Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

 

אין שום בעיה גם לנסוע 60, הכול תלוי זמן ועומס. 

אבל אם מישהו בוחר לנסוע בשעות העומס במהירות שגורמת לרוב המוחלט של המשאיות לעקוף אותו, לדעתי זה לא סביר, וזוהי התנהגות של דוש. 

הכבישים מלאים באגואיסטים שנוסעים 70-80 חוסמים את הנתיב השמאלי.

בדרך כלל זה גבר בגיל העמידה עם מודעות עצמית הומלס. זה גורם לכל הבבונים לאבד סבלנות ויחד עם ההפרעת קשב שלהם לזגזג בניסיון נואש להרוג את עצמם ואת מי שבסביבה.

חוץ מזה תופעת הטרקטור בשעות הבוקר... זה לא אסור? כביש 4 לדרום כל בוקר טרקטורונים נוסעים על 40 חוסמים נתיב... הזיה

 

קחו דורשי עבודה, שימו אותם בצמתים עם מצלמה... זה הכל.

תעדו את כל מקפחי הזכות, נוסעי השוליים חוצי הקווים, נתיבי תחבורה ציבורית (ש 90 אחוז מהם במקומות קבועים) תעשירו את קופת המדינה ותנו עבודה לדורשים. 

אנשים יבינו רק שיכאב בכיס והמדינה צריכה כסף.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, natco כתב:

חשבתי שדווקא כאן, בפורום הזה, זה משהו שיהיה מובן מאליו...

 

 

איבדתי את הקשר לנהיגה. 

המכוניות מנותקות מדי. 

אני לא סובל כשאני נוהג, אבל חמש דקות על פיאט פנדה בת 10+ (כבר עם הגה חשמלי...) מזכירה לי איך מכוניות היו מרגישות.

 

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 שעות, ניקו פ. כתב:

הרבה רמזורים עמוסים שבגלל שאנשים חולמים או בטלפון עוברות בערך חצי מכמות המכוניות. להיות מנומס בכביש זה גם לשמור על תנועה סבירה ובעיקר ריכוז

בדיוק.  חוץ מזה שיש בריונים על הכביש, יש את אלו שלא מתמצאים בסביבה והם גרועים באותה מידה בעיניי. הם מעכבים את התנועה וגורמים לאותם בריונים לצאת החוצה, מייצרים את התשתית והקרקע הפוריה לאקלים התחבורתי הנוראי.

זה מתחיל בחוסר התחשבות "קטן" כמו שמירת מרווחים גדולים מדי בצומת גדול שפקוק לכיוון ישר, ועל ידי זה חסימה של נתיבי הפנייה (בדרך כלל שמאלה) צומת רעננה דוגמא מצוינת לכך. בגלל זה אנשים מחכים עוד סבב רמזור

 

זה ממשיך לחוסר התחשבות וחוסר הגדלת ראש "אקטיבית"... למשל אם אני בפקק ישר ומישהו מהנתיב ממול רוצה לפנות שמאלה (ימינה שלי) אני אשאיר מרווח בצומת הT הרלוונטי כדי שהתנועה תזרום. רוב הנהגים נצמדים לרכב לפניהם וחוסמים את הצמתים האלו ויוצרים עוד עומס ופקק שלא היה אמור להיות בכלל.

 

וזה נגמר בחוסר התחשבות הרבה יותר גדול:

נסיעה בשמאלי לא לצורך עקיפה "אני במהירות המותרת תקפצו לי"

 

עצירה על הנתיב, למרות שיש חניה ממש סמוך "רק כדי להוריד מישהו שניה אחשלייי"

 

חיפוש אחר דבר מה ברחוב תוך כדי האטה של הרכב בלי להסתכל שיש רכבים מאחור, ושכולם יקפצו.

 

השתלבות מהשוליים בלי לחכות שהכביש יתפנה, ואז כמובן בלי ללחוץ על הגז כמו שצריך... (שבוע שעבר, עם מודל 3 שהאיץ כאילו מדובר בi10)

לפני 17 שעות, ניקו פ. כתב:

אמת, אני כל בוקר רואה את אותם הנהגים באותה הצורה בכל בוקר. זה מטורף.

עושה את המסלול שדומה לשלך כל בוקר וזה ממש נכון. מזהה בדיוק את אותם רכבים עוקפים ומתבריינים באותה צורה כל בוקר בכוונה. זה דרך חיים.

לפני 17 שעות, l3vix כתב:

להתלונן על כך שלא יוצאים מהרמזור בחריקת צמיגים או לא לוחצים על הגז ברחוב עם במפר כל עשרה מטר זה כבר לא לעניין

לא מדובר על זה.

