Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, דובצע כתב:

בירידה?

בעלייה.

הם חוזרים הביתה מיום עבודה.

 

עוקפים מקו לבן בצד שמאל, קו צהוב מצד ימין, עוקפים משאיות מנתיב השתלבות בתחנת דלק, עוקפים דרך התחנת דלק לפני צומת שילת, עוקפים דרך הנת"צ (תודה לאל יש עכשיו מצלמות אז הפסיקו).

אם היו יכולים להיות עם קפיצים כמו ב KNIGHT RIDER היו עוקפים גם מלמעלה.

 

למזלי מאז שהחלפתי ל VRS הם חושבים שאני ראש הכפר או משהו כזה אז נרגעים לידי.

עריכה אחרונה על ידי avizaz
  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני שעה, avizaz כתב:

בעלייה.

הם חוזרים הביתה מיום עבודה.

 

עוקפים מקו לבן בצד שמאל, קו צהוב מצד ימין, עוקפים משאיות מנתיב השתלבות בתחנת דלק, עוקפים דרך התחנת דלק לפני צומת שילת, עוקפים דרך הנת"צ (תודה לאל יש עכשיו מצלמות אז הפסיקו).

אם היו יכולים להיות עם קפיצים כמו ב KNIGHT RIDER היו עוקפים גם מלמעלה.

 

למזלי מאז שהחלפתי ל VRS הם חושבים שאני ראש הכפר או משהו כזה אז נרגעים לידי.

התג של ה VRS על הרכב זה זיהוי עמית-טורף של השבאב, ברגע שיש לך כזה אתה מסומן כשייך אליהם במערכת.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם
לפני 26 דקות, נולד לליסינג כתב:

התג של ה VRS על הרכב זה זיהוי עמית-טורף של השבאב, ברגע שיש לך כזה אתה מסומן כשייך אליהם במערכת.

גם בכזה רכב לדוגמה?😃

Hyundai-Staria-2025-00.jpg

פורסם

זה לפי מספר הראשים ברכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 שעות, avizaz כתב:

למזלי מאז שהחלפתי ל VRS

אל תשכח להשחיר גם את החלונות של הדלתות הקידמיות ל90 אחוז השחרה

אל תשכח גם את השמשה האחורית והקידמית - לרמה כזאת שיכלת פשוט לנסוע עם "משקפיים" על השמשה. 

אל תשכח להשחיר פנסים אחוריים גם. 

הפסים האדומים כבר הגיעו עם הדגם אז נחסך ממך. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שכחת את הניקל והדמוי סאנרוף :)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

לא שכחתי אני מדחיק. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

מוזר לי שלא אוצרים להולכי רגל במעבר החציה.

אני זוכר רק מקרה אחד מלפני הרבה שנים, איזה ארס בהונדה פנה ימינה בפול-גז וחריקת צמיגים כאשר אנחנו רצינו לעבור ברמזור ירוק, קפצנו בחזרה מהכביש כדי לא להדרס.

אבל זה היה בלילה יום שישי בת"א באיזור הבילויים.

בעשור האחרון לא זוכר מקרים דומים שראיתי, דווקה רואה את כולם עוצרים להולכי רגל.

אבל אני כבר לא הולך לאיזורי בילוי בת"א ביום שישי :)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 2 דקות, EvGriga כתב:

מוזר לי שלא אוצרים להולכי רגל במעבר החציה.

אני זוכר רק מקרה אחד מלפני הרבה שנים, איזה ארס בהונדה פנה ימינה בחריקות צמיגים כאשר אנחנו רצינו לעבור ברמזור ירוק, קפצנו חזרה מהכביש כדי לא להדרס.

אבל זה היה בלילה יום שישי בת"א באיזור הבילויים.

בעשור האחרון לא זוכר מקרים דומים שראיתי, דווקה רואה את כולם עוצרים להולכי רגל.

אבל אני כבר לא הולך לאיזורי בילוי בת"א ביום שישי :)

אתה מוזמן ללוות את הבן במקומי לבית ספר איזה בוקר ככה ב7:50 כשכל נהג ונהגת אפשריים אוכלים ת'פלפה של לצאת מהעיר לפקקים והם בלחץ היסטרי ולא רציונאלי שמישהו יפטר אותם על איחור שבמילא יקרה.

 

ואז להבין שמחציית שלושה מעברי חציה, הילד יכול למצוא את סופו לפחות 10 פעמים שונות.

 

והייתי עדין.

  • מבאס 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, lanosforce כתב:

ואז להבין שמחציית שלושה מעברי חציה, הילד יכול למצוא את סופו לפחות 10 פעמים שונות.

כנראה זה תלוי בעיר המגורים שלך, אצלנו לא נוסעים יותר מהר מ-40 קמ"ש, גם שאין פקקים מה שנדיר, וכולם עוצרים לילדים שחוצים כבישים בבוקר לב"ס.

אוצרים עוד לפני שהם מתחילים לחצות, כאשר רק רואים אותם מתקרבים למעבר.

