Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלאנסר עבר טסט, ומאז ביצעתי גם החלפת גומיות שסתומים והרכב לא מעשן ולא אוכל שמן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכמה אמור לעלות לי החלפת גומיות ורינגים בלבד? או אי אפשר בכלל לעשות את זה בלבד? ויש מצב שאני, שאני לא מכונאי אוכל לעשות את זה על פי ספר היינס? או שזה לא רק לפתוח להחליף ולסגור. אלא שצריך נסיון. ואולי אוכל להתנדב יום במוסך ביום שהוא יעשה פרויקט כזה, ואז אוכל לעשות בעצמי?

פורסם

להתנדב אתה יכול להתנדב למד"א , החלפת טבעות וגומיות שסתומים,(וזה לא מיועד לחובבים!) זה כבר חצי אוברול, ועדיף כבר להחליף מנוע!

לסכום אם התוספים לא יעזרו חפש את הפרייר התור וומכור את הרכב, בכל מחיר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גומיות שסתומים עלו לי 250 שח בפורד אריקה

 

פתרו לי את הבעיה של העישון .

שווה לנסות .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בירושלים גם בגבעת שאול יש חנויות נחמדות, ולאמי פרטס אמור להיות הכל, אבל בכל מקרה יש הרבה באיזור, אכן יש יותר בתלפיות.

יש אייס בתלפיות בקניון לב תלפיות, בקומה התחתונה, כאשר מול קומת הקרקע יש את הסניף של אוטו-דיפו (מצחיק להשוות מחירים בין שני סניפים כל כך קרובים של אותה חברה (תת חברה) ולראות כאלה הבדלים).

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
הוספתי את התוסף, מתוצרת JUNK, ולא יכול לראות הבדל, לא יודע. בכל אופן, היום הוא לא עישן כמו שקרה אתמול,גם לפני שהוספתי את התוסף, בכלל העשן הלבן הדחוס קורה רק לפי קריזות. וכל הזמן הוא מגיע עד למקסימום של ענן מסריח, אבל לא סמיך כל כך כמו אתמול בצהריים.

השאלה גם אם אני יכול למכור את הרכב כך ב-6K, או שזה לא יהיה הוגן, וזה אומר שהאפשרות היחידה תהיה להחליף מנוע. מי שקניתי ממנו אומר שהוא מעולם לא ראה עשן יוצא מהאגזוז, כך שאין לי מה לעשות בכיוון של להחזיר. וייתכן שהוא צודק, שרק אצלי איזה רינג נפרץ או לא יודע מה, אני פשוט לא מבין בזה.

תודה למבינים, אם תוכלו להביע דעה.

שוב, מדובר ב-DL סטיישן 86 ידני, ומחירון לוי יצחק שם עליו קרוב ל-10K. אבל יש לו דפיקות בפח ועוד קצת דברים, שמורידים מערכו איזה אלף.

החומרים של GUNK דווקא בכלל לא רעים ומספקים תמורה הולמת ביחס למחירם.

 

חבר טוב שלי חווה בעבר בעיות עם גומיות שסתומים בפג'ו 205 והיו לו בעיות בטסט עם העניין.

החבר הלך ורכש תוסף "דבש" למנוע, שם אותו וכמעט שום דבר לא קרה !

 

שאלתי אותו כמה זמן השמן הנוכחי כבר נמצא במנוע - והוא אמר שהשמן שם כמה אלפי קילומטרים (הוא מטפל באדיקות באוטו ולא מזניח ב-כ-ל-ל) כשלמיטב הרישומים שהיו ברשותו זה היה משהו כמו 8,000 ק"מ.

המלצתי לו לנקז את כל השמן, לשים שמן חדש (15/40 או 20W50) ואז לשים את התוסף דבש.

חברי עשה כך - והפלא ופלא - העשן נעלם והוא עבר טסט.

 

המלצתי עומדת בעינה.

