Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, natco כתב:

דיברו כאן על מישהו שלא יוצא במיקרו-שניה שבה הרמזור מתחלף לירוק, דובר באנשים שנוהגים (בנתיב הימני!) במהירות שהיא 10-15% פחות מהמהירות המותרת. 

וואי... תחזור להודעה שכתבתי ותראה לי איפה זה המקרים שכתבתי עליהם. איזה עיוות של דבריי, בצורה חריפה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

 כבר כתבתי מה דעתי על העניין, וכאן אני מוכן לקבל את ההתנהגות. זו תגובה נורמלית של הורים כדי לצמצם את חשיפת הילדים לסכנות.

 

וואלה מבין, אבל לא מקובל עלי.

יש גם קטע בשמורות טבע שאוטובוס חוסם כביש/שביל על מנת להוריד/להעלות בביטחון את בני הנוער שהוא מוביל. גם, ממש מבין את הרעיון/סיבה, אבל לא מקובל עלי. לחסום מעבר ציבורי זה לא תקין. נקודה. רוצים בטיחות? רדו בזהירות והיצמדו לצד הדרך. תודה רבה.

לפני 2 דקות, YaronNahum כתב:

יש לא מעט נהגים שמחליטים שהכי טוב בלילה זה להדליק את אורות הערפל האחוריים (וגם הקדמיים אם יש) 
למרות שאין אפילו צל של ערפל. זאת רעה חולה. הפנסים הללו מסנוורים בצורה נוראית. 

אני מניח שזה מה שחווית 

 

פנסי בלימה לא אמורים לסנוור. 

מחלה קשה.

 וגם אורות מעבר קדמיים ברכבים מסוימים מסנוורים למדי. לד לבן זה דבר נורא.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Lt. Dan כתב:

שיודעים להידחף, אבל לא לנהוג.

לגמרי

אני גר ביישוב עם הרבה כיכרות. אני לא אוהב לשרוף סתם ברקסים אז יחסית הרבה לקראת הכיכר אני עוזב את הגז. את הכיכרות עצמם אני עובר מהר יחסית לנהגים אחרים. וכל כך נמאס מכל אלו ששמים גז לעקוף אותי (כביש דו נתיבי) 20 מטר לפני הכיכר רק כדי לשים ברקס של השמחות בכיכר ולעבור אותה ב 12 קמ"ש (ואני לעולם לא נוסע במקביל לרכב אחר בכיכר - מבחינתי כל רכב מתכוון לסטות לנתיב השני בכיכר דו נתיבית אלא אם הוכח אחרת). אז כל פעם שאחד כזה הולך לעקוף אותי לפני כיכר אני שם גז ולא נותן לו. וזה בכלל לא מעכב אותו, רובם היו בולמים גם ככה פשוט עוד כמה מטרים. מעדיף לבלום מ-60 ל-30 מאשר מ-40 ל-10 ולהיות בתחת של הספורטאז' שלו

 

לפני שעה, natco כתב:

אתה אשכרה מצדיק את זה שאם מישהו קצת מעופף, או לא מתמצא אז הנהגים שסביבו יכולים להתחיל לנהוג באלימות כלפיו ואחד כלפי השני?

איפה אתה רואה הצדקה?
לקשור בין סיבה ותוצאה, זה לא הצדקה. אם אתה טוען שלדבר על הטריגר לתוקפנות ולא על התופקנות עצמה זה בעייתי - יש בזה משהו. אבל זה פורום על נהיגה ולא על פסיכולוגיה. אז יש מקום לדבר על הנהיגה שמהווה טריגר לתוקפנות. זה לא שכ להאחריות על הבבונים השקטים. אבל על האחריות של הבבונים האלימים ידברו בפורום של פסיכולוגיה.

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 5.4.2025 בשעה 12:26, falou כתב:

הדבר העיקרי שמנחם בפקקים זו הגישה הבלתי אמצעית להרים של תוכן איכותי. אפשר להשלים קורס שלם באונ׳ בזמן הזה...

האם תוכל אחר כך להגיד שלמדת באוניברסיטה של החיים?

