Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, רועי5 כתב:

המנטליות הידועה גם בשם " אני לא אצא פראייר, שיתהפך העולם " מאפיינת למרבה הצער, לעיתים האסון, את מרביתנו. 

בישראל כולם יזמים מאלתרים מנהלים וחושבים מחוץ לקופסא ובגלל זה אף אחד לא פועל לפי הכללים. 

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 18 דקות, EliC25 כתב:

אבל אם כל אחד עושה מאמץ מינימלי לראות את האחר ולהתחשב בו, כולנו נרוויח.

זו הבעייה, זו דילמת האסיר.

אתה בא לומר, אם נשתף פעולה ונשתוק, כולנו נרוויח. ואתה צודק.

אבל באים החלאות ואומרים, איזה יופי כולם משתפים פעולה ושותקים (אדיבים), אבל אם אני אלשין (למשל אשתחל בסוף התור עם תנועה של פליז), אני ארוויח אפילו עוד יותר. והם צודקים.

חרא על דילמת האסיר.

פורסם (נערך)

ובדיוק בזה הענין, הסיטואציה שתיארת בחניון היא החריג. ולענין הפתיח אצלך, זו הצרה שלנו, ברגע שכולנו נלמד, מה שכמובן לא יכול לקרות למרבה הצער, שהחכמה היא לוותר גם לביריונים. כשזה יהפוך להרגל, כמו למשל ההרגל המבורך שהפך לנורמה לתת להולכי רגל זכות קדימה במעבר חציה, הביריונים יפחתו עד להעלמות. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם (נערך)

אני מכירה את הנושא מקרוב בגלל שאני עובדת בנושא התעבורה בבתי המשפט, וגם בלי קשר כל נהג בישראל מכיר מקרוב את הנושא. אין ספק שיותר אכיפה, התרעה ועונשים כבדים יכולים להביא לשינוי מן המעט, למרות שעדיין בתי המשפט לתעבורה קורסים (בעיקר מחוז י-ם). לא מזמן זומנתי לרענון נהיגה (כי עברו 5 שנים) וזה לחלוטין דבר שמשנה משהו בתודעה ואפילו במקצת. 

ממה שאני רואה בבתי המשפט צריך לקחת את כלל הנהגים, בעיקר הצעירים, במגזר הערבי ולהעביר אותם סדרת חינוך רצינית לפני שהם עולים על ההגה. 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי מתלבטתרצינית
  • מצחיק 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 5.4.2025 בשעה 10:55, Benor כתב:

בכל פעם שאני יוצא אל הכביש אני מרגיש שמדובר בשדה קרב. 

בכל פעם שאני יוצא אל שדה הקרב אני מתפעל מרמת האספלט הירודה. 

  • מצחיק 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 6 שעות, רועי5 כתב:

מו למשל ההרגל המבורך שהפך לנורמה לתת להולכי רגל זכות קדימה במעבר חציה, הביריונים יפחתו עד להעלמות

אנחנו כנראה חיים ב2 מדינות שונות.

חצי מהנהגים לא עוצרים במעבר חציה.

  • אהבתי 1
פורסם

לא עוצרים במעבר חציה אבל מול הקיוסק הם משאירים רכב מונע, על הנתיב ובסמוך לקו הפרדה לבן.

 

אומרים להם משהו, מה אבא למי אני מפריע חצי קריצה והולכים לקנות סיגריות ולמלא לוטו. 

 

כשעצלנות מוחלטת ועיוורון מוחלט מלראות את האחר נפגשים. 

  • מבאס 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 58 דקות, lanosforce כתב:

לא עוצרים במעבר חציה אבל מול הקיוסק הם משאירים רכב מונע, על הנתיב ובסמוך לקו הפרדה לבן.

 

אומרים להם משהו, מה אבא למי אני מפריע חצי קריצה והולכים לקנות סיגריות ולמלא לוטו. 

 

כשעצלנות מוחלטת ועיוורון מוחלט מלראות את האחר נפגשים. 

השאלה למה המשטרה לא מתערבת?

מדובר בנקודות עצירה ידועות לכולם.

 

שוטר צריך לבוא למקום ברגל, ובסך הכל להיכנס לרכב הממונע להסיע אותו לחניון של רכבים מוחרמים של המשטרה.

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

אנחנו כנראה חיים ב2 מדינות שונות.

חצי מהנהגים לא עוצרים במעבר חציה.

או שתי מדינות שונות, או שני זמנים שונים. לפני שנים לא מעטות היית בהחלט צודק, היום לא. הנורמה של מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה השתרשה באופן מרשים. ברור שתמצא גם כאלו שלא מצייתים ל

פורסם (נערך)
בתאריך 6.4.2025 בשעה 21:48, עצלן כתב:

אחרי הרענון נהיגה שאני עברתי גם אני פחדתי...

 

פגשתי שם אנשים שלא יודעים פונקציות ברכב מעבר לגז-ברקס, לא יודעים מה זה לחץ אוויר בצמיגים או בכללי כל אחזקה בסיסית, לא מזהים תמרורים ועונים תשובות שונות על שאלות חוקי תנועה...

גיליתי ברענון נהיגה שכמעט אף אחד לא מחליף צמיגים ומעטים מאוד מנפחים אותם.

המורה הדגיש את חשיבות התאריך על הצמיג והסביר שלא כדאי לקנות צמיגים מאוד זולים כי ככל הנראה הם משומשים. תלמידים צחקו עליו.

 

לדעתי, בסוף מורי הנהיגה אשמים. הם לא מלמדים כלום על אחזקת רכב, החלפת צמיגים, החלפת גלגל.

כמו תוכים מלמדים אותך לעבור טסט.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, רועי5 כתב:

כמו למשל ההרגל המבורך שהפך לנורמה לתת להולכי רגל זכות קדימה במעבר חציה

הרגל? זה לא חובה בחוק? 

מה העונש על אי מתן זכות קדימה להולך? התשובה המלאה | אסק רלב"ד 

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 15 דקות, רועי5 כתב:

או שתי מדינות שונות, או שני זמנים שונים. לפני שנים לא מעטות היית בהחלט צודק, היום לא. הנורמה של מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה השתרשה באופן מרשים. ברור שתמצא גם כאלו שלא מצייתים ל

הבעיה היא לא נתינת או אי נתינת זכות קדימה להולכי רגל. הבעיה היא חוסר תשומת לב לקיומם מלכתחילה.

תלך ברגל שעה ביום ותחצה מעברי חציה, תחזור אליי עם הממצאים.

פורסם
לפני 5 שעות, מתלבטתרצינית כתב:

לא מזמן זומנתי לרענון נהיגה (כי עברו 5 שנים) וזה לחלוטין דבר שמשנה משהו בתודעה ואפילו במקצת. 

ממה שאני רואה בבתי המשפט צריך לקחת את כלל הנהגים, בעיקר הצעירים, במגזר הערבי ולהעביר אותם סדרת חינוך רצינית לפני שהם עולים על ההגה. 

 

אם ידאגו שלכל קורס ריענון נהיגה יביאו צעיר שנפגע בתאונת דרכים ומובל בכיסא גלגלים ע"י עובד זר ויוריד למשתתפי הקורס את החשק להשתולל בכביש, אולי זה יזעזע מעט את הנהגים
ואולי אני סתם נאיבי...

  • רעיון טוב! 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...