כשאני קונה רכב משומש, עם כל הכבוד לבעל הרכב (הקודם), אני עושה יישור קו בעצמי ולא סומך על מה שאומרים לי. תתפלא עד כמה ה "1000 ק"מ" שהוא סיפר לך עליהם שהשמן שם יכולים להיות גם 5,000 או 10,000 ק"מ.

 

בהתאם לרמת השמן שיורדת מהמנוע (לדגומא: אם הוא ממש ממש ממש שחור) תחליט אם המנוע הוזנח או אם השמן שם מעט זמן או הרבה זמן.

טיפ קטן אם אתה רוצה לדעת אם המנוע הזה הוזנח או לא: פרק את 2 הברגים שתופסים את אטם מכסה השסתומים בצד המנוע. אחרי שהוצאת אותו תעיף מבט על הקפיצים של השסתומים וכל האיזור מסביב... אם אתה רואה גושי בוץ קטנים דבוקים - סימן שהמנוע הזה הוזנח והוא סובל מבוצה (ויש סיכוי שיש מעברי שמן תפוסים ואף טבעות (רינגים) תפוסים גם כן.

 

בכל מקרה אל תמהר להספיד את המנוע.

בדיקה למצב הרינגים אתה יכול לעשות גם ע"י פירוק המצתים ובדיקתם (האם יש עליהם שמן ?).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כעקרון אני חושב שקיימת אצלך בעיה שונה.

כשרינגים גומורים האוטו מעשן ת-מ-י-ד .

ישנה איזה חוקיות שהעשן מתחיל להופיע?אולי התחממות?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

תודה לכם.

כן יכול היות שזה קשור להתחממות אבל אתמול, עשרים שניות אחרי שהנעתי רק אז היה ענן סמיך מאד, ואח"כ רק בסל"ד גבוה ואחרי זה קצת, ובמאמץ.

 

ברור כשמש שהרכב הוזנח בשלבים מסויימים, כי יש סימנים של מים רגילים שגרמו לנזקים, מסתבר מאד שגם בנושא השמן היה הזנחה.

מה זה בדיוק גומיות שסתומים? ואת זה יכול להיות שאוכל לעשות? או שזה אולי רק איזה 300 ש"ח??

הדבר החשוב לי, הוא בעיקר דעתכם לגבי אם אתם חושבים שזה הוגן למכור את האוטו למישהו אחר. אז צביקה כותב למכור לפרייר התורן בכל מחיר. עד כמה זה אומר לרדת? ואם ל-4K, אם כבר אולי כדאי לי לחכות, וכבר להחליף מנוע?

פורסם

תראה, יש לי חבר שקנה גם DL לא מזמן, ואני יגיד לך מה שהוא אמר לי.

"סובארו אפשר להתעלל בהם, לשים מים רגילים (או קולה), לשים שמן של אמריקן איגל (או כל מה שנשאר בבית), זה מנוע יפני, כלום לא מזיז לא..."

אז ככה שאין הרבה סיכוי שתמצא אחת שמורה עם מי פרסטון מיום היוולדה ושמן חצי סינטטי. אם אתה באמת רוצה את הDL הזאת, אולי כדאי שתעשה לה "סופר" יישור קו, תתקן מה שתוכל, ותדחה את המנוע כמה שתוכל, עד שתהיה חייב להחליף.

 

בכל מקרה, בהצלחה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

דווקא יש...

 

 

לסובארו שלי 87' לאחר החלפת המנוע לפני כשנה נכנס רק LM 15/40W ונוזל קרור ייעודי.

ההשקעה משתלמת - כל יום ת"א נתניה עם מזגן וטפו טפו ללא בעיות...

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

ברור שאחרי שהחלפת מנוע תפנק.

שים לב ל:

אז ככה שאין הרבה סיכוי שתמצא אחת שמורה עם מי פרסטון מיום היוולדה ושמן חצי סינטטי.

...Carpe Diem

פורסם

תחליף מנוע אצל אורדן אומנם מנוע מפירוק ולא מיבוא אבל אפשר ליראותאם מנוע טוב אולא אפשר לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי 035377747 למישרדים


×
×
  • תוכן חדש...