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 10 דקות, YaronNahum כתב:

אני מניח שזה מה שחווית 

 

הוא דיבר על אורות דרך רגילים שהסינוור מהמראות, אני מסכים איתו זה פשוט מזעזע יש הרבה רכבים יש להם אפשרות לאור 'הכי גבוה שאפשר' והרכב בעצם מכוון את הגובה של האורות עד גובה השמשה של זה שלפניו, הבעיה בזה שזה לא עובד טוב בעיקר בכביש שהוא לא ישר פלס( רוב הכבישים..) וכל אבן קטנה על הכביש עושה לך פלש במראה. ולא, זה לא רק רכבים סינים, ברכב שלי יש מראה מרכזית שמתכהה אוטומטית וזה מאוד מועיל, לאחרונה עשיתי נסיעה ברכ אחר וממש השתגעתי מזה והסתכלתי על כמה רכבים לראות אם זה באמת סיני כלשהו ודווקא לא, אחד היה איזשהו מיצובישי ועוד אחד BMW.  

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, היו זמני בומבה כתב:

שלדבר על הטריגר לתוקפנות ולא על התופקנות עצמה זה בעייתי - יש בזה משהו. אבל זה פורום על נהיגה ולא על פסיכולוגיה. אז יש מקום לדבר על הנהיגה שמהווה טריגר לתוקפנות. זה לא שכ להאחריות על הבבונים השקטים. אבל על האחריות של הבבונים האלימים ידברו בפורום של פסיכולוגיה

דווקא ללמוד על סיבה ותוצאה זה הכי פסיכולוגיה שיש... קודם כל יש רגש, ויש את התגובה לרגש. אני למשל גם מתרגז על הנהגים האלו אבל עובד על עצמי תמיד ומבליג , ממשיך הלאה וזה לא מפריע לי כמה שניות אחר כך. 

אדם פחות מווסת או אחד שזה כבר המקרה העשירי שהוא נתקל בו בשעה האחרונה, יצפור, והשלישי יפתח חלון ויקלל, הרביעי כבר יצא עם לום. זה לא העניין, בתור נהג אני גם לוקח אחריות לצמצם מצבים שאני בעצמי חסר התחשבות ובכך גורם לאחרים לכעוס.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 28 דקות, EliC25 כתב:

וואי... תחזור להודעה שכתבתי ותראה לי איפה זה המקרים שכתבתי עליהם. איזה עיוות של דבריי, בצורה חריפה מאוד.

לא אמרתי שאתה כתבת את זה, ואני ככלל, לעולם לא כותב לגופו של אדם. 

זה כולה דיון תיאורטי, אין טעם לריב😁.

 

בכל מקרה, זה נכתב בפירוש "80 בכביש של 100"  (אין לי כוח לחזור לחפשאיפה ומי, וגם ממילא זה יבוא יחד עם שם הכותב, וכבר אמרנו שלא לגופו...)

 

נער הייתי וגם זקנתי. גם לי היתה פעם הרבה פחות סבלנות לטיפשות האנושית.

חכה עוד עשור-עשור וחצי. גם אתה תפתח סבילות לאידיוטים😁

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני מסכים שלנהוג 80 בנתיב הימני זה מאוד סביר ולצאת שנייה אחרי שמתחלף לירוק במקום 0.0001 שניות זה מאוד סביר.

 

מה שלא סביר זה לעכב נתיב גדוש כדי לעקוף ב2 קמ"ש יותר, או להשתלב בכביש מהיר ב70-80 קמ"ש, או לעמוד ברמזור עמוס בצורה קיצונית יום יום ובכל זאת לצאת באיחור של 3 שניות ולנסוע לאט מאוד בתוך הרמזור, זה לא עבירה על החוק ומותר להם, זה לא אומר שזה לא מטרד שמפריע לתנועה לזרום.

 

מעבר לזה יש עוד קבוצה נוספת לא פחות גרועה שמפריעה בכך שהיא מתנהגת כאילו הכביש שייך לה.

 

אני לא נוהג באלימות בכבישים, לא צופר על כל שטות ולא מתבריין על אנשים שעושים טעויות או נוהגים לא לטעמי, נוסע במהירות מתאימה, מקפיד לשמור מרחק גדול (של 2.5 שניות על פי המובילאיי לפחות) מלפנים ומאחור, ובכל זאת קשה מאוד לא להיכנס לשלל סיטואציות מתסכלות גם בנסיעות קצרות.