רוב האנשים היום נוסעים ברכבים שעושים 0 ל100 ב9 שניות ומטה, מנועי טורבו, או מנועים חשמליים. ועדיין יוצאים מהמקום כאילו מדובר בסובארו גסטי משנת 91. אם הצומת פקוק והרגע המתנת 3 סבבי רמזור, צריך ממש קצת קומון סנס כדי לא להיות מנ*אק ולדפוק את אלו שמאחוריך בעוד סבב בגלל שאתה זוחל. אני לא מדבר על משהו סביר, אלא על מרווחים ביציאה מהמקום שניתן להכניס שם משאית או שתיים.

לפני 16 שעות, מלטבשי כתב:

הטיפול בבעיה צריך להתחיל בחינוך

הבעיה היא שאפילו מורי הנהיגה עוברים על החוקים. אם אתה רואה מורה מעלה ומוריד תלמידים על אדום לבן, כשיש חניה באפור בדיוק מטר קדימה.. למה אפשר לצפות כשאותו תלמיד יהיה נהג עצמאי? גם אם זה באותה נקודת זמן לא מפריע לאף אחד, המודל האישי שלילי.

20250404_121032.jpg

  • אהבתי 7
פורסם

היום בבוקר אני מטפס את שורש בנתיב השמאלי, לפני מאדה CX-5 מהמתיחת פנים האחרונה על מהירות של 73 קמ"ש (לא נראה רכב עם מחסור בכוח), לפניו הנתיב פתוח לכל האופק. צפירות והבהובים שיואיל בטובו לעבור לנתיב האמצעי שגם ככה מהיר ממנו לא נענו. 

בסוף עקפתי מימין בשביל לעבור ואתו. 

לפעמים בבונים גם ישנים, לא תמיד הם מתפרעים.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 14 שעות, Lt. Dan כתב:

יצא לי לאחרונה לקבל נפנופי ידיים ע״י ערסים בשני מקרים שונים, שקיפחו זכות קדימה וצפרתי להם. לקחו את זה קשה. נעלבו.

הזכרת לי שכבר כמה פעמים נתקלתי באי מתן זכות קדימה בכיכר כשאני מגיע משמאל, והתלהמות של הנהג(ת בדרך כלל) שאני הבעיה פה, כי אני זה שצריך לתת זכות קדימה. אני חושב שהיא מאמינה בכנות שכך החוקים עובדים. יש אנשים שלא מודעים לחוקים בסיסיים בכביש. קורה לי גם בצמתי T, שאני אמור לתת זכות קדימה וכועסים עליי שאני ממתין לסיום חצייה של התנועה בדרך הראשית.

  • מבאס 1
פורסם
לפני 40 דקות, EliC25 כתב:

יש את אלו שלא מתמצאים בסביבה והם גרועים באותה מידה בעיניי.

היום כבר שמים WAZE לכל מקום, לא ככה? 

 

לפני 41 דקות, EliC25 כתב:

צריך ממש קצת קומון סנס כדי לא להיות מנ*אק ולדפוק את אלו שמאחוריך בעוד סבב בגלל שאתה זוחל

אנשים כנראה עם פחות מודעות לאחר, ולא מביטים במראות לדעת שיש אחריהם עוד נהגים. 

לפני 42 דקות, EliC25 כתב:

ה ממשיך לחוסר התחשבות וחוסר הגדלת ראש "אקטיבית"... למשל אם אני בפקק ישר ומישהו מהנתיב ממול רוצה לפנות שמאלה (ימינה שלי) אני אשאיר מרווח בצומת הT הרלוונטי כדי שהתנועה תזרום. רוב הנהגים נצמדים לרכב לפניהם וחוסמים את הצמתים האלו ויוצרים עוד עומס ופקק שלא היה אמור להיות בכלל.

גם אני ככה, משתדל לתת לאנשים לעבור, אם אני יכול לעזור ולהמשיך קדימה מעט.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 7 שעות, falou כתב:

אין חובה על אף נהג לנהוג במהירות המקסימלית האפשרית בכביש, כל זמן שהוא שומר על הימין, כחוק. 

 

אתה לא יכול ולא צריך לחייב אף אחד לנהוג במהירות המקסימלית. אתה לא יודע מה היכולות של הנהג, מה המצב של הרכב, ואתה לא רוצה לכפות עליו מהירות. 

