Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לך עתיד !

 

לשים או להתקין או להרכיב.

 

 

ולא להשים..... (בלי גיחוך. כמו שאתה מתקן אותי).

 

 

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ZVIT שלום !

 

כיצד משחזרים שטר מכר? אני פשוט רוצה להגיד למוסכניק מעניין מה יענה.

 

 

 

 

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד אין לי בעיה עם ביקורת...

 

בעיה רצינית לשחזר שטר מכר, אתה צריך לגשת למשרד הרישוי ולברר מי הבעלים הנוכחי של המנוע, אותם בעלים יוכל להנפיק לך שטר מכר כי המנוע עדיין בבעלותו...אם המנוע מיבוא, צריך לפנות ליבואן שצריך לפנות לספק בחול...בקיצור לא פשוט העסק

פורסם

עתיד.אני מסכים איתך עם "המנוע המיובא" איך יבדוק משרד הרישוי של מי המנוע במקרה

שאין גם מס" רכב? הרי שמוכרים מנוע לא נותנים את רישיונות הרכב.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני החלפתי לפני כשנה מנוע למנוע מייבוא ברכבי (DL 1600 87') ב 3,500 ש"ח כולל הכל !

העבודה נעשתה בת"א אצל מוסכניק שאני מכיר ומטפל אצלו שנים.

אם תרצה אוכל לתת לך את הטלפון.

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
עתיד.אני מסכים איתך עם "המנוע המיובא" איך יבדוק משרד הרישוי של מי המנוע במקרה

שאין גם מס" רכב? הרי שמוכרים מנוע לא נותנים את רישיונות הרכב.

למשרד הרישוי יש היכולת לאתר את מספר הרכב\בעלים, לפי מספר המנוע

 

אגב....אם באמת נפרץ העסק הוא הגיש תלונה במשטרה שיגיע למשטרה ויסביר שגנבו את שטר המכר...במסוף יש אופציה לדעת מי הבעלים של המנוע (זאת אומרת לאיזה רכב הוא משודך)

פורסם

עתיד ערב טוב!

איך יכול משרד הרישוי למצוא את בעל הרנב לפי מס" מנוע,כשהשטר מכר נגנב אין מס" מנוע.

בעל המוסך התלונן במשטרה, המז"פ לקחה טביעת אצבעות.

אני מחכה לתגובה של ZVIT שיסביר את טענתו, הוא הטיל דופי במוסכניק,הוא גם כתב שקל

מאוד לשחזר מס" מנוע.אז שיסביר. לא קונץ לכתוב "נראה מצוץ מאצבע" ולברוח מהשרשור.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
עתיד ערב טוב!

איך יכול משרד הרישוי למצוא את בעל הרנב לפי מס" מנוע,כשהשטר מכר נגנב אין מס" מנוע.

 

דוד

מס' המנוע מוטבע על המנוע. במשרד הרישוי יש אפשרות לברר באיזה רכב היה מורכב המנוע קודם (על אחת כמה וכמה אם הוגשה תלונה במשטרה על אובדן שטר המכר)

 

לפי זה ניתן לאתר את הבעלים כדי להחתים אותו שוב על שטר המכר.

 

למנועים הבאים אין תקנה:

 

אין מס' מנוע (מעניין למה)

מנוע שיצא מרכב שמוטל עליו עיקול

מנוע שיצא מרכב הרשום כגנוב.

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתם רוצים מספר של המשטרה שבו ניתן לבדוק כל דבר אם הוא גנוב לפי מספר שלדה רכב מנוע וכו'

אז יש לי אבל רק בהודעה פרטית שלא יחליפו מספר.

פורסם

בכל מקרה תכניס תוסף דבש כעזרה ראשונה ונראה עד כמה זה משפר את המצב.

תחזור לעדכן !

הוספתי את התוסף, מתוצרת JUNK, ולא יכול לראות הבדל, לא יודע. בכל אופן, היום הוא לא עישן כמו שקרה אתמול,גם לפני שהוספתי את התוסף, בכלל העשן הלבן הדחוס קורה רק לפי קריזות. וכל הזמן הוא מגיע עד למקסימום של ענן מסריח, אבל לא סמיך כל כך כמו אתמול בצהריים.

השאלה גם אם אני יכול למכור את הרכב כך ב-6K, או שזה לא יהיה הוגן, וזה אומר שהאפשרות היחידה תהיה להחליף מנוע. מי שקניתי ממנו אומר שהוא מעולם לא ראה עשן יוצא מהאגזוז, כך שאין לי מה לעשות בכיוון של להחזיר. וייתכן שהוא צודק, שרק אצלי איזה רינג נפרץ או לא יודע מה, אני פשוט לא מבין בזה.

תודה למבינים, אם תוכלו להביע דעה.

שוב, מדובר ב-DL סטיישן 86 ידני, ומחירון לוי יצחק שם עליו קרוב ל-10K. אבל יש לו דפיקות בפח ועוד קצת דברים, שמורידים מערכו איזה אלף.

פורסם

לא היתי רוצה לאכזב, אבל למכור בכזה מחיר יעשה לך סיפור מהפטרה של להתווכח עם כל מיני אנשים ובסוף תמכור בפחות...

לא נראה לי שפתאום יומיים אחרי מכירה עליך תיפול הבעיה, מאוד לא סביר... (יש כאלה ששמים תוסף דבש על מנת שהבדיקה תצא טובה יותר). לא רוצה ללכלך ששיקרו עליך, אבל משהו קצת מסריח.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

זה היה היחיד שהיה בחנות כשהלכתי, לא ידעתי אם יהיה כזה הבדל. לפני שהלכתי, איזה חבר ייעץ לי על STP, אבל גם זה לא יודע אם זה מי-יודע-מה, אבל גם זה לא היה לו.

 

אתה אומר שאם הייתי שם חומר יקר יותר משל חברת JUNK היה אפשר לצפות ליותר? ואם כן, אפשר להוסיף עכשיו? או רק אם אחליף שמן..

פורסם

מומלץ להחליף שמן בצמיגות 20 /50 מינרלי באיכות טובה, כמו ליקוימולי למשל, ותוסף למניעת עשן יתר הנמצא למכירה באייס , וכתוב עלייו בפרוש בעברית למניעת עשן יתר!!( השתמשתי בו לפני טסט בלנסר, צמצם לי את העשן, אם כי לא לגמרי!!)

בצע החלפת שמנים, +התוסף למניעת יתר, השנוי בעשן יורגש לאחר מספר ימים , לכן המתן בסבלנות!

בצע ודווח בפורום על התוצאות!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז אולי פשוט אחכה כמה ימים ואראה מה המצב? ומה היה בסוף עם הלנסר? עבר טסט? וכמה זמן ייתכן לסחוב כך? אם חצי שנה, אז כבר אוכל לממן החלפת מנוע.

בכלל, אני גר בירושלים, לא יודע איפה יש אייס. אבל אני יודע שמחנויות החלפים באיזור-התעשיה תלפיות יש יותר מבחר מבאיזור-התעשיה גבעת שאול, ששם הלכתי.

מה שאתה אומר לחכות כמה ימים, הכוונה גם אם יושב בחניה? או מדובר באיזה 200KM שיעשו את זה?


×
×
  • תוכן חדש...