Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, l3vix כתב:

עוד משהו שממש בולט — כמעט אף אחד במדינה הזאת לא מאותת יותר. אם פעם 50%–60% מהנהגים עוד טרחו להפעיל איתות, היום זה נראה לי יותר קרוב ל־10%.

 

כל זה בקורלציה הפוכה לחלוטין לעובדה שכמעט כל רכב שנוסע על הכביש מצוייד היום במצלמה שמתעדת כל מה שקורה לפניך בכביש (ולחלק לא מבוטל, גם מצלמה שמצלמת את החלק האחורי) - וזה עדיין לא מרתיע אף אחד שבכל רגע נתון עבירות התנועה שלו מצולמות ע"י כל הרכבים שמסביבו.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 28 דקות, l3vix כתב:

עוד משהו שממש בולט — כמעט אף אחד במדינה הזאת לא מאותת יותר. אם פעם 50%–60% מהנהגים עוד טרחו להפעיל איתות, היום זה נראה לי יותר קרוב ל־10%.

איתות מזמן הפך סימן לרכב מאחור להאיץ כדי לא לתת לך להשתלב כדי שחלילה לא "תיקח לו את המקום".

 

 

לצערי אין לי תחבורה ציבורית למשרד. אני יוצא בשש וחצי כדי לא להיתקע בפקקים ומגיע ב- 30 דקות. באוטובוס ייקח לי פי שתיים זמן או פי שלוש אם אצא בשעה מאוחרת יותר.

כל הנסיעה שלי היא בכבישים מהירים. מה שכן אני שם לב להרבה שנוסעים לאט בנתיב האמצעי מנותקים לגמרי מהסביבה.

המהדרין נוסעים באמצעי עם איתות דולק.

המהדרין למהדרין נוסעים באמצעי עם איתות דולק ואורות גבוהים.

המהדרין עוד יותר נוסעים בערב באמצעי עם איתות דולק ו- DRL.

 

 

 

 

  • אהבתי 4
  • מבאס 1
פורסם
לפני 35 דקות, l3vix כתב:

 

אני יכול להגיד לך שאין כמעט רמזור שאני לא נאלץ לצפור בו, רק כי הנהג שלפניי תקוע בטלפון.

אבל להתלונן על כך שלא יוצאים מהרמזור בחריקת צמיגים או לא לוחצים על הגז ברחוב עם במפר כל עשרה מטר זה כבר לא לעניין.

אין ציפייה לחריקת צמיגים, על סעיף 4 בכלל אין מחלוקת. אבל כמו שכתבת בפסקה הראשונה, התופעה של ניידים וחלומות ברמזור גדולה מאוד ולכן אני ממש מבין את סעיף 3 שלו. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

אבל בלי קשר, אמנם יש המון בבונים על הכבישים, אבל יש הרבה אנשים "נורמטיבים" שמוציאים את הבבוניות הזאת מהם. אני רואה את זה המון מהצד:

-אנשים שנוסעים על 70 קמש בימין בכביש של 100. 

למה זה נורמטיבי???
הם גורמים לפקקים בלתי נסבלים וגורמים גם לאנשים נורמטיביים לצאת מהכלים

אם כתוב 100 קמ"ש אז זה המהירות שצריך לנסוע בה

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

-רמזור קצר- ואנשים מאיצים בקצב של סמי טריילר. 

ואז חצי מאלו שיכלו להספיק את הרמזור לא מספיקים = פקק מיותר ועומס בכבישים

 

יש לא מעט אנשים שהם ממהרים מאלף סיבות מוצדקות
וברגע שהם נתקלים באדם שמחליט לזחול מתוך בחירה ומעכבים את התנועה, די הגיוני שמפלס הכעס שלהם יעלה
ואז עד שהם מגיעים הביתה הנהיגה שלהם לא רגועה (וכמו כדור שלג הם גורמים למי שנתקל בהם גם לנהוג לא רגוע)
כך שה"נורמטיביים" שהזכרת אשמים לא פחות במצב בכבישים

 

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 5 דקות, אבי ים כתב:

אם כתוב 100 קמ"ש אז זה המהירות שצריך לנסוע בה

 

אני מבקש אסמכתה.

 

  • אהבתי 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, אבי ים כתב:

אם כתוב 100 קמ"ש אז זה המהירות שצריך לנסוע בה

 

אז זהו, שלא. החוק קובע מהירות מקסימלית, לא מהירות שבה צריכים לנסוע. וכמובן בהתאם לתנאי הדרך וכו'.

הבעיה היא עם אלו שנוסעים לאט לא בימני וגורמים לאחרים לעקוף אותם מימין או משני הצדדים בו זמנית.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

הכבישים בארץ בהחלט הפכו לג'ונגל. וכמו שהרבה כתבו כאן- ממש משתדל לא לעלות להגה אלא אם ממש חייב. 