זה כמובן לא אומר שמהירות של 60 בכביש של 100 תהיה סבירה, אבל 80... אחשלו, שב בשקט ותהיה סבלני 

אין חובה לנהוג במהירות מקסימלית, אבל יש חובה לנהוג במהירות סבירה (מונח מעורפל, אני יודע) ולא להוות הפרעה לתנועה. 

וכן, כמו שכתבת, כשהוא שומר על הימין אז הוא צודק, כשהוא מחליט לדרדר את הירידות מירושלים על השמאלי במהירות של 70 קמ"ש זה ניתוק מהסביבה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

הכבישים מלאים באגואיסטים שנוסעים 70-80 חוסמים את הנתיב השמאלי.

בדרך כלל זה גבר בגיל העמידה עם מודעות עצמית הומלס. זה גורם לכל הבבונים לאבד סבלנות ויחד עם ההפרעת קשב שלהם לזגזג בניסיון נואש להרוג את עצמם ואת מי שבסביבה.

בדיוק לזה התכוונתי כשכתבתי מקודם ״הבריונים השקטים של הכביש״. ופייר? יכול להבין את מי שמאבד סבלנות. הייתי שמח מאוד לו הייתה אכיפה נגד התופעה הזו, אבל כנראה שזה ישאר בגדר משאלה.

 

לפני 50 דקות, EliC25 כתב:

רוב האנשים היום נוסעים ברכבים שעושים 0 ל100 ב9 שניות ומטה, מנועי טורבו, או מנועים חשמליים. ועדיין יוצאים מהמקום כאילו מדובר בסובארו גסטי משנת 91

קודם כל, זה משפט נהדר.

יש אנשים שגם אם תתן להם גם סטארשיפ של אילון מאסק זה לא יעזור. הבעיה היא בהתמצאות המרחבית ובקואורדינציה.

אשתי למשל, כשזה נוגע לנהיגה וחניות, פשוט אין לה את זה. ומדובר באישה סופר-חדה ככל שזה נוגע למספרים וזיכרון.

ויש את אלה שאין להם sense of urgency, ההתנהלות שלהם פשוט איטית.

והסוג הכי מעצבן - אלה הנהגים(גות בד״כ) שיודעים להידחף, אבל לא לנהוג. ואתה נותן להם להשתלב - ואז הם דופקים לך ברקס. אני כבר למוד מהניסיון, וכשאני ממהר להגיע ליעד, אני פשוט לא נותן להם להשתלב. אולי זה לא יפה מצידי, אבל ככה זה.

עריכה אחרונה על ידי Lt. Dan
  • אהבתי 1

Toyota runX 2006

Toyota Corolla Cross Adventure 2022

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

חמש דקות על פיאט פנדה בת 10+ (כבר עם הגה חשמלי...) מזכירה לי איך מכוניות היו מרגישות.

כנ"ל 10 ימים עם דאסטר דיזל 4X4 ידני שנת 23, בין הכפרים בטרנסילבניה (כלומר לא ממש טרנספאגרשן או כבישי נהיגה מאתגרים).

מזמן לא נהניתי כך מנהיגה, וזו כולה בהמה די איטית ומסריחה מסולר, בנסיעה מנהלתית רגועה מאד (בכניסה לכל כפר יש שוטר או מצלמה).

 

הבן התעקש שנחליף עכשיו לידנית, וקנינו כולה ספארק ליטר. אחרי -14 שנה של רכבים אוטומטיים, שכחתי כמה כיף זה מוסיף אשכרה לנהוג את הרכב, להחליף הילוכים, והגה הידראולי קצת כבד... 

לא חייבים נורבוגרינג וGTS296. בטח לאחד כמוני, שיכול להוציא ממנה בעיקר סאונדים מרשימים בניוטרל. 

 

לפני 45 דקות, EliC25 כתב:

יש את אלו שלא מתמצאים בסביבה והם גרועים באותה מידה בעיניי. הם מעכבים את התנועה וגורמים לאותם בריונים לצאת החוצה, מייצרים את התשתית והקרקע הפוריה לאקלים התחבורתי הנוראי.

אתה אשכרה מצדיק את זה שאם מישהו קצת מעופף, או לא מתמצא אז הנהגים שסביבו יכולים להתחיל לנהוג באלימות כלפיו ואחד כלפי השני?

 

לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

הזכרת לי שכבר כמה פעמים נתקלתי באי מתן זכות קדימה בכיכר כשאני מגיע משמאל, והתלהמות של הנהג(ת בדרך כלל) שאני הבעיה פה, כי אני זה שצריך לתת זכות קדימה.

