי מיצחק , פותח השרשור, נתגלו לי העובדות הבאות:

1-אכן נותק הצינור החיצוני המוביל מהגריל הקדמי לבית הפילטר, אשר מטרתו להעביר אוויר נקי וקר,

בנסיעה, ולא אוויר חם ומזוהם, מחלל המנוע, וגם לטעון שאין לא תועלת והוא לא תורם מאומה לתצרוכת הדלק, ולשיפור אפילו מזערי של הנסיעה!!

אם הוא מיותר למה הוא קיים . הרי ידוע שיצרני הרכב הם קמצנים, והם יכלו לחסוך כסף בצינור, אם חשבו שאין לא תועלת מעשית, הלא כך?!

2- לטענת יצחק תצרוכת הדלק עלתה מאז הטיפול בקרבורטור, וקיים ריח דלק חזק מאזור הקרבורטור

וחלל תא המנוע, אני נשאלתי על ידי יצחק, האם יש קשר לצינור האוויר שנותק לעלייה בתצרוכת הדלק?

וכן נשאלתי האם יש קשר לריח של הדלק לדליפה בקרבורטור, ו/או יש ליחס זאת למצוף טנק דלק לא תקין או לשעון דלק מזייף?!

הייתי שמח אם אתה היית עונה לו במקומי , וזאת לפי דעתך המקצועית והאוביקטיבית בלבד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ברוח השאלה, אונו 1.4 מוזרקת. הצינור "בד-שזור-עלק" מקדמת הרכב לפילטר אוויר נראה כמו הצרות שלי. האם ניתן להשיג מקורי ? והאם יש סיבה לדבוק במקורי בכלל ?

 

למישהו יש חלופות להציע לצינור זה? איפה ניתן לרכוש ?

×
×
  • תוכן חדש...