Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן לתקן את הבד הפנימי בדלת?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Moshe c,

פוסטים מומלצים

פורסם

הבד בדלת של הסוזוקי נקרע כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת. חשבתי להדביק עם סופר 7. מה דעתכם? יעבוד? יש רעיונות טובים יותר? 

IMG-20250523-WA0023.jpg

פורסם

לך לכל רפד רכב, יעשה לך את הריפוד מחדש, או יתקן, מכל דוגמא שתבחר.

יש להם דבקים מיוחדים לריפוד שמחזיקים

  • רעיון טוב! 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

לך לכל רפד רכב, יעשה לך את הריפוד מחדש, או יתקן, מכל דוגמא שתבחר.

יש להם דבקים מיוחדים לריפוד שמחזיקים

 

יודע להעריך עלות של תיקון? 

פורסם
לפני 3 שעות, לירון .ה. כתב:

לך לכל רפד רכב, יעשה לך את הריפוד מחדש, או יתקן, מכל דוגמא שתבחר.

יש להם דבקים מיוחדים לריפוד שמחזיקים

 

מכירים מישהו מומלץ באזור מודיעין או ירושלים?

פורסם

מרחוק יותר מגיעים אל חי ב"עמירה מרפדיית רכב"

שברח' הלהב 2 א.ת חולון, טל' 03-5594703.

דבר איתו ותאם שליחת תמונות הדלת עם פרטי המכונית 

ואז תוכל לקבל ממנו הצעת מחיר, זמן לביצוע ולתאם איתו הגעה 

לביצוע העבודה.

בהצלחה ובברכה  -  רפי לי

  • רעיון טוב! 2
  • פיתרון
פורסם

רפדים משתמשים בדבק מגע בהתזה על שני צידי המשטח, ממתינים לייבוש ואז הדבקה. 

אם יש לך 2 ידיים סבירות, לא צריך מעולות, תרכוש דבק מגע בשפופרת בחמישה ש"ח בערך, תמרח עם כרטיס מגנטי שאתה לא צריך על שני הצדדים, תמתין מספר דקות לייבוש ותדביק. 

עם הצד הנקי של הכרטיס או עם מברג שטוח תדחוף את הקצה העליון של הבד חזרה למקום שלו בחלק העליון. 

10 דקות בעבודה איטית. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תראה, סופר 7 מדביק הכל. אבל רק אתה יודע כמה אתה קפדן בעניינים אסתטיים. אם זה חשוב לך מאוד לך לרפד. זו עבודה פשוטה.

אם פחות מפריע לך לך על זה בעצמך. אבל לא הייתי משתמש בדבק כללי. ברח' בוגרשוב בת"א היתה פעם חנות שמתמחה בדבקים ויתאימו לך דבק ייעודי לטקסטיל. יש גם בחנויות של תחביבים. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)

קרה לי גם בויטארה

סופר 7 לא מתאים לדעתי לבד, הוא סמיך מדי.

אני מציע לרפד בדמוי עור שחור או עור אמיתי עם דבק מגע.

אני תלשתי את הבד ב 2 הדלתות ניקיתי קצת שאריות והשארתי ככה.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 25.5.2025 בשעה 20:43, Moshe c כתב:

רפדים משתמשים בדבק מגע בהתזה על שני צידי המשטח, ממתינים לייבוש ואז הדבקה. 

אם יש לך 2 ידיים סבירות, לא צריך מעולות, תרכוש דבק מגע בשפופרת בחמישה ש"ח בערך, תמרח עם כרטיס מגנטי שאתה לא צריך על שני הצדדים, תמתין מספר דקות לייבוש ותדביק. 

עם הצד הנקי של הכרטיס או עם מברג שטוח תדחוף את הקצה העליון של הבד חזרה למקום שלו בחלק העליון. 

10 דקות בעבודה איטית. 

 

 

הפורום מציק במיילים שאעדכן מה קרה :)

הרפדים רצו 350 שח להחליף את הבד.
היה אחד שהיה מוכן לנסות לתקן ב 100.

 

קניתי דבק שמתאים להדבקת בדים ב 20 שח והדבקתי לבד בעזרת כרטיס אשראי.
מצאתי סרטון שאכן מראה הדבקה עם דבק בהתזה אבל לא מצאתי כזה לרכישה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...