לא הבנתי. זכות הקדימה בכיכר, לפי חוקי התנועה שאני מכיר לכל הפחות (ויש לי כמה וכמה אותיות מה-ABC על הפלסטיק בארנק, כשחלקן שם כבר יותר מ-30 שנה), היא לרכב שנמצא בתוך מעגל התנועה. זה לא משנה מאיזה חלק של הכיכר הגעת.

או שלא הבנתי את כוונתך?

 

  • אהבתי 3

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 12 דקות, לב טוב כתב:

אין חובה לנהוג במהירות מקסימלית, אבל יש חובה לנהוג במהירות סבירה (מונח מעורפל, אני יודע) ולא להוות הפרעה לתנועה. 

 

 

ואין שום תסריט בו 80 בימני בכביש של 100 אינו "מהירות סבירה" (כלומר, יכולה להיות גבוהה מדי, אבל לא נמוכה מדי)

  • אהבתי 3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, falou כתב:

אין שום תסריט בו 80 בימני בכביש של 100 אינו "מהירות סבירה"

נכון, והסכמתי איתך. 

אגב, אין כמעט כבישים של 100, רובם של 90...

לפני 31 דקות, לב טוב כתב:

וכן, כמו שכתבת, כשהוא שומר על הימין אז הוא צודק,

 

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 36 דקות, EliC25 כתב:

אני חושב שהיא מאמינה בכנות שכך החוקים עובדים. יש אנשים שלא מודעים לחוקים בסיסיים בכביש.

אני די בטוח בזה! סיפר לי מישהו שהיה במבחן תאוריה לאחרונה הייתה שם אחת שהיו לה 8 תשובות נכונות.... לא דווקא נשים אבל כל ההתייחסות לתאוריה היא כאל דבר 'תיאורטי'... ורק יש מבחן שצריך לעבור, ועוד בלי לדבר על המגזר שעוברים בחסד במבחן העשירי... 

לפני 20 דקות, saar5555 כתב:

היום כבר שמים WAZE לכל מקום, לא ככה? 

לדעתי הוויז במקרים רבים תורם לבעיה כי אנשים פחות לומדים לקרוא שלטים ולראות את הכביש ומרוכזים יותר בהוראות של הוויז ובהרבה מקרים נדרש פתאום חצייה ל כמה נתיבים ברגע האחרון. 

לפני 13 דקות, natco כתב:

אתה אשכרה מצדיק את זה שאם מישהו קצת מעופף, או לא מתמצא אז הנהגים שסביבו יכולים להתחיל לנהוג באלימות כלפיו ואחד כלפי השני?

יש משפט שאומר אם עוקפים אותך מימין אתה לא על הנתיב הנכון...  ברוב גדול של המקרים זה נכון.  אא"כ התכוונת לאלימות מסוג אחר. 

לפני 14 דקות, natco כתב:

או שלא הבנתי את כוונתך?

הוא מתכוון שהוא הגיע משמאל לרכב שמבחינתו הוא חוצה ולכאורה לא צריך לתת לו זק שהוא מגיע משמאל רק העניין הוא שזה כיכר ולכן זו כן זכותו. 

לפני 7 דקות, falou כתב:

 

ואין שום תסריט בו 80 בימני בכביש של 100 אינו "מהירות סבירה" (כלומר, יכולה להיות גבוהה מדי, אבל לא נמוכה מדי)

כשיש שתי נתיבים ויש כמה משאיות שהמיהרות שלהם אזור ה85 וכמובן שהם עוקפות...  והתנועה כבדה זה לא סביר כי זה גורם עומס גדול.  

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 דקות, ELI001 כתב:

יש משפט שאומר אם עוקפים אותך מימין אתה לא על הנתיב הנכון...

בפירוש לא דובר על נסיעה (איטית או מהירה) בנתיב השמאלי. זו עבירה על החוק, וצריך היה לאכוף אותה, אבל זה דורש כ"א...

דיברו כאן על מישהו שלא יוצא במיקרו-שניה שבה הרמזור מתחלף לירוק, דובר באנשים שנוהגים (בנתיב הימני!) במהירות שהיא 10-15% פחות מהמהירות המותרת. 

 

יש כאן הרבה נהגים צעירים, שגם כנראה לא נהגו במדינות מתוקנות, וזה נראה להם נורמלי (כן, אני יודע ב-X זה יותר גרוע מפה. אבל ב-A-F זה לא כל-כך).

בכל מקרה, להשתמש בזה כדי להצדיק נהיגה אלימה- זו בדיוק הבריונות שמדברים עליה כאן בשרשור. הגמל פשוט לא רואה את הדבשת שלו...

