Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא פולח שום מהומה.

 

את ההובלות לבתי ספר סיימתי לפני איזה 18 שנים. איכשהו הרושם שלי הוא שבשנים האחרונות המצב השתפר מאוד, וזו היתה גם התרשמות של אנשים שעבדו איתי ושהגיעו מאזורים אחרים.

 

נהגים אגרסיביים פגשתי לא מעט, לא רק בחיפה. גם בגרמניה ודנמרק. אבל הרושם שלי הוא שיחסית המצב השתפר. כמובן שההגעה של וולט לא עשתה טוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

המצב לא הישתפר מכמה סיבות

א יותר ויותר(מדיי) רכבים בכביש

ב פחות אכיפה על קיפוח זכות וכדומה

ג בוייז רואים אם יש משטרה או אין

ד סומכים על המערכות בטיחות 

וכניראה עוד סיבות

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני 5 שעות, Jack457 כתב:

 

יש מצב שהתבלבלת, הסמל הזה זה לא קורולה...image.png.a02cf364d1306f5d36570934c3fd82c7.png

 

אתה לא מכיר את סעיף 246?

בתאריך 28.2.2016 בשעה 22:21, borsood כתב:

יוחאי, חשבתי שאת מכיר את תקנות התעבורה סעיף 246:

(246) היה ג'יפ מתוצר במ"וו מתקרב ינהגו עוברי הדרך שבה הוא עובר או עומד לעבור לפי הוראות אלה:

1. נוהגי רכב יתנו זכות קדימה לג'יפ

2.הולכי רגל הנמצאים בכביש יפנו אותו מיד עד שיעבור הג'יפ

 

נוהג בג'יפ במ"וו רשאי בשעת הנסיעה:

(1) לחנות או לעמוד, שלא בהתאם להוראות

(2) לעבור על פני תמרור או רמזור המורים על עצירה בלי להיעצר

(3) לעבור על המהירות המותרת

(4) לעבור על ההוראות המגבילות את כיווני הנסיעה ואת הפניות לכיוונים מסוימים

 

  • מצחיק 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, יענקלה הדובי כתב:

במעברי חציה המצב ברוב הארץ טוב מאוד

כנראה שזה תלוי איפה ומתי.

בעבר הרחוק כשילדי היו בבי"ס יסודי, התנדבתי למשמרות הזה"ב בשעות הבוקר.

באופן קבוע, כמעט מדי בוקר היו מצבים שהייתי צריך ממש לעצור בגופי מכוניות שניסו לעבור למרות התמרור המונף.

ברוב המכוניות האלה היו אמהות עם ילדים בדרך לאותו בית ספר...

שאלתי כמה פעמים נהגות מה עובר עליהן, ומה אם הילד הפרטי שלהן היה במעבר חצייה ולא באוטו.

התשובה הנפוצה הייתה "אבל אני ממהרת..."

זה היה מאוד מזמן כאמור, אבל לא נראה לי שהמצב השתפר מאז. בטח ההיפך.

*ולא מדובר על איזה כפר.

עיר מבוססת, בי"ס נחשב והורים ברמה סוציו-אקונומית גבוהה.

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם

אני תוהה לעצמי עם יש יקום מקביל או שאני חי באילוזיה אבל אין יום שאני לא נתקל בחזירות הזאת של לא לעצור להולך רגל.

 

לצערי גם כשהילד הקטן לידי, נתקל בתופעה הזו יותר מידי.

 

עם הבן, זה בעיקר בסביבת הבית ובית הספר. לבדי זה גם קורה לי כשאני בעבודה. בתל אביב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שני הסנט שלי,

בשל תת התרבות הנהוגה בכבישים,

אימצתי לעצמי הרגל בכל כביש דו נתיבי,

להימנע לגמרי מנסיעה בנתיב הימני,

המלא בכל מיני עוצרים בצד שמסכנים את כולם,

וכן במשאיות שנושאות כפול מהמשקל המותר

או בעבריינים שעוקפים מימין בפראות,

לכן אני נוסע רק בנתיב השמאלי,

במהירות בטוחה של כעשרים קמ"ש פחות מהמותר,

ולפי מה שנראה יש עוד רבים וטובים שהבינו שכך צריך לנהוג. 

  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התחלת לפרסם הגיגים של שרת התחבורה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 שעות, lanosforce כתב:

אני תוהה לעצמי עם יש יקום מקביל או שאני חי באילוזיה אבל אין יום שאני לא נתקל בחזירות הזאת של לא לעצור להולך רגל.

 

לצערי גם כשהילד הקטן לידי, נתקל בתופעה הזו יותר מידי.

 

עם הבן, זה בעיקר בסביבת הבית ובית הספר. לבדי זה גם קורה לי כשאני בעבודה. בתל אביב.

כמו במכוניות גם באנשים תלוי אך אתה ניראה  למען הניסוי שים כובע שמש שחור ומשקפי שמש ושרשרת חי ותיזכה לישועות

פורסם

במקרה שלי גם אם תעשה לי דרדלוקס - לא יעזור. 

 

הדרך הכי טובה להמנע מזה - זה להגיע לבית ספר 10 דקות אחרי הזמן. 

בדיוק כמו לעלות למטוס - אחרון - יש לך מקום שמור, כסא מסומן. נותן לחיות להכנס לעבור את הבלאגאן שלהם עם התיקים - מוצא מקום פנוי לזרוק את התיק ומתיישב ברוגע. 

 

אף פעם לא הבנתי את תופעות הRUSH HOUR 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 9 שעות, lanosforce כתב:

אני תוהה לעצמי עם יש יקום מקביל או שאני חי באילוזיה אבל אין יום שאני לא נתקל בחזירות הזאת של לא לעצור להולך רגל.

 

לצערי גם כשהילד הקטן לידי, נתקל בתופעה הזו יותר מידי.

 

עם הבן, זה בעיקר בסביבת הבית ובית הספר. לבדי זה גם קורה לי כשאני בעבודה. בתל אביב.

 

חלק מזה זה שמעברי החצייה בארץ לא ברורים, הסימונים מחוקים ואין ראות טובה של הולכי הרגל. 

 

איך נראה מעבר חציה באנגליה

שימו לב לשינוי בקו ההפרדה לקראת המעבר 

 

image.thumb.png.160155bf6f7439395ebdcf8b5d75f394.png

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 7 דקות, falou כתב:

איך נראה מעבר חציה באנגליה

אתה מתכוון ערב הסעודית החדשה? 

  • מבאס 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אאל"ט קו ההפרדה השבור פירושו "אין עצירה", דומה לאדום לבן שלנו.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 43 דקות, lanosforce כתב:

במקרה שלי גם אם תעשה לי דרדלוקס - לא יעזור. 

 

הדרך הכי טובה להמנע מזה - זה להגיע לבית ספר 10 דקות אחרי הזמן. 

בדיוק כמו לעלות למטוס - אחרון - יש לך מקום שמור, כסא מסומן. נותן לחיות להכנס לעבור את הבלאגאן שלהם עם התיקים - מוצא מקום פנוי לזרוק את התיק ומתיישב ברוגע. 

 

אף פעם לא הבנתי את תופעות הRUSH HOUR 

הגנים נפתחים ב 7:30. בשעה הזאת אנחנו כבר מחוץ לגן

חוזרים הבית לפני כל הבלאגן

בשנה הבאה בבית ספר נראה מה יהיה 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...