Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הוא דייהו ריסר 94

כרגע יש עליו ג'נט פשוט 13 ולצמיגים 175\70

איזה מגנזיום וצמיגים הכי טוב לשים , כמובן בתקציב הגיוני

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

אני רוצה משהו בינוני... שיהיה אפשר לעשות גם זה וגם זה...

אך כמובן אני מעדיף יותר אחיזה טובה בדרך

גם אני לא בטוח שהבנתי נכון למה שתכוונת ב2 המושגים האלה ...

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

תקרא את זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=72344

 

שינוי מידות הצמיגים לא ישפר את ההתנהגות הנחותה של הדייהו, אלא רק יפגע בנוחות שמילא אין.

חבל על הכסף ואל תצפה שבעזרת שינוי מידת צמיגים אתה תצליח לעשות משהו שמתכנני הרכב הזה אפילו לא ניסו לתת לו.

 

קנה צמיגים חדשים במידה המקורית ואל תכנס לאשליות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
האוטו הוא דייהו ריסר 94

כרגע יש עליו ג'נט פשוט 13 ולצמיגים 175\70

איזה מגנזיום וצמיגים הכי טוב לשים , כמובן בתקציב הגיוני

מגנזיום אתה לא תמצא בתקציב הגיוני, אולי סגסוגת קלה.

בודדים האנשים הנוסעים עם גאנטים העשויים מגנזיום נטו, אם בכלל.

גש לMIH בראשון, הם יעזרו לך.

בקשר לצמיגים, אתה צריך לבדוק איזו מידה מקסימלית יאשרו לך לרכב, לפרטים גש ליבואן דייהו בישראל, אם הם עדיין קיימים. או שאולי זה UMI כבר ? :).

סע ברכות.

פורסם

בכל מקרה אני פשוט לא יכול לראות את האוטו שלי עם ג'נטים שחורים , הם לא יפים..

לפחות בשביל היופי... מה עדיף לי לשים?

ומה זה MIH ראשון ?

איפה זה נמצא?

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

אלו כללי הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

 

הפורום הוא לא צ'אט. אם קשה לך לכבד את הכללים ולכתוב בשפה מכובדת, השרשור ינעל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מה רע בטאסות ?
הם מגעילים העיני....

זיוף של מאגזניום.

לא ממש רוצה את זה

בכל מקרה טוב שיהיה.. על האוטו הזה באמת לא שווה להשקיע.

אז יש לי ג'נטים חדשים דנדשים של הונדה סיוויק 2005 .

בגודל 14 , עם טאסות חדשות.. אני רוצה לשים אותם.

רק לא יודע איזה צמיגים לשים.יש הצעות?

 

מצטער שעברתי על החוקים

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

אתה לא יכול סתם ככה להחליט שבא לך לעבור מג'אנט 13" לג'אנט 14", אתה צריך להוציא את האישורים המתאמים אחרת זה לא חוקי.

פורסם
אתה לא יכול סתם ככה להחליט שבא לך לעבור מג'אנט 13" לג'אנט 14", אתה צריך להוציא את האישורים המתאמים אחרת זה לא חוקי.
באמת ? טוב , איפה עושים את זה?

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

×
×
  • תוכן חדש...