Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לקנות רכב עד היום ברשותנו יש I20 2020 מאוד אוהבים אותה אבל ....
השינוי נובע מאחר שהתחלנו לנסוע הרבה יותר בחודש קצת פחות מ  2000 KM לחודש ( עבודה חדשה רחוקה מהבית ובנוסף התחלנו לאהוב לטייל יותר בסופשים)
מחפשים רכב בדגש על:
"חסכוני" בסופו של דבר עם כ"כ הרבה נסיעות הדלק יוצא הוצאה לא קטנה בכלל 
"אמינות" כמה שיותר אמין עדיף לנו שיהיה את האופציה להישאר עם הרכב ללא נסיעות מיותרות למוסך 
משפחתי קטן הכוונה שיהיה מתאים ל2 ילדים קטנים עם אופציה ל3 
שיהיה גבוהעדיפות לא חובה אין דרישות נוספות מהרכב 
השאלות שאנחנו מנסים לפתור האם כדאי:
1) רכב חשמלי או הברידי (אם חשמלי זה בהנחה שאין לנו עמדת טעינה (גרים בשכירות) אפשרי להטעין את הרכב בחניון של העבודה יש עמדות טעינה אבל האם המחיר לא יותר גבוה משמעותי בעמדת טעינה מהירה?)
2) אם חשמלי מה יותר נכון לקנות או ליסינג בהתחשב בעובדה שעמדת טעינה מהירה " הורסת את הבטריה" או שזה לא נכון ?
3) אם הברידי נחפש רכב יד 2 אזור ה 110K האופציה היחידה שמצאתי זה קורולה ( נירו ירדה מהפרק למרות שהגובה יתרון בגלל הגיר הפחות אמין אמינות לפני רכב גבוה) יש תחלופה אמינה אחרת? הבנתי שהביטוח של הקורולה מאוד יקר 
תודה מראש לעוזרים 
4) מאחר ואין לי זמן להתעסק עם המכירה של הרכב הישן יש מקום מומלץ לעשות בו טרייד אין ?
תודה מראש לעוזרים 

 

פורסם

כלכלית עדיף להישאר עם הרכב הישן, עלויות ההחלפה ואי הוודאות של מצב הרכב הבא יכולות לעלות יותר מההפרש של צריכת הדלק של הרכב הנוכחי.

 

אם אין עמדת טעינה בבית - רכב חשמלי מהווה סרבול ועלויות טעינה בעמדות ציבוריות מאוד גבוהות.

פורסם
לפני 3 שעות, חובבן רכבים כתב:

נירו ירדה מהפרק למרות שהגובה יתרון בגלל הגיר הפחות אמין אמינות לפני רכב גבוה

הגיר בנירו אמין יותר מהגיר שיש לך בi20.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...