Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, הנהיגה בארץ נהפכה להיות בלתי נסבלת, עומסי התנועה מוציאים את הרע מהנהגים.

אם נקרא כאן את התגובות, נראה משהו מושתף לרובם.

1. אני בסדר גמור, והאחרים לא.

2. חוסר סבלנות וסובלנות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 25 דקות, Ron Poh כתב:

חוסר סבלנות וסובלנות.

 

יצאתי אתמול מהעבודה, פניה בצומת ימינה והשתלבות לכביש 40 לפני נתב"ג - לפקק... 

מאותת על כוונה להשתלב, הרכבים במקום לתת להכנס, צופרים ונצמדים בכוונה כדי שלא תשתלב.

אני בראש חושב, אם היה הפוך היית שמח שמישהו נתן לך להיכנס בכיף, לא היית מתעצבן ומקלל וסוחב את זה איתך - אז למה שאתה מהצד השני, אתה גורם לזה?

 

וכל זה, כדי שתעמוד רכב לפני באותו פקק? 

 

 

  • לא הבנתי... 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לפעמים רכב אחד זה הבדל של כמה דקות ברמזור. ולפעמים יש צמתים שזה לא רכב אחד אלא 20, ואז זה הבדל של עשר דקות ברמזורים. ואת זה תכפיל בעוד 3 4 או 5 צמתים כאלו ביום, והנה לך עוד חצי שעה שנשרפה סתם ביום של אדם שנוהג על פי החוק...

אני לא בא אליך בטענות, והלוואי והשתלבויות היו מסתכמות במקרים של אנשים שטעו בדרך, ולא של בריונים סדרתיים כמו המקרה ש @ניקו פ. ציין אתמול...

מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יציאה מצומת והשתלבות לפקק עם איתות לעולם לא תהיה בריונות

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

באמת, ממש הדגשתי בהודעתי שאני לא מתייחס למקרה שלך, כתבתי שאנשים נוהגים במגננה תמידית כי המקרה שלך לא מייצג, אלא בדרך כלל השתלבויות ביום יום הן מעשה בריוני של קיפוח זכות.

פורסם

בכביש שאני נוהג בו אני צריך לעשות את התמרון הבא :

image.thumb.png.277cc27b55aa89a4ff453d571d83f54e.png

 

כאשר אני רוצה להכנס בנתיב שהוא רק לפניה שמאלה, ו-2 הנתיבים האחרים הם ישר בלבד. 

זה תמיד איזור שיש בו עומס תנועה ככה שהתנועה זוחלת, אני מאותת שאני רוצה להגיע לנתיב השמאלי, ואין פה מה להתבלבל, מי ששפונה שמאלה, זה רק בשביל להגיע לנתיב הזה, אין שום מטרה לעבור נתיב שגם נוסע ישר, רק בשביל לעמוד באותו עומס תנועה. 

כמה אתה חושב אנשים יתנו לי להשתלב מיוזמתם? אולי 1 ל-10.  ברוב המוחלט של הפעמים אני אצטרך לחתוך בשביל לא לעכב את התנועה מאחורי. ולמה לעשות את זה? סתם בשביל להיות מנייאק. 

פורסם

שכחתי את כל הדברנים שעסוקים בשיחה כך שהם נעצרים 10-15 מטר מאחורי הרכב ברמזור ואז מתחילים בגלישה איטיתתתתתת.

מה כל כך קשה לעצור פעם אחת כמו בנאדם ולא לתת לטור של רכבים לגלוש אחריך?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 49 דקות, davemustaine87 כתב:

כמה אתה חושב אנשים יתנו לי להשתלב מיוזמתם? אולי 1 ל-10.  ברוב המוחלט של הפעמים אני אצטרך לחתוך בשביל לא לעכב את התנועה מאחורי. ולמה לעשות את זה? סתם בשביל להיות מנייאק. 

זה החוסר התחשבות שדיברתי עליו בהודעתי המקורית לפני 3-4 עמודים

  • אהבתי 1
פורסם

בסביבת מגורי יש רמזור של ישר וימינה.

התור ימינה באופן טבעי ארוך יותר מהישר.

אתמול עמדתי בתור ימינה הזה, ואני קולט במראה רכב שנסע בנתיב ישר

ומנסה להידחף ימינה מאחורי, תוך כדי שמאחוריו צופרים לו כי הוא מעכב את התנועה ישר.

בהתקף נדיר של אדיבות כפולה, גם אני וגם הנהג שמאחורי פינינו מקום,

ויותר מזה - שנינו עברנו לנתיב ישר ונתנו לנהגת הנדחפת להיכנס במקומנו לנתיב ימינה.

