Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מה דעתכם לגבי כדאיות רכישת מאזדה 3 סדאן בגימור Comfort.

הרכב הוא שנת 2022 ועם 12,000 קילומטר.

מחיר מבוקש 100 אלף ש"ח.

 

העינין הוא שמאז שקנה את הרכב עשה רק טיפול אחד ויחיד באוגוסט 2023, אבל יש טסט בתוקף. 

חסרון נוסף שיש שפשופים בכל פינה אפשרית של האוטו והאוטו מטונף מאוד מבפנים.

 

אשמח לדעתכם.

פורסם

קוסמטיקה ויישור קו, במחיר נכון, כדאי.

לא יודע אם 100 אלף זה המחיר הראוי, בכל מקרה אם זה המבוקש הייתי לוקח לבדיקה ומוקיד כמה אלפים בגלל הצורך בקוסמטיקה וטיפול גדול.

אני מניח שעשה רק טיפול אחד כי חשב שצריך כל 10 אלף, או שלפני הטסט הראשון של האוטו. (שנתיים ראשונות רק שילם אגרה.)

בדוק עבר ביטוחי. וקח לבדיקה מקיפה.

 

 

  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עושה רושם של רכב מוזנח שהק"מ מסנוור.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במחיר סביר, למה לא.

אם אין תאונות, דיטיילינג מוקפד והרכב ״בובה״

לדאבוני, אני נתקל בלא מעט בעלי רכבים חדשים יחסית שבגלל נסועה מועטה לא מקפידים על כלום, גם לא ניקיון ״כי הרכב חדש ולא נוסע כמעט״ 🙄

מצד שני כשבאים למכור אז הרכב פנינה כח לא נסע כמעט. וכשמראים לבעל רכב כזה צמיגים ,גומיות ושאר דברים יבשים וסדוקים, לפעמים שמן שחור מאוד הם לא תמיד נבהלים.חלקם כן והמחיר בהתאם.

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

ללכת איתו למוסך שיחליפו שמן מול העיניים שלך, אם לא צמיגי מדי למה לא..

בסופו של דבר הבעיה בשמן מנוע ישן זה הצמיגות, השמן סופח חלקיקי מתכת מזעריים, והצמיגות עולה. אם השמן יוצא כמו סרטונים שאתה יכול לראות ביוטיוב של שמן בן שנתיים בערך, למה לא. 

אם השמן נראה צמיגי מדי, אחרי שחקרת סרטונים, וואלה לא לקנות בכלל או להוריד במחיר

 

יש לך כל מיני סרטונים ביוטיוב, יש גם אחד עם BMW שלא החליף שמן 25 חודשים . תוכל לראות אותו. 

 

יש גם סרטונים של אנשים שלא החליפו 5 שנים אני חושב.

 

מי משלם על החלפת שמן במוסך? אולי תעשו חצי חצי, לא יודע.

 

חשוב לציין: בשמן מנוע יש גם כל מיני תוספים שיכול להיות התפוגגו וכו', אבל רוב הבעיה של שמן ישן זה הצמיגות שעלתה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

בדוק היטב את המחיר. גם לרכב שמור ביותר (פנימית וחיצונית) בד"כ קיימת הפחתה מהמחירון. רכב מוזנח ולא מטופל כמו שאתה מתאר ממש לא מתקרב לזה ובפרט במאזדה שיש ממנה היצע גדול.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אישית לא הייתי קונה.

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני אישית לא קונה רכב בלי תיעוד טיפולים מסודר וזה ישר מחשיד אותי שאולי זייפו ק"מ. וגם אם לא, עצם זה שלא טיפלו לא נשמע טוב. 

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 שעות, גולדן191 כתב:

חשוב לציין: בשמן מנוע יש גם כל מיני תוספים שיכול להיות התפוגגו וכו', אבל רוב הבעיה של שמן ישן זה הצמיגות שעלתה.


תשומת לב.
באחד מהרכבים שברשותי הוראות היבואן ע"פ הוראות היצרן,
מחיבות טיפול החלפת שמנים כל 24 חודשים ואו 30,000 המוקדם מיבינהם.
הרכב נרכש באוגוסט 2005 (מעל 20 שנים).

בשנים הראשונה ע"פ ההנחיות מעלה,
הרכב היה נכנס לטיפול מידי שנה בשנה במוסך היבואן ואו מורשה היבואן.

בטיפול התקופתי מידי שנתיים היו מחליפים את השמן ע"פ הנחיות היבואן.
בטיפול התקופתי שלא הוחלף השמן היו בודקים את הכמות השמן
ומוסיפים שמן במידה והיה חסר ע"פ המדיד.

רק כאשר הרכב התיישן מאוד והפסקתי להגיע למוסכי היבואן ואו מורשה היבואן,
בהמלצת המוסך המתמחה ברכבי היצרן ומומלץ כאן ע"י קוראי האתר carsforum,
מתבצעת החלפת שמן במסגרת כל טיפול התקופתי.
ברצוני לציין כי הנסועה של הרכב נמוכה מאוד
נכון לטיפול האחרון באוקטובר 2025 (גיל 20 שנה) הוא: 101,600 ק"מ.

הרכב משרת את המשפחה לשביעות רצוננו המלאה.

פורסם

לא יודע להגיד אם משתלם או לא מבחינה כספית, אבל מבאס לקנות רכב ממי שכל כך מזלזל בו. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

מניח שהרכב כבר לא באחריות, אבל אם עדיין האחריות בתוקף, חשוב שתדע שבמצב שיש סטייה כל כך משמעותית מהטיפול האחרון הנדרש, היבואן לא היה מטפל ברכב באחריות. הפקטור העקרי כאן זה שמו שנמצא קרוב לשלוש שנים ואיבד את מרבית תכונותיו. מצד שני, הרכב לא נסע הרבה אז ייתכן שלא נגרם נזק משמעותי. שווה לגשת למוסך שיחווה דעה על איכות השמן ופוטנציאל הנזק.

אני אישית הייתי מתרחק. נראה כמו מתכון לצרות בטווח רחוק יותר.....

פורסם

מכיוון שמדובר במאזדה, לא הייתי מוטרד מידי מהיעדר הטיפולים. 

לו היה מדובר בקיה, סיפור אחר. 

מציע שקודם תנסה לוודא שאכן הרכב עם הנסועה הזו, שהרי זו הסיבה שאתה בכלל מוכן לשקול קנייה ותפתח פקק מילוי שמן ותבדוק שאין בוצה. 

מעבר לכך, תיקוני פחחות וצבע במספר אזורים, יעלה לא מעט וגם ירים גבה במכירה. 

כמובן להוציא דוח לבדוק שהרכב היה מבוטח במקיף כל התקופה ושאין תאונות. 

תיקח בחשבון, שמן פילטר שמן ונוזל בלמים. 

נקיון תכניס לבחור מהחניון בפתח תקווה, לא הייתי אצלו אבל יש פוסטים מחמיאים עליו כאן. 

פילטרים כנראה נקיים, למרות המלצת היצרן ופלאגים יש עוד זמן. 

אישית הייתי לוקח אם הנסועה נמוכה אבל הייתי מנסה להפחית במחיר תלוי המצב החיצוני שלדעתי שם הבעיה. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...