Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול היה משהו אם פיגור. לא ידענו אם רוצה לחצות. האוטובוס התעלם ממנו. אני עצרתי. הוא היה על אי תנועה. אבל לא חצה. שראיתי שלא מתכוון לחצות. המשכתי. אף אחד לא צפר.

אני משתדל לעצור לאנשים. אבל יש מקומות אם צמחיה. הולכי רגל. שלא ברור אם רוצים לחצות או להמשיך. באיחוד במעגלי תנוע זה מבלבל לפעמים.

 

שבוע שעבר רחוב רחב. שני ילדים רוצים לחצות לא במעבר חציה. אפילו שיש אחד כזה. 100 מטר.

רחוב דו סטרי. מול מכולת. אז עצרתי. התחילו לחצות. שימנתי להם שיש רכב מתקרב. אז הרימו לו תיד. גם עצר. נכון זה לא חכם. אבל הרימו יד. במקום בולט.

 

אתמול האיתי בקופת חולים. קניתי תרופות. ומזון. (אנשור פלוס). הפעלתי חניה. אפילו שלרכב תו נכה. לא שלי. שהגעתי לרכב והתחלתי להכניס תדברים לרכב. רכב ראה ונאמד. רצה תחניה. אז הוא חסם תרחוב.

אז צפרו לו בלי הפסקה. הזדרזתי. ויצאתי. שראו שיצאתי הפסיקו לצפור. זה מקום אם מצוקת חניה.

העצבים של האנשים. לא נתנו לי להתרכז. ממש עצבנים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

בואו נראה - למה שאנשים יהיו עצבניים בארץ ישראל של שנת 2025 

 

יוקר המחיה לעומת השכר הממוצע - צ'ק. 

עליית מחירי הדיור בלמעלה מ100 אחוז מאז 2008 - צ'ק 

קורונה - צ'ק 

קרע בעם בין "ישראל" ל"יהודה" - צ'ק 

בניה רוויה ומצוקת חניה קשים, מדרכות צרות או לסירוגין כבישים צרים בכדי להאט תנועה - צ'ק צ'ק צ'ק 

מלחמה שנמשכת כבר קרוב לשנתיים עם שבע חזיתות ומתוכן כמה שבועות מול איראן - צ'ק 

תחבורה ציבורית לא יעילה וגם לא פעילה בסופי שבוע וחגים ששולחת את כולנו להתחמש ברכב שני כמעט בכל בית ולכן פקקי הזיה הודו סטייל - צ'ק 

 

לא מבין על מה אנשים עצבנים. 

 

אה ושכחתי שזה המידל איסט - האקלים! - כמו שפלאפי אמר - איטס נוט אן אנגרי פייס איטס אה הוט פייס! 

 

אוי אוי אוי גם שכחתי את מערכת ההשכלה (חינוך) כאן - שבינה לבין חינוך הקשר גם לא מקרי ואה כן גם חינוך מבית - זה עניין של מזל - אוי איזה כיף לי ברוגע הזה.

 

ובחיי שאני כל פעם מזכיר לעצמי שכאן אני יהודי - במקום אחר, יהודון. 

וזה מחזיר אותי לזה שאין לי ארץ אחרת, כאן הוא ביתי. אבל פאק כמה אני רגוע. 

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 57 דקות, lanosforce כתב:

בניה רוויה ומצוקת חניה קשים, מדרכות צרות או לסירוגין כבישים צרים בכדי להאט תנועה - צ'ק צ'ק צ'ק 

זה בעיניי גורם לנזקים (מניסיון שלי אישי. נכנסו לי באוטו ברמה שבאו מהר מאוד!) . מחפש עם מי צריך לדבר כדי שיעשו פסי האטה תקניים בכבישים. הצרו נתיבים ועדיין יש תאונות דרכים. אנשים לא נוהגים בשיא הריכוז בלשון המעטה. 

עסוקים עם הסחות דעת.. 

וזה עניין של תרבות וחינוך. (עוד יתרון לגיר ידני... אתה מרוכז ומעורב יותר בנהיגה!). 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 11 דקות, saar5555 כתב:

זה עניין של תרבות וחינוך. (עוד יתרון לגיר ידני... אתה מרוכז ומעורב יותר בנהיגה!). 

אנשים - שזה גם נשים - מתאפרות לי, מתגלחים לי (עם מכונת גילוח) תוך כדי נהיגה. רואים טיקטוק או פשוט טלוויזיה תוך כדי נהיגה... 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 21 שעות, huber כתב:

נהיה? זה ככה מעל עשור. הנה תרד דיון על הנושא בפורום אחר מ 2011, למיותר לציין ששום דבר לא השתפר, להיפך - רק החמיר:

 

https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?p=1387249&hilit=אני+שונא+שמאלנים#p1387249+

זה זוועה. ואם המדינה לא תעשה כלום המצב יחמיר עוד יותר ויזכיר את התנועה במזרח הרחוק

פורסם

אין שום סיבה אובייקטיבית שמס' התאונות יעלה בשיעור שעובר את הגידול בנסועה (אם זה אכן המצב) 

להפך,יש גורמים ממתנים, כמו צפיפות (מאט את הרכבים מאוד באזורים מסוימים), עלייה דרמטית בבטיחות כלי הרכב (פסיבית, אקטיבית ומערכות בטיחות) ושיפור בתשתיות. 