האהבלה קפצה על המציאה ונתנה גז לנתיב שהתפנה לה כמתנה משמיים,

ו... כמעט נכנסה ברכב שהיה תקוע שם.  הא הא הא קארמה איז א ביץ' לפעמים.

כמובן ששנייה אחר כך גם אני וגם הרכב שהיה מאחורי חלפנו על פניה יחד עם כל אלה שהיא עיכבה קודם לכן

ולא יכולתי להתאפק מלתת בה הצצה של שמחה לאיד.

היה לגברת הצעירה פרצוף כזה של "אוף... למה נולדתי?!"

פורסם

כל נושא מתן אפשרות להשתלבות - אני מניח שבגלל שאנשים סופגים כל לא מעט נסיונות של השתחלות שלא בצדק, הם כבר הופכים להיות אטומים ותוקפניים לגבי כל ניסיון השתלבות בפקקים.

העומס בכביש מותיא אנשים מדעתם.

 

מה שאותי מכעיס זה האלה שברמזור שקועים בטלפון, ועד שהם לא מקבלים צפירות נרגזות הם לא זזים, מה שגורם למכוניות שמאחור סתם לפספס רמזור.

לזה אין לי הסבר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

וזה עוד בלי לדבר על כל ההסחות דעת מהמסכים שיש  היום ברכבים שגורמים ללא מעט תאונות ולכמעט תאונות.

לכן מעדיף רכב עם גיר רגיל ככה אני תמיד ערני לגבי מה שקורה בכביש מאשר אוטומט.

עריכה אחרונה על ידי NickName1
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מישהו רשם כאן שהמכנה המשותף הוא שכל השאר לא בסדר ואתה כן.

אז ממש לא. אני לא חסין ולעיתים אני מתנהג בצורה שממש לא הייתי רוצה.

הייתי מעדיף להיות אדיב יותר במצבים מסויימים. 

אתה מגלה שאדיבות אינה אדיבות אלא פרייאריות שמנוצלת פעם אחר פעם ע"י חוצפנים שפשוט נדחפים לרווח קטן בין מכוניות. או כאלו שעוקפים טור מכוניות ורק בצמוד לפניה "משתלבים" אליו.

לכן לא פעם, פשוט לא נותן לאחד כזה להשתלב ונותן לו להזיע. מצטער. זה קטע חינוכי.

בנסיעה היום יומית שלי, אני אף פעם לא משתמש בטכניקה של עקיפת טור מכוניות והשתלבות לקראת הפניה. כבר מזמן מזהה מכוניות שעושות זאת על בסיס קבוע. פשוט ארגיש בושה להיות מזוהה ככזה.

 

תופעה "מעניינת" היא היחס לרכב שנוסע לפניך ומסיבותיו מאפשר לכל ה"גנבים" האלו להשתלב לפניו על חשבון כל אלו שמאחוריו. חורק שיניים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 6.4.2025 בשעה 03:14, אליה כתב:

בקירבת בתי ספר יש נטיה להורים לעצור בצורה הכי מפריעה לתנועה שרק אפשר..

אני תמיד תוהה אם זה טימטום או חלאתיות..

חלאתיות בלבד
אני גר בסביבת בית ספר לבית הספר יש שני כבישים (בית הספר נמצא בול באמצע השביל המחבר) ככה שלא אמורה להיות עדיפות
כביש אחד חד נתיבי חד סיטרי (מצפון לדרום) שחוסמים כל בוקר וכל צהריים את הכביש לרבע שעה שלמה בעמידה באמצע הכביש ולא בחניה לייד או משהו ככה שיש תור של 20 מכוניות ואי אפשר לברוח
מהכביש השני דו סיטרי חד נתיבי (שגם שם כיוון הנסיעה מצפון לדרום שקרוב לבית הספר ללא מעבר כביש לנסיכים של אבא) שם לא מבצעים את ההורדה ששם אתה יכול לעקוף את הרכב החוסם וזה נובע אך ורק מאני ועצמי וחלאתיות

פורסם

המנטליות הידועה גם בשם " אני לא אצא פראייר, שיתהפך העולם " מאפיינת למרבה הצער, לעיתים האסון, את מרביתנו. ניתוח הגיוני מבהיר די מהר שהתחשבות באחר היא לא רק ענין שמעניק שלווה ונינוחות שמקלים מאוד בסיטואציות לוחצות, היא גם עוזרת לקצר פקקים ועומסים בכביש, אבל כנראה פשוט אי אפשר לשרש את המנטליות הזו. כאלה אנחנו, אבוד לנו. עברתי כזכור לאוטובוסים ורכבות, שם אני מוצא את השלווה שחסרה לי ליד ההגה.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...