Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, Gorpi כתב:

...

המורה הדגיש את חשיבות התאריך על הצמיג והסביר שלא כדאי לקנות צמיגים מאוד זולים כי ככל הנראה הם משומשים. תלמידים צחקו עליו.

...

ולפי דעתך ברכבים פרטיים, מוכרים צמיגים משומשים כחדשים?

 

פורסם

בעבר הרחוק היה במבחן התיאוריה פרק לא קטן על תחזוקת הרכב. עם השנים נעלם.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

הבעיה היא לא נתינת או אי נתינת זכות קדימה להולכי רגל. הבעיה היא חוסר תשומת לב לקיומם מלכתחילה.

תלך ברגל שעה ביום ותחצה מעברי חציה, תחזור אליי עם הממצאים.

 

הבעיה האמיתית היא במקרה של כביש עם שני נתיבים. 
אם אני יכול לעצור באמצע הכביש , על שני נתיבים או שאני לבד בכביש , אני עוצר. 
אם יש עוד רכבים ואני לא בטוח אם הם יעצרו. אני מאט ואם רואה שהם לא מאיטים , אני לצערי ממשיך.

פשוט קרה לי כבר מקרה שעצרתי להולך רגל במעבר חציה בכביש עם שני נתיבים לאותו כיוון , 
הולך הרגל התחיל לחצות ואז ראיתי רכב מתקדם במהירות במראה השמאלית 

במזל הולך הרגל לא נפגע. 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

בעבר הרחוק היה במבחן התיאוריה פרק לא קטן על תחזוקת הרכב. עם השנים נעלם.

 

גם בעבר הלא כ"כ רחוק 😃 (1998).

בוקי העלה פעם שאלה כזאת, ולא ברור למה זה ירד.

אני זוכר שאחת השאלות שהופיעה בתרגולים לתאורייה הייתה לגבי סדר הפעולה של מנוע 4 פעימות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

חצי מהנהגים לא עוצרים במעבר חציה.

אחרי שעברתי ממגורים בבאר שבע לעיר בנרכז באשכול סוציו אקונומי 8, אני יכול להעיד שיש הבדל משמעותי בין מקומות שונים. וזה לא רק ההסתברות שרכב מסויים יעצור, זה גם המרחק שהוא עוצר ממך

לפני שעתיים, Gorpi כתב:

לדעתי, בסוף מורי הנהיגה אשמים. הם לא מלמדים כלום על אחזקת רכב, החלפת צמיגים, החלפת גלגל.

שלא לדבר על בלימת חירום... הדבר הראשון שצריך ללמד אחרי כוונון כסא ומראות (כמובן שגם את זה צדיק מי שמלמד)

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, היו זמני בומבה כתב:

שלא לדבר על בלימת חירום... הדבר הראשון שצריך ללמד אחרי כוונון כסא ומראות (כמובן שגם את זה צדיק מי שמלמד)

גיסי אחרי שעבר טסט ביקש ממני שאעביר לו קורס איך מפעילים אורות ווישרים ברכב...

  • מעניין 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)

אשתי נכשלה בטסט כיוון שהיה בגשם הראשון ולא ידעה להפעיל מגבים. וזה היה ב-1979. אין לי ספק שגם כיום נהגים רבים מכירים הגה, גז, ברקס וזהו. אורות? יש drl. אז מה אם השמש שקעה. איתות? למה לתקשר עם הנהג השכן? קצת הסטת הגה והוא יאלץ להבין. אולי בשיטה הגרמנית (קורס תיאוריה מובנה ומבחן לפני הלימודים המעשיים) יהיה אפשר להחדיר את הידע. ב-28 שיעורי החובה (שמירי רגב רוצה לצמצם ל-22) אי אפשר..

 

@לב טוב, מורים מלמדים תלמידים לכוון מראות? אני בספק. שמים פנורמית ואת המתקנים המוזרים על מראות הצד. אגב, אני חושב שבבפורד אסקורט דור ראשון. שעליה למדתי בכלל לא היתה מראה ימנית, כך שהמורה לא היה יכול ללמד אותי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אולי זה קשור לשרשור אחר שאני זוכר כאן (משהו על איך ומתי עשיתם רשיון או משהו כזה)

אבל הוצאתי רשיון לפני 7 שנים והלכתי על ידני בשביל ללמוד איך נוהגים כמו שצריך.

למדתי אצל מורה מעולה בשם אריה הלפרין מתל אביב.

והוא פחות או יותר לימד הכל. שיעור ראשון כולו היה רק הכרת המכונית.

אני לא מדבר על כיוון מראות הפעלת ווישרים וכדומה, הבנאדם אשכרה פתח מכסה מנוע

והתחיל להראות כל דבר ודבר מה עושה וכו' וכו וכו'.

רק אחרי 40 דקות של הכרת המכונית הורשיתי בכלל לשבת ולהתחיל ללמוד.