 

מה שנשאר זה הגורם האנושי. 

אם אכן יש יש עלייה לעומת הנסועה

 

מעניין יהיה לראות תחשיב כזה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כמי שלמד נהיגה בירושלים אני יכול להגיד שהחינוך לנהיגה בארץ מזעזע וכשעליתי להגה לפני 20 ומשהו שנים לא הייתי מוכשר לנהיגה בכלל. המורים בארץ ממוקדים בהעברת התלמיד טסט (בצדק מבחינתם אחרת לא יהיה ביקוש עבורם כמורים).

 

נסיעה בין עירונית זה בכלל משהו שלא עשינו באף שיעור נהיגה (וכביש בגין לא נחשב). 

נהגים שלא לומדים באמת לנהוג בכביש בין עירוני מסגלים הרגלים רעים והם בהכרח יהיו נהגים מסוכנים. (נסיעה בין עירונית תהיה הרבה פחות סלחנית לטעויות של נהגים).

היום אני מגדיר את עצמי כנהג סביר. למדתי הרבה מנגנים מקצועיים (הרבה כבוד לנהגי משאית רוסים) ועדיין בטוח שיש מקום להשתפר אבל השאיפה האמיתית היא שיפור בתחב"צ.

פורסם

מוסיף שמאז הקורונה משום מה אנשים הפסיקו לאותת, זה משגע אותי. כאילו לא קיים וינקר ופונים בכיף שלהם בלי שום התראה...וגם, זכות קדימה בכיכר זה בגדר המלצה בלבד. האמת שאני משמעותית נוהג פחות כדי לא להתעצבן ומשתמש בתחבורה ציבורית כמה שאפשר כמובן חוץ מסופי שבוע שאי אפשר.

  • מבאס 1
פורסם

גם אני עברתי לתחבורה ציבורית, יותר זמן, אבל העצבים חשובים יותר. וסיפור האיתות לא קשור לקורונה, החל הרבה הרבה קודם. אני מספיק זקן בשביל לזכור שפעם אותתו, אבל זה באמת היה מזמן, לפני ניוון השרירים ביד הרלבנטית.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שמעתי בשבת ממישהי שעובדת באיכילוב שיש עליה משמעותית בתאונות דרכים לאחרונה בגלל שיותר אנשים נוהגים תחת השפעה של נוגדי דכאון, וזה כמובן חלק מההשפעות של המלחמה המתמשכת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נהיגה אחת מראש העין לרמת החיל הבוקר וספרתי שלושה רמזורים אדומים שנחצו ושניים מהם בפרעות. (לא אניייייי לא אני) 

  • מבאס 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טרי! טרי... מהנהיגה הביתה מרמת החיל לראש העין 

 

צומת ראול וולנברג רחוב הארד -  נהגת בI10 נוסעת לתוך צומת לא פנויה ונתקעת - תוך כדי שהיא רואה טיק-טוק בטלפון ונהגים צופרים לה כי היא חוסמת אותם ועושה טובה שזזה מטר ורבע לפנות לאיפה שפנוי בצומת. 

 

לא עברתי 500 מטר - הפניה שמאלה לדבורה הנביאה - קיה פיקנטו מנסה לעקוף אותי בפרעות מימין דרך מפרץ השתלבות - מרוב עצבים נתתי גז חסמתי. 

 

כעבור 15 דקות - מבצע קדש צומת אלי הכהן אני מעט לעצירה כי הרמזור כבר צהוב - הרכב מאחורי בלי שום היגיון חותך שמאלה - עובר ברמזור ישר איך שהוא נהיה אדום - ובדיוק שם כבר נגמר הפקק. משמאלו בית עלמין - רק ענין של מזל שלא הגיע לשם. 

  • מבאס 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תרבות הנהיגה בארץ על הפנים ותשאר על הפנים , בסופו של דבר הכל בא מחינוך, בא לעבור נתיב מאותת רכב בנתיב השני במקום לנסוע במהירות סבירה ואף להאט טיפה, מאיץ כאילו עושה תחרות ולא יתן לך לעבור נתיב בשום מצב, כן ככה זה הנהג הישראלי.

בחול זה לא ככה זה מה שבטוח, שם אם אתה מאותת יתנו לך לעבור נתיב ולא יסעו מהר בכוונה.

כאן כל דבר מצפצפים, הרמזור יהיה צהוב אדום עוד לא מתחלף לירוק כבר נהג יצפצף לך.

כאן בישראל נהגים שנוסעים על נתיב שמאלי חושבים שאם נוסעים על השמאלי אז אפשר לנסוע מעל המותר, בפועל הנתיב מיועד לאילו שרוצים לבצע עקיפה.

יש הרבה דוגמאות מהיום יום. 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...