אני רואה אותם מלא ולא פגשתי מקרה אחד שלא אצרו להם, גם לגדולים יותר שכל הזמן בטלפונים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 32 דקות, lanosforce כתב:

אתה מוזמן ללוות את הבן במקומי לבית ספר איזה בוקר ככה ב7:50 כשכל נהג ונהגת אפשריים אוכלים ת'פלפה של לצאת מהעיר לפקקים והם בלחץ היסטרי ולא רציונאלי שמישהו יפטר אותם על איחור שבמילא יקרה.

 

ואז להבין שמחציית שלושה מעברי חציה, הילד יכול למצוא את סופו לפחות 10 פעמים שונות.

 

והייתי עדין.

לגמרי.

לפעמים אני מלווה אותם בבוקר. אז אני קצת הרבה יותר גבוה. ועדיין. מעבר חצייה שהשמש בחורף מסנוורת ונמצא אחרי כיכר - אתה עומד שם, ברור לגמרי,  100% ראייה, ומתעלמים ממך.

וגם בחזור, בקושי עוצרים לי. הכי גרוע זה אלה שאתה חושב שמאיטים בשבילך, אבל לא, הם חושבים שהם בפקק והם גולשים עם העיניים בטלפון, ואז קולטים שאין רכב לפניהם ואפשר לנסוע, ודופקים גז, רק שיש לך ילד שמתחיל לעבור מעבר חצייה.

לפני כמה שבועות - ליד בית הספר, איזה רכב מסחרי נשבר לו מהפקק, החליט לעקוף. אמצע עיר. אז מה אם יש קו לבן, שנים/שלושה צמתים קטנים לא מרומזרים וערימת מעברי חצייה ו8 בבוקר. נשבע לכם שזה היה נראה כמו נהג בדרך לפיגוע דריסה. הוא הכריח את כל מי שהגיע מולו לסטות לכל מיני כניסות לבתים. מזל שלו שלא היה שם איזה יממניק.

 

דבר אחד - למיטב ידיעתי בארץ, החוק היבש מאוד מחמיר לטובת החוצה. כלומר, בכל אירוע, אתה לגמרי לגמרי אשם. נסיבות מקלות? תצטרך להוכיח שדרסת את קרל לואיס ושהוא סיים לחצות ואז חזר בחזרה בריצה אחורה.

 

עוד משהו - עישון ברכב? זה חוקי? זה אי פעם היה חוקי? כמו שאסור להחזיק טלפון ביד, אז למה מותר להחזיק סיגריה ביד? וכדי להדליק אותה צריך עוד יד, נכון??

  • מבאס 1
פורסם
לפני כשעה, EvGriga כתב:

כנראה זה תלוי בעיר המגורים שלך

אה סליחה - לא ידעתי שאתה ברילוקיישן לשטוקהולם

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא צריך להרחיק כל כך. גם בחיפה המצב טוב מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 7.7.2025 בשעה 22:45, לב טוב כתב:

כבישי הנגב מלאים בהפתעות כאלו. 

מרוץ ראלי של קורולות ואוקטביות.

 מנסיון אישי שלי בכבישים בשנים האחרונות :

קורולות ואוקטביות "מזדקנות" (בנות 10 פלוס מינוס) , רכבים מסחריים קטנים ורכבי הסעות  , זה הרכבים הכי אגרסיביים ומסוכנים בכביש.

 

  • רעיון טוב! 4
פורסם

היום על כביש 6 איזו חשמלית עקפה מימין (לא אותי) והשתחלה חזרה בשמאלי

בתאריך 10.7.2025 בשעה 11:48, sperial כתב:

לא צריך להרחיק כל כך. גם בחיפה המצב טוב מאוד.

"טוב מאוד"?

אתה נוסע בשעות שתוארו, כשיש הכי לחץ של הבוקר על הצירים של בתי הספר?

לפני חודש וקצת ראיתי נהגת מתמרנת כדי להשיג יתרון בצומת ליד בית ספר והופ נכנסה -- במהירות נמוכה למרבה המזל -- בילד שעבר במעבר חציה. 

🤨 בלי להכליל,  בעיני חיפה היא בירת הנהיגה האגרסיבית (הנה הכללתי). ההבדל הוא שלא רק כש"צריך" אלא שזו ממש אידאולוגיה שם.  

מקווה שלא פתחתי כאן מהומה...

יש מצה שהתבלבלת הסמל הזה זה לא קורולה...

image.png.a02cf364d1306f5d36570934c3fd82c7.png

בתאריך 10.7.2025 בשעה 13:00, Uri82 כתב:

 מנסיון אישי שלי בכבישים בשנים האחרונות :

קורולות ואוקטביות "מזדקנות" (בנות 10 פלוס מינוס) , רכבים מסחריים קטנים ורכבי הסעות  , זה הרכבים הכי אגרסיביים ומסוכנים בכביש.

 

יש מצב שהתבלבלת, הסמל הזה זה לא קורולה...image.png.a02cf364d1306f5d36570934c3fd82c7.png

(כמה אנשים אני אצליח להרגיז היום?)

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...