Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה אוהב את הקפה שלך?  

61 הצבעות

  1. 1. איך אתה אוהב את הקפה שלך?

    • בוציאטו מילואים.
      14
    • נס קפה, זה שהיה במבצע בסופר.
      7
    • נס קפה מגורען מיובש בהקפאה מסוג ספציפציף.
      7
    • אספרסו ממקינטה\מכונה ביתית.
      1
    • אספרסו + חלב\שמנת מוקצפים.
      4
    • אספרסו ממכונה מקצועית (עם שעון גדישה\סל"ד) + מטחנת פולים.
      9
    • מגדל את הפולים שלי בעצמי, ונהנה לספר על זה לחברי המתמעטים.
      3
    • כוס שוקו חמה מול קלטת של המומינים.
      16


פוסטים מומלצים

פורסם
קם בבוקר בהיסטריה , מגלה שאני מאחר כרגיל.

מכין נס רגיל עם כפית סוכר, תוך כדי נעילת נעליים, שלוק אחד ,ולדרך...

מגיע לעבודה אחרי 40 דקות בפקקים,מכסה את האוטו, מעביר כרטיס ו....

 

ואז יש לי זמן להכין קפה.

ניגש למכונה, ממלא פולי קפה טריים אותם אני בוחר אחד אחד,

מכין אספרסו, מקציף חלב במשך מספר דקות.

שופך אותו בזהירות תוך יצירת צורות בקצף (בשביל זה משלמים לי משכורות עתק ?! :-D)

ואז הולך לשבת מול פורומי מכוניות ולענות על סקרים טיפשיים.

.

 

לפי השעה שענית על הסקר אתה עובד בשעות לא שפויות :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב.....

 

 

קפה עם הל של עלית - הירוק.

 

בלי סוכר

 

*************

 

בארקפה

מקיאטונה כפול.

עם שני סוכר

 

בארומה, קופי בין, ושאר העולם - מקיאטו כפול.

עם שני סוכר

אבל -

לווצה, זגפרדו ואילי - רק אספרסו כפול.

עם שני סוכר

 

לדעתי !!!!!!!

קפה מיצרנים אלו לא מתחבר כהלכה עם חלב מוקצף.........

ולכן אספרסו כפול.

 

אספרסו כפול - הכוונה לכפול קפה ולא כפול מים כמו שחושבים בהרבה מקומות.

 

******************

 

רק בתחנות דלק יש חנויות מנטה - קפה רומבוטס.

קפה אייס.

מומתק בסטנדרט

 

*****************

 

הכותב היה פעם מועסק בארקפה, ומכאן הסריטה הקלה......:wink:

פורסם

נ.ב. מה זה TI89 TITANIUM?

יש לי אחד רגיל.

זה הדגם החדש

 

אתה מוכר את הישן?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תגידו לי מה אתם חבורה של כוסיות??

 

אצלי זה קפה שחור, טורקי, 2 כפיות קפה 2 קפיות סוכר. סיגרית פרלמנט בתור בונוס (אפשר לקרוא לזה עוגת השוקולד שבטח מתלווה לשוקוצ'ינו שלכם, אבל בלי הקצפת).

 

בוציאטו מילואים קוראים לזה?

 

אני קורא לזה שחור פעמיים סוכר :lol:

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מאחר ואני עובד 6 ימים בשבוע אז הקפה לפחות טוב ++

זו הסצינה בעבודה:

פולים טחונים, מכונת קפה גודשת באר וחצי, שם את הסוכר עם החלב ומקציף, מוסיף אספרסו ,כל זה בכוס קרטון , מחמם איזה מאפה במיקרו וזהו. (הכי חשוב שכל זה אחרי שהעברתי כרטיס, כי אם לא זה לא טעים)

 

ביום השביעי שאני בבית אני לא שותה קפה ולא שום מאפה, אלא קורנפלקס עם חלב+תרכיז פרנ'צ ונילה של נסטלה.

 

יאשה לעומת זאת שותה "טיפה חלב בכוס שוקולית" או נסקפה אשכנזי , משהו לבן כזה שאפשר ליקרא לו אפילו רק חלב חם טיפה מלוכלך..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יאשה לעומת זאת שותה "טיפה חלב בכוס שוקולית" או נסקפה אשכנזי , משהו לבן כזה שאפשר ליקרא לו אפילו רק חלב חם טיפה מלוכלך..

אמת .

 

בעיקר לגבי הנס :roll:

 

ושלא יגידו שאין פירגון בארץ , אז :

 

אני יודע שאני לא צנוע ואני מכין שוקו בן זונה ( והפוך או נס מאותה מכונה שגודשת באר וחצי )

 

אבל את כל הקרדיט אני נותן להזוי שרשם מעליי... הוא המורה שלי ( ואבי הרוחני ברגעים מסוימים )

 

ולמען האמת רק לרגעים מעטים אני מצליח להתעלות עליו .

 

הוא עדיין המאסטר !

 

לצערי הוא ה : :king: בכל מה שמגיע לשתייה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

איזה פרגון הדדי :lol:

 

יאשה יחסית לשחור אתה נותן הרבה כבוד לסביבה התומכת:-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...