Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה אוהב את הקפה שלך?  

61 הצבעות

  1. 1. איך אתה אוהב את הקפה שלך?

    • בוציאטו מילואים.
      14
    • נס קפה, זה שהיה במבצע בסופר.
      7
    • נס קפה מגורען מיובש בהקפאה מסוג ספציפציף.
      7
    • אספרסו ממקינטה\מכונה ביתית.
      1
    • אספרסו + חלב\שמנת מוקצפים.
      4
    • אספרסו ממכונה מקצועית (עם שעון גדישה\סל"ד) + מטחנת פולים.
      9
    • מגדל את הפולים שלי בעצמי, ונהנה לספר על זה לחברי המתמעטים.
      3
    • כוס שוקו חמה מול קלטת של המומינים.
      16


פוסטים מומלצים

פורסם

בד"כ, לא שותה אבל כשכן אז;

נס - טסטייר'ס צ'ויס רגיל. כפית לא גדושה, שניים ורבע סוכר, מוסיף חלב עד קבלת הגוון האהוב.

 

בטיולים:

שחור (לא כמו יאשה - יותר) - המרשם סודי ועובר במשפחה מזה דורות.

 

בב"ק - אייס קפה או קפה קר (ויש הבדל).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרוב מוסכים התמכרתי לבוציאטו - שליש כוס קפה שחור הנשיא - שני שליש כוס מי ברז מעופשים וחמימים מהמיחם, 1 צוכרזיד : ואת הדייסה הזו אני לוגם דבר ראשון כשמגיע לעבודה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

או בוציאטו פשוט, או נס קפה פשוט. 2 סוכר.

אה, שכחתי פרט קטן.

את הבוציאטו שלי אני מכין לאחרונה מהקפה בתמונה המצורפת, שהתגלגל לידי.

אני יודע שזה הופך אותי למתלהב, אבל לא מתלהב קפה. ולהיות מתלהב למבורגיני אני לא מתבייש!

 

וכן, אני יודע שזה חילול הקודש לקחת פולי קפה משובחים ולעשות מהם בוציאטו, אבל בחיייאת תעזבו אותי מקפה שצריך לעבוד עליו. בעיני זה לא שווה את העבודה וזה גם לא טעים. כשאשתי רוצה ללכת עם חברים לבית קפה, אני תמיד מקפיד לשתות קפה בבית לפני, ובבית הקפה לשתות לימונענע. בתי קפה לא יודעים להכין קפה של בני אדם, רק קפה של יאפים. לא מתחבר לכל התמציות האלו עם החלב המוקצף (בלעכס).

IMG_1994.jpg

IMG_1997.jpg

פורסם

קפה למבורגיני , בטח פרוצ'יו קינא לקפה מבית פרארי אז גם הוא החליט לייצר

 

אישפוז , מוקצ'ינו פרדו גרנדה ארוך גרוס על סוכר חום עם קינמון נשמע לך יאפי מידי ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני קצת פריק של קפה ....

 

בבוקר - קפה שחור על פינג'ן -פעם בכמה חודשים אני נוסע לדלית אל כרמל

וקונה קילו או שניים של קפה שעושים במיוחד במקום (תערובת מיוחדת של כמה סוגי

פוליםעם הל ועוד כמה שטויות

במשך היום בעבודה נס רגיל של עלית עם חלב עמיד

בערב בבית -אספרסו כפול של לווצאה ממכונה של לווצה

בשום אופן לא קפסולות טוחן במקום (המטחנה בנפרד )

פורסם
בטיולים:

שחור (לא כמו יאשה - יותר) - המרשם סודי ועובר במשפחה מזה דורות.

 

:shock:

 

יש יותר שחור ???

 

אני עם יאשה ומי שלא שתה את השוקו של יאשה, לא יודע מה זה שוקו!!! :silly:

מספיק להתחנף

 

כבר אמרתי לך , אין יותר סקס !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
:shock:

 

יש יותר שחור ???

 

 

קשה להאמין אבל יש.

יש מעט מאוד מקומות בגלקסיה שקיים כזה דבר אבל יש.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
תה עם חלב? אתה מבית המלוכה הבריטי? :-P

 

 

אני שותה נס עם חלב ו2 כפיות סוכר...

אני אומנם לבן אבל ממש לא אשכנזי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כל בוקר איך שאני פותח את העיניים אני שותה משהו כמו 3 כוסות מים, אחרי זה אם יש לי זמן אז קפה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אז איך אתם שותים את מנת הרעל היומית שלכם חברים , מתוך המון אפשרויות שפרוסים לפנינו

בוציאטו / פילטר / נמס (נס) -מיובש בהקפאה או רגיל / מוקה / במקינטה (אספרסו)

נתחיל ממני:

אני משקיע 10 דקות בבוקר ע"מ להכין את הקפה באספרסו , עם תערובת של לווצה מזן ארביקה

וחלב 5 אחוז מוקצף , זה פשוט עושה לי את היום

לפעמים אני מוסיף קצת קלוהה , או פרנג'ליקו ,זה מעשיר את הטעם פלאים .

 

מה אתם אוהבים לשתות על הבוקר?

קם בבוקר בהיסטריה , מגלה שאני מאחר כרגיל.

מכין נס רגיל עם כפית סוכר, תוך כדי נעילת נעליים, שלוק אחד ,ולדרך...

מגיע לעבודה אחרי 40 דקות בפקקים,מכסה את האוטו, מעביר כרטיס ו....

 

ואז יש לי זמן להכין קפה.

ניגש למכונה, ממלא פולי קפה טריים אותם אני בוחר אחד אחד,

מכין אספרסו, מקציף חלב במשך מספר דקות.

שופך אותו בזהירות תוך יצירת צורות בקצף (בשביל זה משלמים לי משכורות עתק ?! :-D)

ואז הולך לשבת מול פורומי מכוניות ולענות על סקרים טיפשיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...