Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש לי מאזדה 3 2014 גגם ספיריט.

יש לי הרבה עלים וענפים קטנים שנמצאים בפתחי המזגן (החיצוני)

ואני רוצה לנקות אותם

הבעיה שאני צריך להוציא את המכסה הפלסטיק הזה שיושב שם

איך מוציאים אותו?

מצרף תמונות שניתן לראות את העלים מסתתרים בפנים

20241217_164858.jpg

20241217_164854.jpg

20241217_164845.jpg

20241217_164841.jpg

פורסם

 מהתמונות שהבאת אין צורך לנקות.

 זיהיתי מעט שאריות של עלים. לא קריטי.

לא מומלץ לפרק לוח פלסטיק ישן שלא לצורך.

יש סיכוי של 50 אחוז לסדק או שבירת קליפסים בתהליך. 

פורסם
בתאריך 18.12.2024 בשעה 14:37, IsraCar כתב:

 מהתמונות שהבאת אין צורך לנקות.

 זיהיתי מעט שאריות של עלים. לא קריטי.

לא מומלץ לפרק לוח פלסטיק ישן שלא לצורך.

יש סיכוי של 50 אחוז לסדק או שבירת קליפסים בתהליך. 

האמת שבתמונות רואים פחות במציאות יש יותר (לא בצורה קיצונית אבל יותר)

 

השאלה שלי האם זה משפיע על הריח באוטו?

מכיוון שזה קרוב לפתחים החיצוניים של המזגן וכדומה.

כי אני סובל ברכב מריח לא טוב כשפותחים מזגן רק ב 10 שניות הראשונות.

החליפו לי את 2 הפילטרים של המזגן (הפנימי והחיצוני) שמו תרסיס לפתחים של המזגן שישאיר ריח טוב

וזה גם עזר

אבל תמיד חוזר אותו ריח לא טוב כשפותחים מזגן לשניות הראשונות

ואני משער שזה מכל העלים האלו.

האם יש קשר ישיר אליהם לנושא הריח?

אם כן אז שווה לי לפרק את זה ולהסתכן בסדק וכדומה

פורסם (נערך)

למרות שאתה מתעצל להשקיע בחיפוש דרך המידע שנתנו לך, וכנראה אפילו דרך חיפוש פשוט באנגלית בגוגל (שהוביל ללינק הבא) לדגם רכב ומילות מפתח כמו cowl cover removal, הנה משהו שנראה דומה לאצלך:

https://www.mazda3tech.com/cowl_grille_removal_installation-618.html

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 21 שעות, tribel כתב:

דבר ראשון צריך כלי להסיר את המגבים וזה החלק הכי מורכב בעבודה.

נראה לי שאוותר על זה אם זה מצריך התעסקות מרובה.

חשבתי שזה משהו פשוט שמאפשר את הפירוק.

חשוב לי רק לדעת משהו.

במידה ויש שם עלים ודברים אחרים שיכולים להסריח, האם זה משהו שיכול להשפיע כשמפעילים את המזגן?

זאת אומרת שבגלל הדברים האלה שנמצאים במיקום שצילמתי "ייכנסו" לפתחים של המזגן כשאני מפעיל אותו

פורסם

זה לא רק ריח מסריח זה פתחי ניקוז בצדדים שייסתמו עם הזמן.

במצב קיצון תהיה הצפת מים בקבינה בגלל מים שיחדרו דרך המסנן אוויר שלה שממוקם בתוך בית המגבים  - הפתחים של המזגן מובילים לשם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...