Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה אוהב את הקפה שלך?  

61 הצבעות

  1. 1. איך אתה אוהב את הקפה שלך?

    • בוציאטו מילואים.
      14
    • נס קפה, זה שהיה במבצע בסופר.
      7
    • נס קפה מגורען מיובש בהקפאה מסוג ספציפציף.
      7
    • אספרסו ממקינטה\מכונה ביתית.
      1
    • אספרסו + חלב\שמנת מוקצפים.
      4
    • אספרסו ממכונה מקצועית (עם שעון גדישה\סל"ד) + מטחנת פולים.
      9
    • מגדל את הפולים שלי בעצמי, ונהנה לספר על זה לחברי המתמעטים.
      3
    • כוס שוקו חמה מול קלטת של המומינים.
      16


פוסטים מומלצים

פורסם

בבוקר בד"כ תה ארל גריי, ליפטון.

 

בשבתות בבוקר קפה שחור (כפית גדושה) מים רותחים וחלב.

 

אממ ולפעמים מי שמכיר משקה צ'יקו. (טעם של נס ומוקה כזה) - זה טבעי וללא קפאין.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מים, במיקלחת, אילו שנוזלים מהראש או ישר מה"טוש"...

 

 

:wink:

 

 

קפה קר בעבודה (אני היחידי מבין 150 עובדים שחשב להביא קרחונים לעבודה :roll: )...

או אם בבית, אז, הפוך עם קפה טחון במקום...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מה אני אגיד לכם... ממש נערות צופים יש לנו פה... מיץ תפוזים עם ביסקוויט וערוץ ויוה בטלויזיה :twisted: פורום נשים בגיל המעבר זה לא פה... :lol:

 

 

 

ורוני זה שאתה מעדיף חלב בבקבוק לא הופך את הסקר להזוי...

פורסם

לא שותה קפה.

בבוקר אני יורד על כוס חלב (חלב + של תנובה, באריזה חומה) ובראוניס.

 

אם כבר קפה, אז בצורת גרניטה, שאני לא ארגיש שהוא שם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תה עם ויסקי. אפשר גם בלי תה.
ניר , תנסה להוסיף לתה רום או ברנדי

Satisfaction Guaranteed

 

בנוסף ,אם אתה חובב וויסקי תנסה פעם את זה:

קפה אירי:

קפה פילטר/אספרסו

40 מ"ל וויסקי אירי (רצוי ג'יימסון, ויותר רצוי עם ג'ינה)

מעל : קצפת מתוקה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אוהו, אחלה סקר יש לנו כאן...

טוב, זה הולך ככה:

בבוקר - נס - טייסטר צ'ויס רגיל(רגיל) כפית אחת גדושה ועוד חצי כפית, שתי כפיות סוכר שטוחות, מים רותחים, ואז... שמנת לקפה 15 אחוז נדמה לי(שמנת עמידה לקפה, בקרטון לבן עם פסים צהובים), עד שנוצר גוון שאני בדיוק אוהב...

 

בוץ - חצי כוס מים מדודה לתוך פינג'אן, מדליק את הגז, מתי שמתחילות בועות על תחתית הפינג'אן - שם 2 כפיות גדושות של קפה טורקי, נותן לזה להתבשל קצת, מערבב, אח"כ שם 3/4 כפית סוכר, נותן לזה לרתוח עד שזה מגיע לשפה של הפינג'אן ואז מוריד מהאש - שופך קצת לכוס ואז מערבב ושופך את כל הבוץ פנימה גם.

 

כשאין שוקולד בבית ויש לי קריז לסוכר - כוס גדולה, ממלא אותה בערך רבע באבקת שוקו(לית), טיפה חלב, מערבב, עוד חלב עד הסוף(ואם יש חלב 1 אחוז - רגיל, אז מוסיף עוד קצת שמנת לקפה לקבלת מרקם יותר סמיך). מערבב, שותה, ובסוף אוכל את המשקעים עם הכפית. :p

 

שלד

עריכה: באם נמצא רצויה סיגריה (קאמל) עם שני סוגי הקפה :)

פורסם

בגדול , תלוי איך אני קם...

 

אם אני קם אפוץ אז הדבר הראשון שאני מוצא במקרר , קולה , מנגו , תפוזים עארק... הכל הולך .

