Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הנ"ל עבר 77 אלף קילומטר. עכשיו נגיד אני נוסע מנתניה לתל אביב איזה 20 דקות נסיעה או כל נסיעה ארוכה.

כאשר אני עוצר ברמזור ומתחיל נסיעה הגיר מתחיל לבעוט פשוט את ההילוכים

בעיה זו גורמת לחוסר נוחות ברכב.

הרכב היה בבדיקה בצמפיון ועוד שני מוסכים ולא מצאו את הבעיה.

 

למישהו יש פתרון לבעיה? כל עזרה תתקבל בברכה!!

פורסם

מה הקשר של לוח המחוונים לבעיית גיר, וראבק איך הולך במכוניות האלו מחשב גיר.

איך אני שונא את המכוניות של החברה הזאת לפני האוטו הזה היייתה לי אופל וקטרה ואסרה והמכוניות האלו 0 תקלות. והייתי מז**ן אותם. ועם זה אני נוסע רגוע.

פורסם

אם הגיר בועט בהלוכים מנסיון זה בעיה של שמן עייף "איבד הרבה מהתכונות שלו" או חוסר שמן,

 

מציע לעשות טיפול לגיר החלפת פ.שמן + שמן (לא לשים סתם שמן) ,

מציע של AC DELCO DEXRON 3

ותקווה שזה הבעיה.

אם אתה מאיזור צפון גש לאסמעיל במפרץ חיפה הוא יעשה סיבוב עם האוטו ויגיד לך מה הבעיה

הוא מתמחה בגירים אוטומטיים :wink: אם אתה רוצה אני איתן לך את הפרטים שלו

פורסם

"אח שלי" 77 אלף זה באמת כולה

אבל מה לעשות שכדי שהאוטו יעבוד כמו שצריך צריך גם לטפל!

דבר ראשון לפי דעתי תעשה החלפה של שמן ופילטר

אם לא עוזר אז באמת תתחיל לחשוב ולבדוק את העניין של המחשב גיר

אבל 90% לפי דעתי מדובר בשמן

פורסם
או פשוט המחשב גיר זקוק לקידוד מחדש או עידכון תוכנה ..

וכמה בממוצע צריך לעלות קידוד חדש או החלפה של המחשב גיר?

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

חבר'ה מי שלא יודע שלא יגיב אתם סתם יוצרים הטעיה....

 

בגירים של ואג הדבר הנ"ל לא נפתר ע"י החלפת שמן גיר, מכיוון שלא מחליפים שמן גיר בקונצרן - זה עושה נזק, בדוק במוסך אם חסר שמן (אל תחליף את הקיים רק הוסף במידת הצורך)

 

וזאת לא שום בעיה של קידוד מה זה פה פיג'ו עם גרסאות חרטה, 77 אלף קילומטר הכל עובד חלק פתאום קידודים ?

 

במידה ותגיע למסקנה שהלך לך גיר צור איתי קשר ואנסה לעזור לך בהבאת גיר מיבוא\שיפוץ הקיים במחיר זול !!

 

בהצלחה בכל מקרה

(יוגב צור איתי קשר בכל מקרה)

פורסם

אם אין בעיות חשמליות אז זה רק בעייה מכנית,שמן פילטר שמן לא יעזור לך..

אם אתה מאיזור נתניה ורוצה לשפץ אז דבר איתי תקח מחיר טוב אחריות עבודה שלא תקבל במקום אחר

לא ממליץ לך על הגירים מיבוא פירור וכל החרטא הזה,אם אתה מעונין למכור אז תעשה אם לא אז עדיף לך שיפוץ

ובמקום איכותי.

פורסם
אם אין בעיות חשמליות אז זה רק בעייה מכנית,שמן פילטר שמן לא יעזור לך..

אם אתה מאיזור נתניה ורוצה לשפץ אז דבר איתי תקח מחיר טוב אחריות עבודה שלא תקבל במקום אחר

לא ממליץ לך על הגירים מיבוא פירור וכל החרטא הזה,אם אתה מעונין למכור אז תעשה אם לא אז עדיף לך שיפוץ

 

סאמימי אחי מה זה החרטא הזה שלך, המוזכר בכל תגובה שלך, ובכל נושא שבו אתה מגיב?!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם בעל הרכב יוכל לתאר את התקלה (כדורגלן בועט - גיר מחליף בדפיקה, מחליק, מתחיל נסיעה בהילוך גבוה וכו') אולי אפשר יהיה לעזור בפתרון.

דרך-אגב, זה לא רלוונטי שקרעת את האסטרה שלך - זה רכב אחר, וגם הוא מתקלקל לפעמים.

פורסם
אם הגיר בועט בהלוכים מנסיון זה בעיה של שמן עייף "איבד הרבה מהתכונות שלו" או חוסר שמן,

 

מציע לעשות טיפול לגיר החלפת פ.שמן + שמן (לא לשים סתם שמן) ,

מציע של AC DELCO DEXRON 3

ותקווה שזה הבעיה.

אם אתה מאיזור צפון גש לאסמעיל במפרץ חיפה הוא יעשה סיבוב עם האוטו ויגיד לך מה הבעיה

הוא מתמחה בגירים אוטומטיים :wink: אם אתה רוצה אני איתן לך את הפרטים שלו

אתה מציע שמן אדום רגיל (DEXRON) של תיבת אוטומטית לתיבה של פאסאט ??!!

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בעיה דומה יש לי עם קסנטיה במעבר להילוך שני המעבר מראשון לשני מתבצע לפעמים בקפיצה ויותר מזה לפעמים מעמידה הרכב מתחיל בהילוך שני או שלישי ואם זה קורה בעליה הוא לא זז.

יש לי קסנטיה מודל 99 מנוע 1.8 ליטר גיר חכם L4

" הדרך הקצרה ביותר היא הדרך אותה מכירים"

×
×
  • תוכן חדש...