Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי בעיה קטנה ברכב שלי בשבוע האחרון (מאזדה 121, שנת 95, אוטומטית). בכל פעם שאני נכנס לרכב ומתניע אותו יש קולות כאלו צווחניים במשך 5-6 שניות (לפעמים גם 10) בכל התנעה של הרכב.

התייעצתי עם דודי והוא טוען שזו הרצועה.

יש לי כמה שאלות אליכם - איזו רצועה? של המנוע? של המאוורר? של מה בדיוק?

האם תיקון\החלפת הרצועה הינו קריטי להמשך הנהיגה ברכב?

כמה עולה החלפת הרצועה ובמה בדיוק זה כרוך?

אני מוכן לתרחישים הכי גרועים ומקווה שזה לא יעלה לי יותר מדי כסף, בברכת שבת שלום, ליאור.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
שלום לכולם!

יש לי בעיה קטנה ברכב שלי בשבוע האחרון (מאזדה 121, שנת 95, אוטומטית). בכל פעם שאני נכנס לרכב ומתניע אותו יש קולות כאלו צווחניים במשך 5-6 שניות (לפעמים גם 10) בכל התנעה של הרכב.

התייעצתי עם דודי והוא טוען שזו הרצועה.

יש לי כמה שאלות אליכם - איזו רצועה? של המנוע? של המאוורר? של מה בדיוק?

האם תיקון\החלפת הרצועה הינו קריטי להמשך הנהיגה ברכב?

כמה עולה החלפת הרצועה ובמה בדיוק זה כרוך?

אני מוכן לתרחישים הכי גרועים ומקווה שזה לא יעלה לי יותר מדי כסף, בברכת שבת שלום, ליאור.

אולי הוא מתכוון לרצועת תזמון שלא מתוחה מספיק?

אם זו רצועת תזמון אני הייתי גורר את הרכב למוסך כי אם הרצועה הזאת נקרעת/משתחררת מהמקום תוך כדי נסיעה זה ברוב המכוניות נזק למנוע.

פורסם

רצועת אלטרנטור לא מתוחה מספיק.

 

בהנחה שאתה יודע מה זה אלטרנטור, תפתח בורג נעילה עליון (12 מ"מ), ובורג ציר תחתון (14 מ"מ). הכנס לום כדי להזיז את האלטרנטור אחורה ואז נעל את הבורג 12 מ"מ העליון תוך כדי שאתה מותח. לבסוף, אחרי שתרגיש שהרצועה מתוחה מספיק, הדק את הבורג 14 מ"מ התחתון.

 

כדי למצוא את ה-14 מ"מ, הכנס את היד מתחת לאלטרנטור ונסה להרגיש אותו.

 

אני יודע שזה נראה מסובך, אך ממש לא. אם יש לך ידיים אתה תצליח.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אל תבצע לבד מתיחת רצועה כי אינך מספיק מיומן ואם תמתח יותר מדי את הרצועה אז עלול להגרם נזק למיסבי אלטרנטור ו/או מש' מיים. כמו כן יתכן והרצועה יבשה וסדוקה ויש להחליפה לחדשה ודווקא מתיחתה תאיץ את קריעתה.

חז"ל אמרו: חכמים הזהרו בלשונותיכם וכעת יש להוסיף ובמקלדותיכם.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...