 

אגב כן הפנסים חזקים ובהירים יותר, הרכבים גבוהים יותר, והעיצוב הסיני גרוע יותר, מתכון בטוח לסינוור.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, natco כתב:

לא אמרתי שאתה כתבת את זה, ואני ככלל, לעולם לא כותב לגופו של אדם. 

זה כולה דיון תיאורטי, אין טעם לריב😁.

 

בכל מקרה, זה נכתב בפירוש "80 בכביש של 100"  (אין לי כוח לחזור לחפשאיפה ומי, וגם ממילא זה יבוא יחד עם שם הכותב, וכבר אמרנו שלא לגופו...)

 

נער הייתי וגם זקנתי. גם לי היתה פעם הרבה פחות סבלנות לטיפשות האנושית.

חכה עוד עשור-עשור וחצי. גם אתה תפתח סבילות לאידיוטים😁

כן אבל....

הגבת לי, ואז הגיבו למה שהגבת לי, ואז פתאום התגובה שלך היא "באופן כללי"..

 

אני לא מקבל את זה. אתה מנהל דיון מולי, אז תגיב לתגובה ולדברים שלי ואל תשייך לי אמירות שלא אמרתי כדי לטעון את טיעוניך.

אגב סבלנות, ביום יום וגם כשאני לא סופר ממהר, אני כנראה אסע בימני על 85-90, כי עוד 2 דקות או פחות 2 דקות לא משמעותיות בעיניי, ודווקא לנסוע מהר יותר יגרום לי לעבור נתיב באופן תכוף וזה מתיש.

פורסם
לפני 57 דקות, ELI001 כתב:

וא דיבר על אורות דרך רגילים שהסינוור מהמראות, אני מסכים איתו זה פשוט מזעזע יש הרבה רכבים יש להם אפשרות לאור 'הכי גבוה שאפשר' והרכב בעצם מכוון את הגובה של האורות עד גובה השמשה של זה שלפניו, הבעיה בזה שזה לא עובד טוב בעיקר בכביש שהוא לא ישר פלס( רוב הכבישים..)

 לא בדיוק 
 

לפני 21 שעות, l3vix כתב:

אם זה לא מספיק – גם אורות הבלם של רכבים מודרניים כל כך בהירים, שזה שורף את העיניים בלילה.

לפני כחודשיים עמדתי ברמזור מאחורי אאודי חדשה (אני לא זוכר את הדגם), ואורות הבלם היו כל כך חזקים, שפשוט לא הצלחתי להסתכל קדימה.

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני שעה, YaronNahum כתב:

יש לא מעט נהגים שמחליטים שהכי טוב בלילה זה להדליק את אורות הערפל האחוריים (וגם הקדמיים אם יש) 
למרות שאין אפילו צל של ערפל. זאת רעה חולה. הפנסים הללו מסנוורים בצורה נוראית. 

ומה עם אלה כששיש ערפל באמת, מדליקים 4 וינקרים מהבהבים, אבל את אור הערפל האחורי לא מדליקים? חוסר ידע אולי?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 25 דקות, YaronNahum כתב:

 לא בדיוק 

אוקי

אגב מה שאני מכיר האורות ערפל מאחור הם באותו חוזק כמו הפנסי בלימה והרבה פעמים גם אותו פנס. 

פורסם

פנס בלימה תמיד יש גם במרכז החלון האחורי , למעלה.
(אלא אם מדובר על רכב אספנות עד שנה מסוימת שאז פטור ויסלחו לי מומחי הפורום שלא זוכר מאיזו שנה נכנסה התקנה לדעתי בשנות התשעים)


פנסי ערפל הם למטה. ובתאורה חזקה יותר

 

קל מאוד להבחין בניהם 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

במיוחד שברוב המקרים יש רק בצד אחד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, saar5555 כתב:

ומה עם אלה כששיש ערפל באמת, מדליקים 4 וינקרים מהבהבים, אבל את אור הערפל האחורי לא מדליקים? חוסר ידע אולי?

ברענון נהיגה שעשיתי כמעט אף אחד לא ידע איך מדליקים אורות ערפל, המרצה פחד לעלות אחרי זה על הכביש

לטענתו ע"פ החוק - נהג שלא יודע איך מדליקים פנסי ערפל זה עילה לקנס

 

תכל'ס השרשור הזה מראה כמה דעות יש בכביש, ולדמיין שבסופו של דבר כל הדעות השונות האלה נפגשים בצומת אחת

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...