Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד לקוח מרוצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוראל המלך :king:...כולם להשתחוות לפני הווקסמאסטר!

 

עוד מעט תראו עוד לקוח מרוצה, עם טיגרה אדומה כזאת נחמדה...

ח"ח ענקקקק לאוראל!

יונתן יא חלבון,תגיד להם מי לימד אותך את כל השטיקים! :wink:

 

חבר'ה,היומן תפוס בהזמנות למשך החודש וחצי הקרובים,יש לי את אוראל פנוי ל25.10 בין השעות 14-16.

 

קבלו תיקון הוא יהיה באותו זמן בסוכנות מרצדס,מזמין בנצית חדשה,מהכסף שנחלוב מכם!!!

 

בנצי,

מנכ"ל, יו"ר ובעל מניות ראשי ב"אוראל וויקסוסים" בע"מ.

פורסם

בנציל'ה, מה נשמע?

 

חלבון אתה אומר...:)

אני חייב להודות, מר בנצי הגדול לימד אותי את השטיקים, הוא אחד הבחורים הכי מצחיקים שאני מכיר!

בנצי, מה עם הסוכנות תיווך רכבים שהקמנו ביחד, אתה אחראי על איזור אשדוד והמדבר (יש לגרוזיני דיבור עם בדואים), שלח לי חוזה למשרד ויאלה לעבודה!

יהיה לך עוד מניות רווחיות ולא תצטרך להזיל ריר על קטינות בבית ספר כל היום!

ואתה טועה בקשר למרצדס, הוא יזמין פאביה RS יבוא אישי עם נילונים!

פורסם
ואתה טועה בקשר למרצדס, הוא יזמין פאביה RS יבוא אישי עם נילונים!

שיט! תפסתם אותי על חם :lol:

 

תארוז לי

פביה RS

+

אוקטביה RS

+

סופרב 2.8 V6

 

ואני מסודר :wink:

 

טוב, אם אתה מתעקש, אז... איזה בימר (אפילו 130) תספק אותי :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למה סקודה בחורה לעצמם דווקא את צמד האותיות RS ???

זה אחד הצמדים המעפנים ביותר שיש, הוא משותף גם עם קיא :|

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
למה סקודה בחורה לעצמם דווקא את צמד האותיות RS ???

זה אחד הצמדים המעפנים ביותר שיש, הוא משותף גם עם קיא :|

האמת ששקודה רושמים בכלל vRS :-D

 

עריכה:

בנצי, שאני לא אחשוף את הצד האפל שלך :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איזה דרישות יש לבחור,חושב שהוא יראה כסף מהעסק :-P

 

אוראל מקסימום אני מוכן לתת לך רכב חברה-פיאסטה 87,אה ודלק עליך. :lol:

 

עריכה:בעקבות האיומים מצד העובדים,ההנהלה נכנעה לדרישותיהם...:evil:

פורסם

בלי לזלזל,אני לא מבין מה הטעם בת'רד הזה.

זאת מאזדה 3 :?

כל אחד מאיתנו רואים מיליארדים של מאזדות כאלה כל יום.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...