אלו אנשים שבטוחים גם שהם הנהגים הכי טובים בארץ, וכולם צריכים לרדת לשוליים ולהצדיע כשהם עוברים.

 

נו שויין, אפשר לסכם את כל מה שכתבתי בפסקה הקודמת במילה אחת- הישראלי המצוי...

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 7 שעות, netanel1014 כתב:

אותי הכי מטריד זה שאנשים בסלולרי בנהיגה עירונית. 

פעמיים נגנסו בי מאחורה בגלל שהיו בפלאפון. מישהי ריסקה לי את הטמבון. 

אחד כמעט נכנס בי חזיתית. נוראי.

תאמץ הרגל להביט במראה האחורית כל כמה שניות כדי להבין איפה נמצא הנהג שמאחוריך, בכביש או באינסטגרם...

לפני כשעה, saar5555 כתב:

היום כבר שמים WAZE לכל מקום, לא ככה

זו לא הכוונה בהתמצאות בסביבה...

 

לפני כשעה, saar5555 כתב:

אנשים כנראה עם פחות מודעות לאחר

אלא מדבר על זה.

ביום יום אני פוגש את זה כששכן עולה במעלית ורואה שאני מתקרב לדלת הכניסה לבניין. אני במצב כזה שולח את המעלית חזרה לקומת קרקע. האדם הממוצע לא. זה עניין של מודעות, חשיבה על האחר. בפסיכולוגיה זה נקרא מנטליזציה. אין את זה.

לפני כשעה, Lt. Dan כתב:

אנשים שגם אם תתן להם גם סטארשיפ של אילון מאסק זה לא יעזור. הבעיה היא בהתמצאות המרחבית ובקואורדינציה

תגובה לפני זה דיברו על cx5, אז הרגע נסעה לידי cx5 בערך מ2022, וזה לא מנע מהנהגת לדבר עם הטלפון באוזן. לא ברור לי למה לשלם 150-200 אלף שקל על רכב עם כל הטכנולוגיה החדשה אבל לא להשתמש בטכנולוגיה כמו בלוטות' שהיא סטנדרט כבר 2 עשורים.

לפני כשעה, natco כתב:

אתה אשכרה מצדיק את

לא.

אניי טוען שלמצב שמוציא אגרסיות מנהגים אחרים יש גם סיבה, ולא רק התוצאה. לכן מבחינתי הם חולקים אשמה. זה לא הצדקה אלא זו הסתכלות ריאליסטית על המציאות.

לא מדובר על נהגים "קצת מעופפים"

הרבה פעמים נהגים שעושים דווקא, או שמלכתחילה לא אמורים להיות בכביש כי הם סכנה.

לפני כשעה, natco כתב:

היא לרכב שנמצא בתוך מעגל התנועה.

ואם אני הגעתי משמאל והיא נכנסה מימין, מי נמצא בתוך מעגל התנועה?🤔🤔🤔🤔🤔🤔

אם היא כבר הייתה במעגל זה לא היה קיפוח של הזכות שלי, הרי אני מגיע אחריה לאותו קטע כביש.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 19 שעות, l3vix כתב:

זה פשוט קטסטרופה.

גם חיישני אורות גבוהים מזייפים (במיוחד ברכבים סינים) 

ואם זה לא מספיק – גם אורות הבלם של רכבים מודרניים כל כך בהירים, שזה שורף את העיניים בלילה.

לפני כחודשיים עמדתי ברמזור מאחורי אאודי חדשה (אני לא זוכר את הדגם), ואורות הבלם היו כל כך חזקים, שפשוט לא הצלחתי להסתכל קדימה.

כל יום נהיגה במדינה הזאת הופכת להיות יותר ויותר סיוט 

 

 

השנים הטובות היו בתקופת הקורונה בזכות הסגרים והעבודה מהבית.

היום, הקורונה היא כבר זיכרון היסטורי, ויותר ויותר חברות מחזירות עובדים למשרד חמישה ימים בשבוע. הפקקים חזרו, והאלימות בכבישים שוברת כל שיא.

זה גם בא לידי ביטוי במספר ההרוגים בכבישים – כנראה שבשנה הקרובה נשבור שיא של 30 שנה.

יש לא מעט נהגים שמחליטים שהכי טוב בלילה זה להדליק את אורות הערפל האחוריים (וגם הקדמיים אם יש) 
למרות שאין אפילו צל של ערפל. זאת רעה חולה. הפנסים הללו מסנוורים בצורה נוראית. 

אני מניח שזה מה שחווית 

 

פנסי בלימה לא אמורים לסנוור. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...