 

אם אני קם רענן אבל עייף אז נס ( כי אמא מכינה ולי אין כח )

 

אם אני קם רענן אז קפה ,

 

אני אוהב את הקפה שלי בכוס גדולה מחרסינה

 

אני שם עם הקפה הרבה שוקו

 

אח"כ אני שם עוד קצת שוקו

 

בד"כ אני לא שם הרבה קפה

 

למען האמת אני לא שם בכלל קפה

 

אני אוהב את הקפה שלי עם שוקו בלי קפה .

 

זה הכי טעים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אוהו, אחלה סקר יש לנו כאן...

טוב, זה הולך ככה:

בבוקר - נס - טייסטר צ'ויס רגיל(רגיל) כפית אחת גדושה ועוד חצי כפית, שתי כפיות סוכר שטוחות, מים רותחים, ואז... שמנת לקפה 15 אחוז נדמה לי(שמנת עמידה לקפה, בקרטון לבן עם פסים צהובים), עד שנוצר גוון שאני בדיוק אוהב...

 

בוץ - חצי כוס מים מדודה לתוך פינג'אן, מדליק את הגז, מתי שמתחילות בועות על תחתית הפינג'אן - שם 2 כפיות גדושות של קפה טורקי, נותן לזה להתבשל קצת, מערבב, אח"כ שם 3/4 כפית סוכר, נותן לזה לרתוח עד שזה מגיע לשפה של הפינג'אן ואז מוריד מהאש - שופך קצת לכוס ואז מערבב ושופך את כל הבוץ פנימה גם.

 

כשאין שוקולד בבית ויש לי קריז לסוכר - כוס גדולה, ממלא אותה בערך רבע באבקת שוקו(לית), טיפה חלב, מערבב, עוד חלב עד הסוף(ואם יש חלב 1 אחוז - רגיל, אז מוסיף עוד קצת שמנת לקפה לקבלת מרקם יותר סמיך). מערבב, שותה, ובסוף אוכל את המשקעים עם הכפית. :p

 

שלד

עריכה: באם נמצא רצויה סיגריה (קאמל) עם שני סוגי הקפה :)

תגידי לי איפה יש לך מקום לכל זה? :wink:

פורסם

אם אני אצל חברה שלי ואין לי כוח לצחצח שיניים - קולה.

אם אני בבית ואני לבד, אני מגרגר קצת רוק.

אם אני בבית וכבר התעוררתי, אז קפה, לא משנה איזה העיקר שתכיני אותו ותעלמי למספר דקות.

אבל כשאתה באמת צמא. מים. שייקן נוט סטרב.

 

ת'רד מפגר.

 

אגב המשקה החדש של פריגת מלון תות, בא טוב.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא טוב כוס חרסינה. הכי טוב כוס מזכוכית, גם צלחות מזכוכית. זכוכית כמעט ולא מגיבה עם שום חומר.
אמר הבחור ששותה חומצה....LOL

קו---------------------------------------

פורסם
ניר , תנסה להוסיף לתה רום או ברנדי

Satisfaction Guaranteed

 

בנוסף ,אם אתה חובב וויסקי תנסה פעם את זה:

קפה אירי:

קפה פילטר/אספרסו

40 מ"ל וויסקי אירי (רצוי ג'יימסון, ויותר רצוי עם ג'ינה)

מעל : קצפת מתוקה

איפה מוכרים?

 

אני לא באמת הולך להכין את זה כל פעם שארצה לגרגר משהו. :?

משכנתא זה קל

פורסם

תה ירוק טעם לימונית או נענע של ויסוצקי, אומנם לטעם צריך להתרגל אבל זה מעורר ונותן הרגשה טובה ובריאה יותר מסתם קפה.

שוקו אני לא שותה מגיל 11, נס מדי פעם טייסטר צ'ויס, אחרי ארוחות גדולות כפית טורקי 2 סוכר אם יש בכוס קטנה אז מורידים כמויות אבל הרבה יותר טעים.

משקה הקיץ של פריגת שאהבתי זה תות קטיפתי, עירבוב של תות ותפוח משו נחמד.

מיץ תפוזים על הבוקר- תלוי איזה, רק בארה"ב כשהייתי שם למשך הקיץ הצלחתי לשתות כל יום.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:


×
×
  • תוכן חדש...