נוהג כבר 25 שנה אוטוטו ובשנה האחרונה נקלעתי למצבים קיצוניים שלא זכורים לי כאלו בעבר כולל ערס או ערבי עם מטזדה 3 ספיריט (משום מה אנשים ברכב הזה מרגישים במסלול) שרדף אחריי חצי כביש החוף.

טוב שהוא לא הצליח לעמוד בקצב כי זה יכול היה להיגמר רע.

בכללי, מסכים עם פות"ש. הלחץ, הצפירות, חוסר הסבלנות הגיעו לרמות שלא היו לפני שנה-שנתיים.

  • מבאס 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אני שותף להרגשה שלך, נהיה הרבה יותר מסוכן ואגרסיבי.

אני כרגע משתדל לא לנסוע בשעות עומס, לקחת תחב"צ ואם אפילו מתאפשר אני אעדיף נסיעות בלילה/לפנות בוקר.

 

אני יכול לכתוב פה קיר של טקסט של מקרים שקרו לי ואני בטוח שהחברים כאן יכולים לכתוב כאן ספרים בלי להתאמץ, אבל אכן מעבר לאגרסיביות שעלתה והעליה הכפויה במהירות בכבישים יש התרופפות מוחלטת בכל הנוגע לחוק.

 

כמות האנשים שאני רואה עם הפרצוף קבור בטלפון בזמן שהם נוסעים בתוך כיכר (!!) היא הזוייה.

ילדים קטנים שנוסעים על קורקינטים/אופניים חשמליים/טרקטורונים ממונעים/חשמליים ונוהגים בצורה מסוכנת או לחילופין כמעט מתים באופן שבועי, עקיפות מסוכנות, היצמדות וכו...

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

הבעיה לא תיגמר רק באכיפה שתוביל לדו"חות.

בשביל למגר את העבריינות בכבישים במהירות שיא, אתה תהיה חייב להוריד נהגים מהכביש מהרגע להרגע.

זה לא הכי "דמוקרטי" או "הומני", אבל אם אתה רוצה להשיג תוצאות אתה חייב לעבוד עם הגרזן.

 

הטיפול בבעיה צריך להתחיל בחינוך, תוך אכיפה אגרסיבית ולהסתיים בענישה קשה.

 

אה, ולגייס שוטרים מוכשרים, לצייד במצלמות, לבנות תשתיות טובות יותר ולשפר את אמצעי התחב"צ.. תזכיר לי לאן הולך הכסף במקום (ולא רק בגלל המלחמה)?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני כשעה, l3vix כתב:

אבל להתלונן על כך שלא יוצאים מהרמזור בחריקת צמיגים או לא לוחצים על הגז ברחוב עם במפר כל עשרה מטר זה כבר לא לעניין.

מה אני כתבתי ומה אתה הבנת... 

מדהים. 

לפני 30 דקות, ArikB כתב:

הבעיה היא עם אלו שנוסעים לאט לא בימני וגורמים לאחרים לעקוף אותם מימין או משני הצדדים בו זמנית.

 

גם כאלה שנוסעים ככה בימני... 

אין דבר יותר מעצבן מאיזה צב שמחליט לנסוע על 80 קמ"ש בכביש של 100 וגורם לכך שכול משאית תעקוף אותו ותתקע את התנועה. 

זו לדעתי אגואיסטיות שלא נופלת בהרבה מאגואיסטיות של הבבון המצוי. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם

עזבו משטויות

הג׳ונגל האמיתי זה ליד הבתי ספר 

אגב.  יוצא לי בזמן האחרון הרבב לנהוג בחיפה התעלמות כמעט מוחלטת מנתיב תחבורה ציבורית 

פורסם
לפני 24 דקות, davemustaine87 כתב:

אין דבר יותר מעצבן מאיזה צב שמחליט לנסוע על 80 קמ"ש בכביש של 100

 

אין שום בעיה לנסוע 80 בכביש של 100. זו נהיגה סבירה לחלוטין. ואם זה הדבר שהכי מעצבן אותך, בטח יש לזה פתרון תרופתי נקודתי 

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

החוק היחיד שנוגע למהירות מינימלית - אבל ממש לא קובע אותה - הוא שתנאי לכניסת רכב לכביש מהיר הוא שהמהירות המותרת שלו תהיה לפחות  60 קמ״ש (או מהירות אחרת שתצויין בתמרור 218). אבל, כאמור, מדובר ביכולת הרכב, והשיקול לגבי המהירות ברגע נתון נתונה בידי הנהג בהתאם לתנאי הדרך, הרכב והוא עצמו.

 

מהגים שנוסעים לאט בנתיב שאינו הימני שלא לצורך עקיפה אינם עוברים על תקנותֶמהירות כלשהן אלא על תקנה המחייבת נהיגה בנתיב הימני

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מאז הקורונה עובד מהבית ומברך על זה כל יום ורגע. לא הייתי מסוגל להתמודד עם ישראל ישראלי הממוצע, זה שהמשטרה שלנו בתכלס מעודד להמשיך לנסוע כך, העיקר שלא ייסע מעל המהירות המותרת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...