צריך עוד מורים כאלה כנראה.

עריכה אחרונה על ידי Olórin the grey
שגיאה לשונית
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כשראיתי בפעם הראשונה טסלה אצל מורה נהיגה,

 

הבנתי שהרכב הבא שלי הולך להיות סילבראדו - (אבל אז ראיתי את החשבון בנק...😜)

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 25 דקות, sperial כתב:

אשתי נכשלה בטסט כיוון שהיה בגשם הראשון ולא ידעה להפעיל מגבים. וזה היה ב-1979. אין לי ספק שגם כיום נהגים רבים מכירים הגה, גז, ברקס וזהו. אורות? יש drl. אז מה אם השמש שקעה. איתות? למה לתקשר עם הנהג השכן? קצת הסטת הגה והוא יאלץ להבין. אולי בשיטה הגרמנית (קורס תיאוריה מובנה ומבחן לפני הלימודים המעשיים) יהיה אפשר להחדיר את הידע. ב-28 שיעורי החובה (שמירי רגב רוצה לצמצם ל-22) אי אפשר..

 

@לב טוב, מורים מלמדים תלמידים לכוון מראות? אני בספק. שמים פנורמית ואת המתקנים המוזרים על מראות הצד. אגב, אני חושב שבבפורד אסקורט דור ראשון. שעליה למדתי בכלל לא היתה מראה ימנית, כך שהמורה לא היה יכול ללמד אותי.

הבעיה עם לימודי הנהיגה כיום, שרוב המורים (לא מכליל את כולם כי יש מורים שמלמדים לנהוג ולא רק לעבור טסט) הם מלמדים איך לעבור טסט ולא איך לנהוג וכאן מתחילה הבעיה, תלמיד עובר טסט אבל הוא לא יודע איך לנהוג כי לא לימדו אותו.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 29 דקות, sperial כתב:

מורים מלמדים תלמידים לכוון מראות?

שני אחיינים של אשתי הוציאו רישיון לאחרונה, לא לימדו אותם לכוון מראות (לא כיוון נכון, לא לימדו בכלל) וגם על שאר הכיוונים (הגה, מושב) לא מאוד התעכבו איתם.

וזה שני מורים שונים.

אז נכון, לא מחקר מעמיק מדי, אבל סמוך לעבודה שלי יש מתחם שיוצאים ממנו לטסטים.

כמות הפעמים שהם קופצים לכביש, לא מאותתים, סוטים מנתיב, היא עצומה.

כשמזלזלים ב"קטנות", מה הפלא שגם העניינים המהותיים יותר נזנחים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

טוב, כשאני למדתי נהיגה, עשינו רק שיעור או שניים בכביש בין עירוני (פקוק).

למעשה לא היה לי מושג על נהיגה בכביש כזה. ולא איך קוראים שלטים לעזאזל.

כך שבהתנסות הראשונה שלי בנהיגה אחרי הטסט - לבד - זכרתי רק דבר אחד מכל השיעורים:

שתמיד צריך להיות בנתיב ימין, נתיב שמאל לעקיפה בלבד. (לא שידעתי / העזתי לעקוף, כן?).

 

למעשה, יצאתי מגבעת שמואל במטרה להגיע לאיזור מודיעין (אני חושב), טרום עידן הוויז.

נצמדתי באדיקות *כל הזמן* לנתיב הכי ימני, ותוך חמש דקות איבדתי את כביש 4 ואת הדרך.

הגעתי איכשהו ליהוד, אין לי מושג איך. וגם לא איך חזרתי.

 

בנוסף, ידעתי לכוון מראות צד. לא ידעתי *כלום* על מראה אחורית. בקושי שהיא קיימת.

  • מצחיק 4
פורסם
לפני שעה, Olórin the grey כתב:

והוא פחות או יותר לימד הכל. שיעור ראשון כולו היה רק הכרת המכונית.

אני לא מדבר על כיוון מראות הפעלת ווישרים וכדומה, הבנאדם אשכרה פתח מכסה מנוע

והתחיל להראות כל דבר ודבר מה עושה וכו' וכו וכו'.

איפה? מה המורה היום ילמד? כמה ליטר יש בתא המטען הקדמי?

והתלמידים היום... אין להם סבלנות לכלום, רק לנהוג, הם לא יקשיבו למורה על ההסברים שלו על איפה נמצאת המערכת פליטה ואיך בודקים שמן, זה פשוט לא יעניין אותם, הם כבר מהרגע הראשון חושבים מתי הטסט ואיך הם באים לזה הכי מהר.

  • אהבתי 2
פורסם

ממה ששמעתי מאחייני, רוב השיעור זה נסיעה לאסוף את התלמיד.ה הבא (עם/בלי חברים שישבו במושב האחורי) ותיאומים בטלפון להמשך היום. 

  • אהבתי 3

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...